Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 14:18, 20 березня 2013; Themoony (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

17 квітня 2012 року у рамках Тижня кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась студентська наукова конференція «Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір».

Конференція була присвячена питанням переосмислення форм та засобів комунікативного впливу на особистість, взаємодії людей у процесі вербалізованих та невербалізованих актів спілкування та визначення місця і ролі особистості як суб’єкта та об’єкта різних соціокультурних та соціолінгвістичних впливів.

На конференції були представлені доповіді молодих науковців – студентів денної форми навчання ОКР «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр», які різнобічно окреслили лінгвокультурні аспекти викладання іноземних мов, досліджували особливості впровадження інноваційних технологій у процес викладання іноземних мов у ДНЗ та ЗНЗ, визначили місце лінгводидактики у контексті сучасної лінгвістичної парадигматики та намагалися уточнити зв’язок мови, особистості й культури як об’єктів та суб’єктів процесу міжкультурної комунікації.

Матеріали конференції незабаром будуть розміщені у "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7"



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама