Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 24

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 21: Рядок 21:
  
 
[[Губарєва Д.В. Соціальні мережі як засіб подолання буллінгу в освітньому процесі між представниками освіти та її замовниками]]  
 
[[Губарєва Д.В. Соціальні мережі як засіб подолання буллінгу в освітньому процесі між представниками освіти та її замовниками]]  
 +
 +
[[Петренко І.В. Застосування інноваційних комунікативних технологій для врегулювання соціальних конфронтацій в освітньому середовищі]]
  
 
[[Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості]]
 
[[Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості]]

Версія за 09:29, 4 червня 2019

ФОРМУВАННЯ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ СЕРЕД ОСВІТЯН: ПІДСУМКИ 4 ЕТАПУ ЕКСПЕРИМЕНТУ (Матеріали круглого столу, 13 червня 2019 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 24. – 2019. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_24

VPP Випуск 24.png


Редакційна колегія

Найдьонова Любов Анатоліївна - заступник директора ІСПП з науково-методичної роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;

Бевз Галина Михайлівна - завідувач лабораторії психології спілкування, доктор психологічних наук, професор;

Капустюк Олена Миколаївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, ст. науковий співробітник;

Кравчук Світлана Леонтіївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук;

Юрченко Віктор Іванович - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент.


Зміст

Губарєва Д.В. Соціальні мережі як засіб подолання буллінгу в освітньому процесі між представниками освіти та її замовниками

Петренко І.В. Застосування інноваційних комунікативних технологій для врегулювання соціальних конфронтацій в освітньому середовищі

Юрченко В. Реформування освіти в Україні: проблема сприйняття і довіри громадськості

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама