Педагогічна та психологічна література (джерела)/З

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук


Увага! На цій сторінці відібрана лише та література, бібліографічний опис якої починається з літери: З

Щоб переглянути всі джерела, перейдіть за посиланням Педагогічна та психологічна література (джерела)!


  • Забродський М.М., Макаренко С.С.Формування комунікативної компетентності учителя / Ін-т психології ім.Г.С.Костюка АПН України. - Київ-Житомир, 2000. -31с. с. с.
  • Заброцький М.М. Максименко С.Д. Комунікативна компетентність учителя: сутність і шляхи формування. - Київ-Житомир: Волинь, 2000.- 32 с.
  • Заброцький М.М. Педагогічна психологія: Курс лекций.- К.: МАУП, 2000.
  • Завалевський Ю.І. Громадське виховання старшокласників: проблеми досвід, перспективи. Навч.-методичний посібник. - К., 2003. - 104 с.
  • Завалишина Д.Н. Психологический анализ оперативного мышления. Экспериментально-теоретическое исследование. - М.: Наука, 1985. - С. 199-210.
  • Завалишина Д.Н. Творческий аспект практического мышления // Психологический журнал. - 1991, № 2. - Т. 12. -С. 16-26.
  • Заводович Н.Р. Сахарчук Е.Г. Мудрик С.Б. Виховання інтересу до уроків фізичного виховання // Концепція підготовки спеціалістів фізичної культури в Україні. Луцьк: Надстир'я. - 1994. - С.8-10.
  • Завьялова В.С. Педагогическое влияние на психологический климат студенческой группы.- Казань, 1985.
  • Загальна декларація прав людини. - К., 1998. - С.3-8.
  • Загвязинский В.И. Педагогическое творчество учителя. - М.: Педагогика, 1987. - 159 с.
  • Загвязинский В.И., Атаханов Р. Методология и методы психолого-педагогических исследований: Уч. пособ. - М.: Академия, 2001. - 208 с.
  • Загородня Л.П. Формування основ педагогічної техніки в майбутніх фахівців дошкільного виховання: Дисерт... канд. пед. наук: 13.00.08/НПУ ім.М.П. Драгоманова. -К., 2001. -261 с.
  • Зазыкин В.Г., Чернышев А.П. Акмеологические проблемы профессыионализма. -М.: НИИВО, 1993. - 267 с.
  • Заика Е. В. Психологические вопросы организации самостоятельной работы студентов // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - №5. - С. 3-19; №6. - С. 21-32.
  • Зайцева І.В. Мотивація учіння студентів: Монографія /за ред. П.Г. Лузана. - Ірпінь, 200. -191с. с. с.
  • Закатнов Д.А. Психолого-педагогические основы профессионального самоопределения школьников // Наукові записки Ніженського державного педагогічного університету ім. М. Гоголя. Психолого-педагогічні науки №2. - Ніжин, 2001. - С.26-31.
  • Закатов А. В. Ложь и борьба с нею. - Волгоград: Нижневолжское книжное издательство, 1984. - 197 с.
  • Закиров К.А. Самообразование молодежи. - Казань, 1974. - 86 с.
  • Закон України "Про вищу освіту" // Освіта. - 2002. - 20-27 лютого. - С. 1-4.
  • Залученова Е.А. Самооценка в деятельности студентов. - М., 1992. - 52 с. - (Содержание, формы и методы обучения в высшей школе: Обзор, информ /НИИВО; Вып.1)..
  • Замлинська О.В. Культурне життя в Україні у 1943-1953 роках. Дис. канд. іст. наук: 07.00.02 / НАН України, Ін-т історії Укр. - К., 1999. -219с. с. с.
  • Занюк С. Психологія мотивації та емоцій. - Луцьк, 1997.
  • Запорожець А.В. Основные проблемы онтогенеза психики. - М., 1988.
  • Зарайский Д. А Управлять чужим поведением. - Дубна, 1997. - 168 с.
  • Зарецкая И.И. Коммуникативная культура педагога и руководителя /Отв. ред. М.А. Ушакова. - М.: Сентябрь, 2002. - 160 с.
  • Зарецкий В.К., Холмогорова А.Б. Смысловая регуляция решения творческих задач // Исследование проблем психологии творчества. - М.: Наука, 1983.-С. 62-101.
  • Зарубежные исследования по психологии познания. - М., 1977.
  • Захаров А.И. Как помочь нашим детям избавиться от страха. - СПб: Гиппократ, 1995. - С.56.
  • Захаров А.И. Как предупредить отклонения в поведении ребенка. - М.: Педагогика, 1989.
  • Захаров А.И. Как преодолеть страхи у детей. - М.: Педагогика, 1986. - 112с. с. с.
  • Захаров В.П., Хрящева Н.Ю. Социально-психологический тренинг. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1989. - 55 с.
  • Захаров Н.Н. Профессиональная ориентация школьников. - М.: Просвещение, 1988. - 270 с.
  • Захарова А. В. Генезис самооценки: Автореф. дис. доктора психологических наук.: 19.00.07./ АПН СССР инст. общей и педагогической психологии.- М., 1980.- 44с. с. с.
  • Захарова А.В. Психологическое обучение страшеклассников. - М., 1976.- 127 с.
  • Захарова А.В. Структурно-динамическая модель самооценки // Вопросы психологии. - 1989. - № 1. - С. 5-15.
  • Захарова А.В. Уровень притязаний как показатель самооценки // Новые исследования в психологии и возрастной физиологии. - М., 1989. -Вып.1. -С. 23-27.
  • Захарова Л.Н. Личностные особенности, стили поведения и типы профессиональной самоидентификации студентов педвуза // Вопросы психологии. - 1991. - №2. - С. 60-66.
  • Захарченко Е.Ю. Учитель глазами учащихся // Педагогика. - 1999. - №1. - С.60-63.
  • Зацепин В.И. Счастье как проблема социальной психологии. - Львов: Вища школа. Издательство при Львовском университете, 1981. - 175 с.
  • Зациорский В.М. Физические качества спортсмена. - М.: ФиС,1966. - 183 с.
  • Збірник основних нормативних актів про вищу освіту, наукову діяльність, підготовку та атестацію наукових кадрів. - К., 2002.
  • Збірник психолого-педагогічних матеріалів для майбутніх учителів: Навч. посібник /Чернівецький ун-т ім. Федьковича. - Чернівці: Рута, 1994. -170с. с.
  • Здравомыслов А. Г. Потребности. Интересы. Ценности. - М.: Политиздат, 1986.-223 с.
  • Здравомыслов А. Г. Проблема интереса в социологической теории. - Л.: Изд-во ЛГУ, 1964. - 74 с.
  • Зеер Э.Ф. Психология профессий: Учебное пособие для студентов вузов. - 2-е изд., перераб., доп. - М.: Академический проект. - 2003. - 336 с.
  • Зеер Э.Ф., Павлова А.М., Садовникова Н.О. Профориентология. - М.: Академический Проект; Екатеринбург: Деловая книга, 2004. - 192 с.
  • Зеер Э.Ф., Сыманюк Э.Э. Кризисы профессионального становления личности // Психологический журнал. - Т. 18. - № 6. - С.35-44.
  • Зейгарник Б.В. Теории личности в зарубежной психологии. - М.: Издательство МГУ. - 1982. - 128с. с. с.
  • Земцов М. Пути компенсации слепоты в процессе познавательной и трудовойдеятельности. - М.: Изд-во АПН РСФСР, 1965.
  • Зерниченко А.Н., Гончаров B.C. Мотивационный процессе, структура личности и трансформация энергии потребностей // Вопросы психологии. - 1989. - №2. - С.73-81.
  • Зиверт X. Тестирование личности. Пер. с нем. В.А. Лаврентьева. - М.: А.О. "Интерэксперт", 1998. - 198 с.
  • Зимбардо Ф. Застенчивость: Пер. сангл. - М.: Педагогика, 1991. - 208 с.
  • Зимняя И.А. Педагогическая психология. - Ростов-на-Дону, 1997.
  • Зимняя И.А. Психологические аспекты обучения говорению на иностранном языке. - М.: Просвещение, 1978. -159 с.
  • Зиновкина М. Вузовский педагог XXI века // Высшее образование в России. - 1998. - №3. - С. 14-16.
  • Зиновьев А. Гомо советикус. - М.: Московский рабочий, 1991. - 412 с.
  • Зиновьев С.И. Учебный процесс в советской высшей школе. - М.: Высшая школа, 1975. - 314 с.
  • Зинченко В П. Живое знание: психологическая педагогика. - Самара, 1998. - 296 с.
  • Зинченко В.П. Аффект и интеллект в образовании. - М.: Тривола, 1995. - 64 с.
  • Зинченко В.П. Миры сознания и структура сознания // Вопросы психологии. - 1991. - № 2. - С. 5 - 36.
  • Зинченко В.П. Наука о мышлении // Психологическая наука и образование. - 2002. - №1. - С. 5-18.
  • Зинченко В.П. Очень субъективные заметки о психологической диагностике // Человек. - 2001. - №1. - С. 87-93.
  • Зинченко В.П. Проблемы психологии развития (читая О.Мандельштама) // Вопросы психологии. - 1991. - № 6.
  • Зинченко В.П. Психологические основы педагогики. - М.: Гардарики, 2003. - 275 с.
  • Зинченко В.П. Размышления о душе и ее воспитании // Вопросы философии. - 2002. - № 2. - С. 119-136.
  • Зінченко В.П., Янцур М.С. Теорія і практика розбудови системи професійної орієнтації в сучасних умовах // Оновлення змісту і методі психології освіти та професійної орієнтації.-Вип.4, 1998. - С.4-15.
  • Злобина Е.Г. Общение как фактор развития личности. - К., 1981. - 116 с.
  • Змеев С.И. Технология обучения взрослых: Уч. пос. - М.: Академия, 2002. - 128 с.
  • Знаков В.В. Западные и русские традиции в понимании лжи: размышления российского психолога над исследованиями Пола Экмана / Экман П. Психология лжи. - СПб.: Издательство "Питер", 1999. - 272 с.
  • Золотухіна С. Т. Тенденції розвитку виховуючого навчання. - X.: Заря, 1995.-292 с.
  • Зорин С. С. Формирование творческого потенциала у школьников и студентов // Мир образования. - 2005. - №1. - С. 142-148.
  • Зотова О.И., Кряжева И.К. Некоторые аспекты социально- психологической адаптации личности: Психологические механизмн регуляции социального поведения. - М.: Наука, 1979. - С. 219-232.
  • Зубалій Н. П. Психологічний аналіз структури позитивного ставлення до учіння студентів // Наук. записки: Зб. наук. праць. - Вип.40. -К.: НПУ, 2001. - С. 221-223.
  • Зубкова І.Ю. Психологічні особливості Я-образу вчителя-професіонала за структурними компонентами цілісної моделі // Практична психологія та соціальна робота.- 2003.- №5. - с.4-11.
  • Зюбин. Психолого-педагогический аспект правового воспитания учащихся профтехучилищ и работы с трудными подростками. - Л., 1976 - 64 с.
  • Зязюн І.А. Естетична регуляція ціннісної свідомості // Вища освіта України. - 2005. - №3. - С. 5-12.
  • Зязюн І.А. Педагогіка добра: ідеали і реалії. - К.: МАУП, 2000. - 312с. с. с.
  • Зязюн І.А. Сагач С.М. Краса педагогічної дії. - К.: 1997. - 302 с.
  • Зязюн І.А. Філософські проблеми гуманізації і гуманітаризації освіти // Педагогіка толерантності. - 2000. - № 3. - С. 58-61.
  • Зязюн І.А., Крамущенко Л.В., Кривонос І. Ф. Педагогічна майстерність: Підр. для вузів. - К.: Вища школа, 1997. - 349 с.


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама