Новини

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(13 травня 2015 року)
(31 березня 2018 року)
(47 проміжних версій 2 користувачів не показані)
Рядок 7: Рядок 7:
 
'''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]'''
 
'''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]'''
  
 +
'''З повагою,'''
  
== [[Новини/2015-05-26|26 травня 2015 року]] ==
+
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
[[Файл:Children reading-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю: [[Черепанська Н.В. Робота над байкою на уроках літературного читання]]. Одним із засобів морального виховання учнів початковї школи є читання творів художньої літератури, зокрема байки. Байка є основою етнічної моралі, оскільки в ній описані стереотипи поведінки, на яких виховане не одне покоління людей. В основі байок покладено спостереження за життям і побутом, а висновок зводиться до практичної мудрості. Байка пропонує спосіб вироблення стереотипу морально-етичної поведінки дитини від протилежного, показуючи, як не потрібно робити. Проведений аналіз завдань, що байку включено до вивчення у школі з 1699 року у збірнику “Коротке та корисне введення в арифметику...” До сьогодні вона визнається обов’язковим навчальним матеріалом для уроків літературного читання з третього класу початкової школи. У навчальному процесі початкової школи і досі, в основному, використовуються можливості байки як жанру ліро-епічної літератури, тобто учні найчастіше, читаючи окремі байки, відточують техніку читання, знаходять за допомогою вчителя в тексті байки мораль, аналізують її, заучують байки напам’ять, інсценують. При цьому увага учнів зосереджується головним чином на композиції, мові байки і її моралі.
+
  
== [[Новини/2015-05-13|13 травня 2015 року]] ==
+
== [[Новини/2018-04-07|7 квітня 2018 року]] ==
[[Файл:Психолог-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю: [[Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів]]
+
[[Файл:Velykden-visnik-psyh-350.jpg|left]]'''Дорогі читачі! [[Вісник психології та педагогіки]] вітає Вас із світлим святом Великодня!
Сучасність особистості наповнена небувалими викликами: військові дії, глобалізація, світова економічна криза, зміна політичних еліт, встановлення міжетнічних, культурних зв’язків, поява нових стандартів життя. В умовах культуро-логічного міжособистісного розмаїття життя суттєво ускладнюється процес особистісної, соціальної й національної самоідентичності. У цьому контексті акцентуація на проблемі ментальності та національній самосвідомості є умовою збереження національної автентичності підростаючого покоління.
+
Надзвичайно популярним стало застосування нових психологічних практик, методів, психотехнік, які мають суттєвий вплив на поведінку людини, і використовуються не лише для ознайомлення з ними спеціалістів, чи підготовки фахівців, а слугують інструментарієм для формування політичних ідеологій, введення в культуру нових віровчень, побудови фінансових пірамід тощо
+
  
== [[Новини/2015-05-09|9 травня 2015 року]] ==
+
Вітаємо Вас з радісним і світлим весняним святом оновлення, з Великоднем!  
[[Файл:Den-peremohy-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] вітає зі світлим і радісним святом — Днем Перемоги!
+
  
Цей дійсно святий день завжди викликає  почуття світлої радості, безмежної гордості за наш народ та гіркий сум водночас.  
+
Нехай у цей святий день Ваше серце буде відкрите Богу, нехай прийдуть у Вашу душу гармонія і тепло.  
  
Знаючи, якою великою ціною завойовано нашу Перемогу, ми схиляємо голову перед священною пам'яттю загиблих.
+
Бажаємо, щоб Ваш будинок наповнився затишком, дзвінким сміхом, щоб тільки добрі вісті приходили сьогодні у Вашу родину, будьте здорові й щасливі.
  
Висловлюємо свою безмежну синівську вдячність усім, хто тяжкою ратною працею наближав довгоочікуваний день визволення та кував перемогу в тилу.  
+
Земних благ, духовного розвитку, душевного спокою, Божого промислу і волі у всіх справах і починаннях.
  
Низький уклін вам за це!
+
Зустрічайте його з чистою душею і добрим сумлінням. Христос Воскрес!
  
Щиросердно бажаємо вам міцного здоров'я, добра й благополуччя.
 
  
Нехай в вашій домівці завжди панують мир, спокій та достаток.
 
  
Зі святом, дорогі ветерани!
 
  
 +
== [[Новини/2018-03-31|31 березня 2018 року]] ==
  
== [[Новини/2015-04-29|29 квітня 2015 року]] ==
+
На сайті розміщено матеріали '''[[Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»|Науково-практичної конференції «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»]]''', яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):
[[Файл:Семья-вишиванка-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка ]] Родительская любовь является величайшим и незаменимым источником духовного развития ребенка. Чем меньше тепла и ласки получает ребенок, тем медленнее он формируется как личность. Даже недостаточное внимание, низкая частота общения родителей и детей нередко вызывают у детей сенсорный голод, недоразвитость высших чувств, инфантильность личности. Это может привести к отставанию в развитии интеллекта, плохой успеваемости в школе, нарушению психического здоровья. Так как детское сознание склонно к односторонним выводам и обобщениям в силу ограниченного жизненного опыта, у ребенка возникает искаженное суждение о людях. Грубость, недружелюбие, равнодушие к нему родителей — самых близких людей дают основание считать, что чужой человек способен причинить ему еще больше неприятностей и огорчений. Это оборачивается недоверием, чувством неприязни и подозрительности, страхом перед другими людьми.
+
  
 +
'''ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ'''
  
== [[Новини/2015-04-28|28 квітня 2015 року]] ==
+
* [[Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості]]
[[Файл:Мальчик-вышиванка-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности]]. Формирование этнокультурной компетентности будущих педагогов это неотъемлемая часть профессионального становления специалиста в области образования. В условиях поликультурного пространства страны необходимо реализовывать эффективные технологии в условиях повседневного многонационального общения через исследовательскую деятельность студентов. Интерес к этому процессу возник уже давно, устоявшаяся традиционная система в учебно-воспитательном процессе не давала возможности расширять границы учебного процесса. Новое время ставит перед учительством новые задачи, неизбежно требующие поиска новых решений. На протяжении многих лет педагоги реализуют нетрадиционные формы обучения и воспитания. Одним из вариантов решения данной проблемы является организация исследовательская деятельности
+
  
== [[Новини/2015-04-20|20 квітня 2015 року]] ==
+
* [[Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны]]
[[Файл:Ейдетика-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Ткачук О.В. Роль образної пам'яті дитини дошкільного віку у навчанні англійської мови із застосуванням ейдетики]]. У статті узагальнено та систематизовано методи та форми роботи, пов’язаної з навчанням дітей дошкільного віку іноземної мови. Визначено роль образної пам’яті як психічного пізнавального процесу у дітей. Виявлено специфіку роботи педагога з використанням ейдетики у процесі організації навчання іноземної мови дітей дошкільного віку.
+
Отже, метою статті є узагальнити та систематизувати методи та форми роботи навчання дітей дошкільного віку іноземної мови, зокрема англійської; визначити роль образної пам’яті як психічного пізнавального процесу у дітей; виявити специфіку роботи педагога з використанням ейдетики у процесі організації навчання іноземної мови дітей дошкільного віку.
+
  
== [[Новини/2015-04-19|19 квітня 2015 року]] ==
+
* [[Найдьонова Л.А. Психологічні мішені інформаційної війни у ХХІ столітті]]
[[Файл:ДЕТИ-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова»]]. Стаття призначена проблемі формування творчої особистості молодшого школяра на уроках англійської мови. Досліджено та проаналізовано найбільш ефективні методи та форми роботи, що спрямовані на формування та удосконалення творчого потенціалу учня. Виявлено технології навчання, що сприяють формуванню творчої особистості учня початкової школи на уроках англійської мови.
+
Отже, мета статті полягає у визначенні засобів, форм та методів у процесі організації освітнього процесу у змісті предмета «Англійська мова», які сприяють формуванню та розвитку творчої особистості відповідно віку молодшого школяра.
+
  
 +
* [[Тітяєв В.М. Психологічні передумови формування резистентності особистості до агресивних інформаційних впливів]]
  
== [[Новини/2015-03-19|19 березня 2015 року]] ==
+
* [[Зєлєнін В.В. Медіаміф як психологічний феномен: психологічні технології міфотворчості]]
[[Файл:Doshkolnoe-obrazovanie-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Фараон О.В. Психологічні особливості уваги у хлопців і дівчат старшого дошкільного віку]]. На сучасному етапі розбудови Української держави основним пріоритетом вдосконалення системи дошкільної освіти є подальша гуманізація й індивідуалізація навчання. Без його розв'язання неможливо здійснити головну мету дошкільної освіти, окреслену Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, - формування основ особистісної культури дитини через відкриття її світу в його цілісності та різноманітності.
+
  
  
 +
'''СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ'''
  
 +
* [[Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства]]
  
 +
* [[Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування]]
  
 +
* [[Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization]]
  
 +
* [[Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії]]
  
 +
* [[Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи]]
  
== [[Новини/2015-03-04|4 березня 2015 року]] ==
+
* [[Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників|Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін]]
[[Вісник психології і педагогіки]] опублікував [[навчальний посібник Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи]]. У навчальному посібнику Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи: Навчальний посібник для магістрантів і аспірантів /Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. – К.: ТОВ “Філ-студія”, 2006. – 320с. з гуманістичних позицій розглядаються актуальні психологічні проблеми підготовки фахівців із вищою освітою. Міститься типова навчальна програма з дисципліни “Психологія вищої школи”, конспекти лекцій до кожної теми, завдання до практично-семінарських занять, окреслено зміст самостійної роботи та методичні рекомендації до неї.
+
  
Розраховано на магістрантів, аспірантів і молодих викладачів.
+
* [[Братусь О.О.Соціально-психологічні чинники булінгу у взаємодії підлітків]]
  
== [[Новини/2015-02-23|23 лютого 2015 року]] ==
+
* [[Вернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новин]]
[[Файл:Початкова-школа-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю [[Руденко Л.С. Підготовка вчителя початкової школи до творчої педагогічної діяльності]].
+
+
У статті обґрунтовано актуальність педагогічної творчості вчителя початкових класів.
+
  
Виокремлено творчі якості, професійні риси вчителя, необхідні для здійснення творчої педагогічної діяльності; уточнено поняття «підготовка до творчої педагогічної діяльності», а також розкрито зміст цієї підготовки.
+
* [[Виноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територій]]
  
 +
* [[Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця]]
  
 +
* [[Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу]]
  
 +
* [[Власенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект]]
  
 +
* [[Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення]]
  
 +
* [[Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст]]
  
== [[Новини/2015-02-14|14 лютого 2015 року]] ==
+
* [[Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні]]
[[Вісник психології і педагогіки]] вітає Вас з Днем Закоханих!
+
[[Файл:Fevralya-250.jpg|left]]
+
Хай з подихом холодної зими,
+
  
Приходить щастя, стукає в віконце,
+
* [[Джумирко Т.В. Вплив гендерних стереотипів на життя сучасної жінки]]
  
І ти його у душу пропусти
+
* [[Дітюк П.П., Федоровський Л.Л. Розвивальне середовище інформаційної війни]]
  
Щоб зігрівало наче сонце,
+
* [[Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру]]
  
Хай день дарує усмішку тобі,
+
* [[Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів|Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів початкової школи]]
  
А вечір затишок й палке кохання,
+
* [[Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі]]
  
І щоб завжди в твоєму крузі,
+
* [[Ізвєкова А.С. Гумор як спосіб боротьби зі стресом у військовослужбовців]]
  
Була любов і вірні друзі!!!
+
* [[Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни]]
  
== [[Новини/2015-02-11|11 лютого 2015 року]] ==
+
* [[Карпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльності]]
[[Файл:Vchitel-podhod-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю:
+
[[Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу]]. У статті розкрито проблему реалізації індивідуального підходу до учнів як складової професійної компетентності вчителя початкової школи. Наведено приклади здійснення індивідуального підходу до учнів в освітньому процесі початкової школи.
+
  
 +
* [[Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру]]
  
 +
* [[Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен]]
  
 +
* [[Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті]]
  
 +
* [[Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів]]
  
 +
* [[Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія»]]
  
 +
* [[Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації]]
  
 +
* [[Кравченко А.П. Роль профорієнтації у професійному самовизначенні в умовах інформаційної війни]]
  
 +
* [[Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини]]
  
== [[Новини/2015-02-06|6 лютого 2015 року]] ==
+
* [[Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни]]
[[Файл:Освіта-за-кордоном-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю:
+
[[Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн]].
+
  
У статті проаналізовані підходи до реалізації компетентнісного підходу в системах освіти в різних країнах; особливості фахової підготовки вихователів дошкільних закладів в Україні та інших країнах.
+
* [[Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації]]
  
 +
* [[Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України]]
  
 +
* [[Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини]]
  
 +
* [[Марков А.Р. Специфіка формування та психокорекції психологічної дезадаптації особистості в умовах інформаційної війни]]
  
 +
* [[Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни]]
  
 +
* [[Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни]]
  
 +
* [[Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості]]
  
 +
* [[Мехед Л.Р. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності молодших школярів у навчально-виховному процесі]]
  
== [[Новини/2015-01-27|29 січня 2015 року]] ==
+
* [[Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором]]
У "[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]]." розміщено статті:
+
  
*[[Кошарна Н.В. Операційно-процесуальний компонент педагогічної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ (на прикладі України та Швеції)]]
+
* [[Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції]]
  
*[[Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ]]
+
* [[Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни]]
  
== [[Новини/2015-01-27|27 січня 2015 року]] ==
+
* [[Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків]]
"Вісник [[психології]] і [[педагогіки]]" опублікував [[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]].
+
  
 +
* [[Павлюк Т.Г. Особливості змісту та структури професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом]]
  
У "[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]]." розміщено статті:
+
* [[Панченко І.В. Феномен «кохання»]]
  
*[[Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи]]
+
* [[Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди]]
  
*[[Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]
+
* [[Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні]]
  
*[[Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи]]  
+
* [[Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу...»|Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності»]]
  
*[[Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу]]
+
* [[Рептух Д.І. Соціально-психологічна характеристика сучасної жінки]]
  
*[[Віттенберг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності]]
+
* [[Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни]]
  
*[[Герасимова О.І. Самоосвітня коспетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]  
+
* [[Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен]]
  
*[[Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу]]  
+
* [[Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску]]
  
*[[Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі]]  
+
* [[Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку]]
  
*[[Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]  
+
* [[Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни]]
  
*[[Лабунець Ю.О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Канаді]]
+
== [[Новини/2017-12-19|19 грудня 2017 року]] ==
  
*[[Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку]]  
+
[[Файл:Безпалько О память.png| left]] 19 грудня 2017 року пішла з життя доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2008-2017рр.) '''[[Безпалько Ольга Володимирівна]]''' (14.11.1962-19.12.2017).
  
*[[Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання]]
+
Ольга Володимирівна – відмінник освіти, відмінник столичної освіти, академік Української академії акмеології, знаний в Україні та за її межами фахівець із соціальної педагогіки та соціальної роботи, керівник потужної наукової школи, науковець, автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць (серед яких 28 словників, енциклопедій, навчально-методичних посібників та підручників).
  
*[[Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності]]
+
[[Безпалько О.В.]] першою у вітчизняній педагогічній науці обґрунтувала роль громади у соціальному становленні особистості, розробила концепцію соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в територіальній громаді. Упродовж багатьох років працювала у різних комісіях, робочих групах Міністерства освіти і науки України; здійснювала наукове консультування в проектах громадських організацій, які працюють в інтересах дітей «Надія і житло для дітей», «Кожній дитині», Український фонд «Благополуччя дітей», Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».
+
*[[Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії]]
+
+
*[[Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance]]
+
  
*[[Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові]]
+
Ольга Володимирівна багато років була редактором і автором електронного збірника наукових праць "[[Вісник психології і педагогіки]]".
  
*[[Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору]]
+
Висловлюємо щиросердні співчуття всім рідним, знайомим, друзям, колегам та учням Ольги Володимирівни.
  
 +
ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ …
  
== [[Новини/2015-01-19|19 січня 2015 року]] ==
 
[[Файл:Teacher-300.jpg|left]] Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] опублікував статтю [[Котенко Ольги Володимирівни:]] [["Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи"]].
 
У статті актуалізовано проблеми іншомовної підготовки вчителів початкової школи, що обумовлені сучасними освітніми тенденціями у галузі навчання іноземних мов молодших школярів; визначено шляхи оптимізації процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи з метою професійного застосування іноземної мови у педагогічній діяльності.
 
  
  
 +
== [[Новини/2017-01-19|19 січня 2017 року]] ==
 +
[[Файл:Гендерне.jpg| left]]Дорогі читачі! [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур ]]
 +
З метою дослідження гендерних уявлень старшокласника про роль жінки і чоловіка в різних сферах життя було складено авторську анкету.
  
 +
За результатами проведеного анкетування було виявлено, що стереотипність уявлень старшокласників-українців про традиційні жіночі й чоловічі ролі в різних аспектах життя складається нерівномірно.
  
 +
Найбільшу кількість стереотипних уявлень у дівчат і хлопців було виявлено за твердженнями, які стосуються питань щодо самостійності, незалежності жінки від чоловіка, її професійної самореалізації.
  
 +
Більшість опитуваних вважають, що чоловік повинен прагнути до високого соціального статусу й схвалюють маскулінні характеристики особистості чоловіка.
  
 +
На противагу кар’єрі сім’ю більшість респондентів-юнаків вважають суто жіночою сферою інтересів.
  
  
== [[Новини/2015-01-07|7 січня 2015 року]] ==
+
=== [[Новини/2017]] ===
[[Файл:Z-Rizdvom1-300-visnyk.jpg|left]] Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] сердечно вітає Вас з Різдвом Христовим!
+
У Різдвяну ніч серце солодко завмирає в очікуванні дива...
+
 
+
Здається, що пройде ще зовсім небагато часу і все зміниться на краще, в життя прийде довгоочікуване щастя і збудуться усі мрії...
+
 
+
Так нехай всі очікування і сподівання в цю чарівну ніч стануть дійсністю!
+
 
+
Нехай будинок відвідає добро і благополуччя, а ваше серце - щастя!
+
 
+
З Різдвом Христовим!
+
 
+
'''З повагою,'''
+
 
+
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
+
 
+
 
+
  
 +
=== [[Новини/2016]] ===
  
  

Версія за 20:12, 13 квітня 2018

Все, що відбувається у нас у Віснику психології та педагогіки, а також цікавинки зі світу педагогіки та психології, опубліковується на цій сторінці.

Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.

Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.

Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: Інтерфейс розсилки новин сайту

З повагою,

Адміністрація сайту

7 квітня 2018 року

Velykden-visnik-psyh-350.jpg
Дорогі читачі! Вісник психології та педагогіки вітає Вас із світлим святом Великодня!

Вітаємо Вас з радісним і світлим весняним святом оновлення, з Великоднем!

Нехай у цей святий день Ваше серце буде відкрите Богу, нехай прийдуть у Вашу душу гармонія і тепло.

Бажаємо, щоб Ваш будинок наповнився затишком, дзвінким сміхом, щоб тільки добрі вісті приходили сьогодні у Вашу родину, будьте здорові й щасливі.

Земних благ, духовного розвитку, душевного спокою, Божого промислу і волі у всіх справах і починаннях.

Зустрічайте його з чистою душею і добрим сумлінням. Христос Воскрес!



31 березня 2018 року

На сайті розміщено матеріали Науково-практичної конференції «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни», яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ


СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ

19 грудня 2017 року

Безпалько О память.png
19 грудня 2017 року пішла з життя доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2008-2017рр.) Безпалько Ольга Володимирівна (14.11.1962-19.12.2017).

Ольга Володимирівна – відмінник освіти, відмінник столичної освіти, академік Української академії акмеології, знаний в Україні та за її межами фахівець із соціальної педагогіки та соціальної роботи, керівник потужної наукової школи, науковець, автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць (серед яких 28 словників, енциклопедій, навчально-методичних посібників та підручників).

Безпалько О.В. першою у вітчизняній педагогічній науці обґрунтувала роль громади у соціальному становленні особистості, розробила концепцію соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в територіальній громаді. Упродовж багатьох років працювала у різних комісіях, робочих групах Міністерства освіти і науки України; здійснювала наукове консультування в проектах громадських організацій, які працюють в інтересах дітей «Надія і житло для дітей», «Кожній дитині», Український фонд «Благополуччя дітей», Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».

Ольга Володимирівна багато років була редактором і автором електронного збірника наукових праць "Вісник психології і педагогіки".

Висловлюємо щиросердні співчуття всім рідним, знайомим, друзям, колегам та учням Ольги Володимирівни.

ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ …


19 січня 2017 року

Гендерне.jpg
Дорогі читачі! Вісник психології та педагогіки опублікував статтю Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур

З метою дослідження гендерних уявлень старшокласника про роль жінки і чоловіка в різних сферах життя було складено авторську анкету.

За результатами проведеного анкетування було виявлено, що стереотипність уявлень старшокласників-українців про традиційні жіночі й чоловічі ролі в різних аспектах життя складається нерівномірно.

Найбільшу кількість стереотипних уявлень у дівчат і хлопців було виявлено за твердженнями, які стосуються питань щодо самостійності, незалежності жінки від чоловіка, її професійної самореалізації.

Більшість опитуваних вважають, що чоловік повинен прагнути до високого соціального статусу й схвалюють маскулінні характеристики особистості чоловіка.

На противагу кар’єрі сім’ю більшість респондентів-юнаків вважають суто жіночою сферою інтересів.


Новини/2017

Новини/2016

Новини/2015

Новини/2014

Новини/2013

Новини/2012

Новини/2011

Новини/2010

Новини/2009

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама