Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 23

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 33: Рядок 33:
 
* Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології
 
* Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології
  
* Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу
+
* '''[[Мороз Л. Кар’єра як предмет психологічного супроводу]]'''
 
+
 
* Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект
 
* Патинок О.П. Становлення відповідальності як професійно значущої якості майбутнього фахівця соціальної сфери: психологічний аспект
  

Версія за 07:12, 25 вересня 2018

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ . – Випуск 23. – Електронний додаток збірки наукових праць викладачів-дослідників до "Викладачі-дослідники з педагогіки та психології: 40 років у царині освіти. - К.: Каравела, 2018. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_23

VPP Випуск 23.png


Зміст

  • Борисюк С. Досвід використання двосторонніх іграшок (авторська розробка) у консультативній роботі з дорослими та дітьми
  • Василюк А. Теоретико-методологічні підходи до дослідження проблеми освіти дорослих
  • Гаврилкова К. Видатний внесок І.О. Сікорського у розвиток вікової та педагогічної психології
  • Кіт Г. Педагог-дослідник – стратегічний орієнтир сучасної школи
  • Комар Т. Структура і провідні властивості професійної зрілості майбутнього спеціаліста соціономічного напряму
  • Кочерга О. Підготовка студентів до роботи з батьками як важлива складова професійної підготовки вчителя початкової школи в умовах модернізаційних змін
  • Кутішенко В Феномен міжстатевої любові в контексті духовної парадигми психології
  • Легенький М. Оновлення освітянського законодавства – шлях до успіху освітніх реформ
  • Мельник О.М. Підготовка майбутніх учителів початкових класів для роботи з учнями з особливостями психофізичного розвитку в умовах інклюзивної освіти
  • Melnychuk O. The Psychological Peculiarities of the Emotional Intelligence of Future Social Sphere Professionals
  • Микитюк Г. Проблема оптимізації професійної підготовки спеціаліста в галузі практичної психології
  • Подшивайлова Л. Обдарованість як індивідуальна та соціальна проблема
  • Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості у філогенезі та онтогенезі, відповідно до провідного компоненту в її структурі
  • Сулятицький І. Психоантропологія громадянськості
  • Турчина Л.І. Елітарність як психосоціальна стратегія обдарованої особистості
  • Фролов П.Д. Діти незалежності: штрихи до проспективного соціально-психологічного портрету
  • Хомич Г. Актуальні аспекти підготовки фахівців до надання психологічної допомоги учасникам бойових дій
  • Шахов В. Соціально-психологічні механізми принципу мінімізації виховного впливу або прояв третього закону Ньютона в педагогіці
  • Шахраюк Б. Психологічні аспекти педагогічної практики студентів спеціальності «технологічна освіта»
Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама