Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 28: Рядок 28:
  
 
[[Дорофей С.В. Психологічна готовність  педагогічних працівників до освітніх інновацій]]
 
[[Дорофей С.В. Психологічна готовність  педагогічних працівників до освітніх інновацій]]
 +
 +
[[Кравчук С.Л.Особливості рефлексивної культури здобувачів вищої педагогічної освіти як умова ефективного впровадження освітніх реформ]]
  
 
[[Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів]]
 
[[Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів]]

Версія за 04:29, 29 квітня 2020

ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26


Титулка Випуск 26.png


Редакційна колегія

Слюсаревський Микола Миколайович - директор Інституту соціальної та політичної психології, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;

Найдьонова Любов Анатоліївна - заступник директора ІСПП з науково-методичної роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;

Бевз Галина Михайлівна - завідувач лабораторії психології спілкування, доктор психологічних наук, професор;

Гриценок Людмила Іванівна - науковий співробітник лабораторії психології спілкування;

Кравчук Світлана Леонтіївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент;

Юрченко Віктор Іванович - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент (Головний редактор).

Зміст

ПЕРЕДМОВА

Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять

Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи

Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій

Кравчук С.Л.Особливості рефлексивної культури здобувачів вищої педагогічної освіти як умова ефективного впровадження освітніх реформ

Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів

Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті

Охріменко З. Інноваційні стратегії у професійному самовизначенні учнів підліткового і старшого шкільного віку

Палько Т.В. Медіакомпетентність – необхідна складова професійної майстерності сучасного вчителя

Сігітей І.П. Тенденції розвитку готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти

Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама