Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 26

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 21: Рядок 21:
 
== Зміст ==
 
== Зміст ==
  
'''[https://www.psyh.kiev.ua/images/LPS_ISPP_Konference_30.04.2020.pdf ПЕРЕДМОВА]'''
+
'''[https://www.psyh.kiev.ua/images/LPS_ISPP_Conference_30.04.2020.pdf ПЕРЕДМОВА]'''
  
 
[[Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять]]
 
[[Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять]]

Версія за 17:24, 30 квітня 2020

ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ: Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (30 квітня 2020 р., Інститут соціальної та політичної психології НАПН України, лабораторія психології спілкування) // ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ. – Випуск 26. – 2020. - [Електронний ресурс]. – URL:: http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_26


Титулка Випуск 26.png


Редакційна колегія

Слюсаревський Микола Миколайович - директор Інституту соціальної та політичної психології, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;

Найдьонова Любов Анатоліївна - заступник директора ІСПП з науково-методичної роботи, доктор психологічних наук, член-кореспондент НАПН України;

Бевз Галина Михайлівна - завідувач лабораторії психології спілкування, доктор психологічних наук, професор;

Гриценок Людмила Іванівна - науковий співробітник лабораторії психології спілкування;

Кравчук Світлана Леонтіївна - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент;

Юрченко Віктор Іванович - ст. науковий співробітник лабораторії психології спілкування, кандидат психологічних наук, доцент (Головний редактор).

Зміст

ПЕРЕДМОВА

Бевз Г.М. Соціально-психологічне забезпечення освітніх реформ: створення тезаурусу понять

Гриценок Л.І., Юрченко В.І. Конкурс-квест "Реформа - шлях до школи моєї мрії": підсумки та перспективи (презентація)

Джежер-Личова С.М. STREAM- освіта - стежинка від дитячого садка до країни НУШ

Дорофей С.В. Психологічна готовність педагогічних працівників до освітніх інновацій

Журба К.О. Програма "Нова українська школа у поступі до цінностей": тенденції, виклики, перспективи (презентація)

Калюжна Т.Г. Освітні інновації професійної діяльності педагогічного персоналу післядипломної педагогічної освіти

Каніболоцька М.С.Психологічні особливості емоційного включення вчителів до освітніх реформ

Кравчук С.Л.Особливості рефлексивної культури здобувачів вищої педагогічної освіти як умова ефективного впровадження освітніх реформ

Киричук В.О. Моніторинг особистісного розвитку дітей шкільного віку засобами інтернет-технологій

Марусинець М.М. Дидактично-інформаційне середовище – новий вектор підготовки майбутніх учителів

Мельник О.М. Фактори забезпечення якісного освітнього процесу в післядипломній педагогічній освіті

Настояща У.В. Проблема стресу персоналу кримінально-виконавчої служби України в діяльності психолога установ виконання покарань та слідчих ізоляторів

Охріменко З. Інноваційні стратегії у професійному самовизначенні учнів підліткового і старшого шкільного віку

Палько Т.В. Медіакомпетентність – необхідна складова професійної майстерності сучасного вчителя

Рєпнова Т.П. Психологічна культура як ресурс впровадження реформ в систему освіти

Сігітей І.П. Тенденції розвитку готовності педагогічних працівників до інформаційно-управлінської діяльності в системі післядипломної освіти

Смольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку

Супрун Д.М.,Григоренко Т.В.Актуальні тенденції реформування підготовки спеціального психолога в контексті соціальної згуртованості в освіті

Чуніхіна С.Л. Відкритість суджень як передумова позитивного ставлення до освітніх інновацій

Ясінко Е. Адаптація першокласників - крок до успіху


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама