Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 25

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Зміст)
 
Рядок 1: Рядок 1:
'''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' / Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, [[Лабораторія психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології|лабораторія психології спілкування]]). – Випуск 25. – 2019 (2020). - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_25
+
'''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' / Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, [[Лабораторія психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології|лабораторія психології спілкування]]). – Випуск 25. – 2019 (2020). - [Електронний ресурс]. – URL: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_25
  
  

Поточна версія на 09:30, 29 серпня 2020

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ / Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування). – Випуск 25. – 2019 (2020). - [Електронний ресурс]. – URL: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_25


Випуск 25 - 2019.png


Редакційна колегія

Слюсаревський Микола Миколайович - директор Інституту соціальної та політичної психології, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;

Найдьонова Любов Анатоліївна - заступник директора ІСПП з науково-методичної роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;

Бевз Галина Михайлівна - завідувач лабораторії психології спілкування, доктор психологічних наук, професор;

Гриценок Людмила Іванівна - науковий співробітник лабораторії психології спілкування;

Кравчук Світлана Леонтіївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук;

Юрченко Віктор Іванович - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент (Головний редактор).

Зміст

Гриценок Л.І.,Капустюк О.М., Юрченко В.І. Конкурс-квест як технологія підтримки освітніх змін

Пащенко Т. Категоріально-понятійний апарат, що характеризує якість освіти

Кривенко-Камінська О. Ю. Хюґе по-українськи або наскільки ми щасливі

Чевельча Т.Ритмічна гімнастика як засіб формування гнучкості та оптимізації психологічного благополуччя студентів спец.медичної групи





Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама