Новини

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(28 вересня 2015 року)
(31 березня 2018 року)
(40 проміжних версій 2 користувачів не показані)
Рядок 6: Рядок 6:
  
 
'''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]'''
 
'''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]'''
== [[Новини/2015-10-21|21 жовтня 2015 року]] ==
 
[[Файл:Jump-250.jpg| left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Олійник Н.А., Швець О.І. Фізкультурно-спортивну активність студентів у системі професійної аграрної освіти ]].
 
  
У статті досліджено активність студентів під час занять фізичного виховання, розглянуто ставлення студентів до фізичної культури і рівня їх фізкультурно-спортивної активності, наведенні шляхи формування інтересу та мотивації до занять фізичним вихованням студентів, розкрито причини, що перешкоджають займатись фізкультурно-спортивною діяльністю.
+
'''З повагою,'''
  
 +
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
  
 +
== [[Новини/2018-04-07|7 квітня 2018 року]] ==
 +
[[Файл:Velykden-visnik-psyh-350.jpg|left]]'''Дорогі читачі! [[Вісник психології та педагогіки]] вітає Вас із світлим святом Великодня!
  
 +
Вітаємо Вас з радісним і світлим весняним святом оновлення, з Великоднем!
  
 +
Нехай у цей святий день Ваше серце буде відкрите Богу, нехай прийдуть у Вашу душу гармонія і тепло.
  
 +
Бажаємо, щоб Ваш будинок наповнився затишком, дзвінким сміхом, щоб тільки добрі вісті приходили сьогодні у Вашу родину, будьте здорові й щасливі.
  
== [[Новини/2015-09-28|28 вересня 2015 року]] ==
+
Земних благ, духовного розвитку, душевного спокою, Божого промислу і волі у всіх справах і починаннях.
[[Вісник психології та педагогіки]] опублікував [[Збірник наук. праць. - Випуск 17]]
+
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] [[Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка]], Інститут людини. – Випуск 17. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : [http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_17]
+
[[Файл:Vistnyk 17.jpg | left]]
+
  
== [[Новини/2015-06-20|27 червня 2015 року]] ==
+
Зустрічайте його з чистою душею і добрим сумлінням. Христос Воскрес!
[[Файл:Ivana-kupala-250.jpg|left]] '''[[Вісник психології та педагогіки]] вітає із святом Івана Купала!'''
+
У Івана нині свято,
+
  
Друзів прибуло багато.
 
  
Квіти є і подарунки,
 
  
І обійми, й поцілунки.
 
  
Але головне у тому,
+
== [[Новини/2018-03-31|31 березня 2018 року]] ==
  
Щоб й надалі Вашому дому
+
На сайті розміщено матеріали '''[[Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»|Науково-практичної конференції «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»]]''', яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):
  
Посміхалась Доля щиро,
+
'''ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ'''
  
Щоб жили Надія й Віра,
+
* [[Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості]]
  
І Любов, розправив крила,
+
* [[Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны]]
  
Кожне серце тут зігріла!
+
* [[Найдьонова Л.А. Психологічні мішені інформаційної війни у ХХІ столітті]]
  
== [[Новини/2015-06-20|27 червня 2015 року]] ==
+
* [[Тітяєв В.М. Психологічні передумови формування резистентності особистості до агресивних інформаційних впливів]]
  
[[Файл:10447076 854526174626260 6457976989009981594 n.jpg]]
+
* [[Зєлєнін В.В. Медіаміф як психологічний феномен: психологічні технології міфотворчості]]
  
== [[Новини/2015-06-20|20 червня 2015 року]] ==
 
[[Вісник психології і педагогіки]] провівши [[Міжнародну науково-практичну конференцію "Розвиток особистості у сучасному суспільстві..."]] презентує Вам наукові доробки:
 
  
[[Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности]]
+
'''СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ'''
  
[[Агранович Е.Н. Развитие речи как фактор формирования поликультурной компетентности учащихся начальной школы]]
+
* [[Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства]]
  
[[Акрамова А.С. Элементы казахского фольклора в начальном математическом образовании]]
+
* [[Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування]]
  
[[Акрамова А.С., Айдарханова Д.А. Наследие и самобытность тюркской народной педагогики]]
+
* [[Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization]]
  
[[Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка]]
+
* [[Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії]]
  
[[Бєлєнька Г.В. Образ матері в українській культурі та його вплив на формування особистості]]
+
* [[Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи]]
  
[[Бондаренко Г.Л. Народна риторика як засіб національного виховання майбутнього вчителя початкової школи]]
+
* [[Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників|Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін]]
  
[[Бучма В.В. Особливості формування національної ідентичності підлітків у контексті сьогодення]]
+
* [[Братусь О.О.Соціально-психологічні чинники булінгу у взаємодії підлітків]]
  
[[Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів]]
+
* [[Вернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новин]]
  
[[Герасимова О.І. Рефлексія як структурний компонент готовності майбутніх учителів початкової школи до начання іноземних мов...]]
+
* [[Виноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територій]]
  
[[Гріньова О.М. Психологічні особливості становлення національної ідентичності в юнацькому віці]]
+
* [[Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця]]
  
[[Дубовик С.Г. Формування культури етикетного спілкування учнів початкової школи]]
+
* [[Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу]]
  
[[Єськова Т.Л. Проблема підготовки майбутніх педагогів дошкільної освіти до національного виховання дошкільників...]]
+
* [[Власенко О.М. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект]]
  
[[Жовнірук А.І. Особливості мнемічної діяльності особистості у процесі формування іншомовної компетентності]]
+
* [[Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення]]
  
[[Жумабаева А.Е., Кдырбаева А.А. К проблеме подготовки будущих специалистов дошкольного образования в условиях полиязычия]]
+
* [[Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст]]
  
[[Irgebayeva N.M. Ethopsychology and national psychology issues]]
+
* [[Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні]]
  
[[Коледа Т.Г., Ланкуть Н.И. Формирование представлений детей среднего дошкольного возраста о качествах и свойствах природного материала...]]
+
* [[Джумирко Т.В. Вплив гендерних стереотипів на життя сучасної жінки]]
  
[[Королева Н.А. Воспитание основ социального познания у детей дошкольного возраста]]
+
* [[Дітюк П.П., Федоровський Л.Л. Розвивальне середовище інформаційної війни]]
  
[[Лебедева Л.А., Акпаева А.Б. Влияние полиязыковой среды на особенности подготовки педагогов дошкольного образования в Республике Казахстан]]
+
* [[Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру]]
  
[[Левченко Т.А. Нравственно-эстетическое воспитание дошкольников посредством приобщения к культурному наследию казахского народа]]
+
* [[Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів|Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів початкової школи]]
  
[[Левченко Т.А., Бисембаева Ж.А. Сенсорное развитие детей 2-3 лет в условиях семьи]]
+
* [[Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі]]
  
[[Лохвицька Л.В. Концепції морального виховання особистості в сучасній американській психологічній науці]]
+
* [[Ізвєкова А.С. Гумор як спосіб боротьби зі стресом у військовослужбовців]]
  
[[Мар’яненко Л.В. Самореалізація і самодетермінація учнів в пізнавальній діяльності як умови досягнення гармонійної вихованості...]]
+
* [[Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни]]
  
[[Мартиненко С.М. Гуманістичні засади оновлення навчально-виховного процесу сучасної школи]]
+
* [[Карпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльності]]
  
[[Машовец М.А. Образовательная среда как средство формирования гражданской позиции у будущих педагогов]]
+
* [[Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру]]
  
[[Мойзріст О.М. Соціальна адаптація і суб’єктивне благополуччя обдарованої дитини в освітньому середовищі]]
+
* [[Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен]]
  
[[Никашина Г.А., Мындыкану Л.А. Некоторые аспекты проблемы формирования этнических представлений у детей старшего дошкольного возраста]]
+
* [[Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті]]
  
[[Райчёнок Т.В., Лукашевич Т.М. Возможности белорусского музыкального фольклора в формировании национального самосознания дошкольников]]
+
* [[Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів]]
  
[[Руднік Ю.В. Організаційно-педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя початкової школи...]]
+
* [[Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія»]]
  
[[Ташенова Д.К. Представление учащихся о ценности внутреннего покоя через познание самого себя на уроке «самопознание» в 4 класе]]
+
* [[Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації]]
  
[[Терещенко Л.А., Кесьян Т.В. Формування патріотичної свідомості учнівської молоді]]
+
* [[Кравченко А.П. Роль профорієнтації у професійному самовизначенні в умовах інформаційної війни]]
  
[[Тристень К.С., Лобковская Е.А. Воспитание у дошкольников патриотических чувств как путь совершенствования их нравственного здоровья]]
+
* [[Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини]]
  
[[Тристень К.С., Дерман С.А., Гудко Д.А. Роль праздников и развлечений в воспитании нравственной устойчивости дошкольников]]
+
* [[Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни]]
  
[[Чернявська О.О. Соціально-педагогічні заклади як центри патріотичного виховання дітей у літній період]]
+
* [[Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації]]
  
[[Шатирко Л.О., Тихонова Т.Б. Діяльнісна самореалізація особистості в полікультурному освітньому просторі]]  
+
* [[Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України]]
  
== [[Новини/2015-06-16|16 червня 2015 року]] ==
+
* [[Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини]]
[[Вісник психології і педагогіки]] опублікував [[Вісник Дидактичної майстерні №23]], який можна скачати у форматі pdf.
+
  
== [[Новини/2015-05-26|26 травня 2015 року]] ==
+
* [[Марков А.Р. Специфіка формування та психокорекції психологічної дезадаптації особистості в умовах інформаційної війни]]
[[Файл:Children reading-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю: [[Черепанська Н.В. Робота над байкою на уроках літературного читання]]. Одним із засобів морального виховання учнів початковї школи є читання творів художньої літератури, зокрема байки. Байка є основою етнічної моралі, оскільки в ній описані стереотипи поведінки, на яких виховане не одне покоління людей. В основі байок покладено спостереження за життям і побутом, а висновок зводиться до практичної мудрості. Байка пропонує спосіб вироблення стереотипу морально-етичної поведінки дитини від протилежного, показуючи, як не потрібно робити. Проведений аналіз завдань, що байку включено до вивчення у школі з 1699 року у збірнику “Коротке та корисне введення в арифметику...” До сьогодні вона визнається обов’язковим навчальним матеріалом для уроків літературного читання з третього класу початкової школи. У навчальному процесі початкової школи і досі, в основному, використовуються можливості байки як жанру ліро-епічної літератури, тобто учні найчастіше, читаючи окремі байки, відточують техніку читання, знаходять за допомогою вчителя в тексті байки мораль, аналізують її, заучують байки напам’ять, інсценують. При цьому увага учнів зосереджується головним чином на композиції, мові байки і її моралі.
+
  
== [[Новини/2015-05-13|13 травня 2015 року]] ==
+
* [[Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни]]
[[Файл:Психолог-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю: [[Волошина В.В. Ментальні основи професійної підготовки майбутніх психологів]]
+
Сучасність особистості наповнена небувалими викликами: військові дії, глобалізація, світова економічна криза, зміна політичних еліт, встановлення міжетнічних, культурних зв’язків, поява нових стандартів життя. В умовах культуро-логічного міжособистісного розмаїття життя суттєво ускладнюється процес особистісної, соціальної й національної самоідентичності. У цьому контексті акцентуація на проблемі ментальності та національній самосвідомості є умовою збереження національної автентичності підростаючого покоління.
+
Надзвичайно популярним стало застосування нових психологічних практик, методів, психотехнік, які мають суттєвий вплив на поведінку людини, і використовуються не лише для ознайомлення з ними спеціалістів, чи підготовки фахівців, а слугують інструментарієм для формування політичних ідеологій, введення в культуру нових віровчень, побудови фінансових пірамід тощо
+
  
== [[Новини/2015-05-09|9 травня 2015 року]] ==
+
* [[Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни]]
[[Файл:Den-peremohy-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] вітає зі світлим і радісним святом — Днем Перемоги!
+
  
Цей дійсно святий день завжди викликає  почуття світлої радості, безмежної гордості за наш народ та гіркий сум водночас.  
+
* [[Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості]]
  
Знаючи, якою великою ціною завойовано нашу Перемогу, ми схиляємо голову перед священною пам'яттю загиблих.
+
* [[Мехед Л.Р. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності молодших школярів у навчально-виховному процесі]]
  
Висловлюємо свою безмежну синівську вдячність усім, хто тяжкою ратною працею наближав довгоочікуваний день визволення та кував перемогу в тилу.  
+
* [[Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором]]
  
Низький уклін вам за це!
+
* [[Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції]]
  
Щиросердно бажаємо вам міцного здоров'я, добра й благополуччя.
+
* [[Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни]]
  
Нехай в вашій домівці завжди панують мир, спокій та достаток.
+
* [[Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків]]
  
Зі святом, дорогі ветерани!
+
* [[Павлюк Т.Г. Особливості змісту та структури професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом]]
  
 +
* [[Панченко І.В. Феномен «кохання»]]
  
== [[Новини/2015-04-29|29 квітня 2015 року]] ==
+
* [[Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди]]
[[Файл:Семья-вишиванка-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Акрамова А.С., Шакирова К.Р. Роль семьи в развитии личности ребенка ]] Родительская любовь является величайшим и незаменимым источником духовного развития ребенка. Чем меньше тепла и ласки получает ребенок, тем медленнее он формируется как личность. Даже недостаточное внимание, низкая частота общения родителей и детей нередко вызывают у детей сенсорный голод, недоразвитость высших чувств, инфантильность личности. Это может привести к отставанию в развитии интеллекта, плохой успеваемости в школе, нарушению психического здоровья. Так как детское сознание склонно к односторонним выводам и обобщениям в силу ограниченного жизненного опыта, у ребенка возникает искаженное суждение о людях. Грубость, недружелюбие, равнодушие к нему родителей — самых близких людей дают основание считать, что чужой человек способен причинить ему еще больше неприятностей и огорчений. Это оборачивается недоверием, чувством неприязни и подозрительности, страхом перед другими людьми.
+
  
 +
* [[Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні]]
  
== [[Новини/2015-04-28|28 квітня 2015 року]] ==
+
* [[Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу...»|Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності»]]
[[Файл:Мальчик-вышиванка-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Агеева Л.Е. Этнокультурная компетентность будущих педагогов как фактор развития личности]]. Формирование этнокультурной компетентности будущих педагогов это неотъемлемая часть профессионального становления специалиста в области образования. В условиях поликультурного пространства страны необходимо реализовывать эффективные технологии в условиях повседневного многонационального общения через исследовательскую деятельность студентов. Интерес к этому процессу возник уже давно, устоявшаяся традиционная система в учебно-воспитательном процессе не давала возможности расширять границы учебного процесса. Новое время ставит перед учительством новые задачи, неизбежно требующие поиска новых решений. На протяжении многих лет педагоги реализуют нетрадиционные формы обучения и воспитания. Одним из вариантов решения данной проблемы является организация исследовательская деятельности
+
  
== [[Новини/2015-04-20|20 квітня 2015 року]] ==
+
* [[Рептух Д.І. Соціально-психологічна характеристика сучасної жінки]]
[[Файл:Ейдетика-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Ткачук О.В. Роль образної пам'яті дитини дошкільного віку у навчанні англійської мови із застосуванням ейдетики]]. У статті узагальнено та систематизовано методи та форми роботи, пов’язаної з навчанням дітей дошкільного віку іноземної мови. Визначено роль образної пам’яті як психічного пізнавального процесу у дітей. Виявлено специфіку роботи педагога з використанням ейдетики у процесі організації навчання іноземної мови дітей дошкільного віку.
+
Отже, метою статті є узагальнити та систематизувати методи та форми роботи навчання дітей дошкільного віку іноземної мови, зокрема англійської; визначити роль образної пам’яті як психічного пізнавального процесу у дітей; виявити специфіку роботи педагога з використанням ейдетики у процесі організації навчання іноземної мови дітей дошкільного віку.
+
  
== [[Новини/2015-04-19|19 квітня 2015 року]] ==
+
* [[Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни]]
[[Файл:ДЕТИ-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Сізоненко К.В. Формування творчої особистості молодшого школяра у змісті предмета «англійська мова»]]. Стаття призначена проблемі формування творчої особистості молодшого школяра на уроках англійської мови. Досліджено та проаналізовано найбільш ефективні методи та форми роботи, що спрямовані на формування та удосконалення творчого потенціалу учня. Виявлено технології навчання, що сприяють формуванню творчої особистості учня початкової школи на уроках англійської мови.
+
Отже, мета статті полягає у визначенні засобів, форм та методів у процесі організації освітнього процесу у змісті предмета «Англійська мова», які сприяють формуванню та розвитку творчої особистості відповідно віку молодшого школяра.
+
  
 +
* [[Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен]]
  
== [[Новини/2015-03-19|19 березня 2015 року]] ==
+
* [[Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску]]
[[Файл:Doshkolnoe-obrazovanie-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Фараон О.В. Психологічні особливості уваги у хлопців і дівчат старшого дошкільного віку]]. На сучасному етапі розбудови Української держави основним пріоритетом вдосконалення системи дошкільної освіти є подальша гуманізація й індивідуалізація навчання. Без його розв'язання неможливо здійснити головну мету дошкільної освіти, окреслену Базовим компонентом дошкільної освіти в Україні, - формування основ особистісної культури дитини через відкриття її світу в його цілісності та різноманітності.
+
  
 +
* [[Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку]]
  
 +
* [[Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни]]
  
 +
== [[Новини/2017-12-19|19 грудня 2017 року]] ==
  
 +
[[Файл:Безпалько О память.png| left]] 19 грудня 2017 року пішла з життя доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2008-2017рр.) '''[[Безпалько Ольга Володимирівна]]''' (14.11.1962-19.12.2017).
  
 +
Ольга Володимирівна – відмінник освіти, відмінник столичної освіти, академік Української академії акмеології, знаний в Україні та за її межами фахівець із соціальної педагогіки та соціальної роботи, керівник потужної наукової школи, науковець, автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць (серед яких 28 словників, енциклопедій, навчально-методичних посібників та підручників).
  
 +
[[Безпалько О.В.]] першою у вітчизняній педагогічній науці обґрунтувала роль громади у соціальному становленні особистості, розробила концепцію соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в територіальній громаді. Упродовж багатьох років працювала у різних комісіях, робочих групах Міністерства освіти і науки України; здійснювала наукове консультування в проектах громадських організацій, які працюють в інтересах дітей «Надія і житло для дітей», «Кожній дитині», Український фонд «Благополуччя дітей», Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».
  
 +
Ольга Володимирівна багато років була редактором і автором електронного збірника наукових праць "[[Вісник психології і педагогіки]]".
  
== [[Новини/2015-03-04|4 березня 2015 року]] ==
+
Висловлюємо щиросердні співчуття всім рідним, знайомим, друзям, колегам та учням Ольги Володимирівни.
[[Вісник психології і педагогіки]] опублікував [[навчальний посібник Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи]]. У навчальному посібнику Подоляк Л.Г. Психологія вищої школи: Навчальний посібник для магістрантів і аспірантів /Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. – К.: ТОВ “Філ-студія”, 2006. – 320с. з гуманістичних позицій розглядаються актуальні психологічні проблеми підготовки фахівців із вищою освітою. Міститься типова навчальна програма з дисципліни “Психологія вищої школи”, конспекти лекцій до кожної теми, завдання до практично-семінарських занять, окреслено зміст самостійної роботи та методичні рекомендації до неї.
+
  
Розраховано на магістрантів, аспірантів і молодих викладачів.
+
ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ …
  
== [[Новини/2015-02-23|23 лютого 2015 року]] ==
 
[[Файл:Початкова-школа-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю [[Руденко Л.С. Підготовка вчителя початкової школи до творчої педагогічної діяльності]].
 
 
У статті обґрунтовано актуальність педагогічної творчості вчителя початкових класів.
 
  
Виокремлено творчі якості, професійні риси вчителя, необхідні для здійснення творчої педагогічної діяльності; уточнено поняття «підготовка до творчої педагогічної діяльності», а також розкрито зміст цієї підготовки.
 
  
 +
== [[Новини/2017-01-19|19 січня 2017 року]] ==
 +
[[Файл:Гендерне.jpg| left]]Дорогі читачі! [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур ]]
 +
З метою дослідження гендерних уявлень старшокласника про роль жінки і чоловіка в різних сферах життя було складено авторську анкету.
  
 +
За результатами проведеного анкетування було виявлено, що стереотипність уявлень старшокласників-українців про традиційні жіночі й чоловічі ролі в різних аспектах життя складається нерівномірно.
  
 +
Найбільшу кількість стереотипних уявлень у дівчат і хлопців було виявлено за твердженнями, які стосуються питань щодо самостійності, незалежності жінки від чоловіка, її професійної самореалізації.
  
 +
Більшість опитуваних вважають, що чоловік повинен прагнути до високого соціального статусу й схвалюють маскулінні характеристики особистості чоловіка.
  
 
+
На противагу кар’єрі сім’ю більшість респондентів-юнаків вважають суто жіночою сферою інтересів.  
== [[Новини/2015-02-14|14 лютого 2015 року]] ==
+
[[Вісник психології і педагогіки]] вітає Вас з Днем Закоханих!
+
[[Файл:Fevralya-250.jpg|left]]
+
Хай з подихом холодної зими,
+
 
+
Приходить щастя, стукає в віконце,
+
 
+
І ти його у душу пропусти
+
 
+
Щоб зігрівало наче сонце,
+
 
+
Хай день дарує усмішку тобі,
+
 
+
А вечір затишок й палке кохання,
+
 
+
І щоб завжди в твоєму крузі,
+
 
+
Була любов і вірні друзі!!!
+
 
+
== [[Новини/2015-02-11|11 лютого 2015 року]] ==
+
[[Файл:Vchitel-podhod-250.jpg|left]] [[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю:
+
[[Куземко Л.В. Підготовка вчителя початкової школи до реалізації індивідуального підходу]]. У статті розкрито проблему реалізації індивідуального підходу до учнів як складової професійної компетентності вчителя початкової школи. Наведено приклади здійснення індивідуального підходу до учнів в освітньому процесі початкової школи.
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
== [[Новини/2015-02-06|6 лютого 2015 року]] ==
+
[[Файл:Освіта-за-кордоном-250.jpg|left]][[Вісник психології і педагогіки]] опублікував статтю:
+
[[Голота Н.М. Особливості реалізації компетентнісного підходу в системах освіти зарубіжних країн]].
+
 
+
У статті проаналізовані підходи до реалізації компетентнісного підходу в системах освіти в різних країнах; особливості фахової підготовки вихователів дошкільних закладів в Україні та інших країнах.
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
== [[Новини/2015-01-27|29 січня 2015 року]] ==
+
У "[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]]." розміщено статті:
+
 
+
*[[Кошарна Н.В. Операційно-процесуальний компонент педагогічної підготовки майбутніх вчителів у ВНЗ (на прикладі України та Швеції)]]
+
 
+
*[[Руднік Ю.В. Змістовно-методичне забезпечення процесу підготовки вчителів ПШ до застосування інноваційних технологій навчання ІМ]]
+
 
+
== [[Новини/2015-01-27|27 січня 2015 року]] ==
+
"Вісник [[психології]] і [[педагогіки]]" опублікував [[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]].
+
 
+
 
+
У "[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 16]]." розміщено статті:
+
 
+
*[[Безух Ю.С. Активізація іншомовної мовленнєвої діяльності майбутнього вчителя початкової школи]]
+
 
+
*[[Бондаренко Г.Л. Формування мовленнєво-риторичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]
+
 
+
*[[Буренко В.М. Деякі аспекти іншомовної підготовки майбутнього вчителя початкової школи]]
+
 
+
*[[Веклич Ю.І. Порівняльна семантика лексем позначення білого та чорного кольорів у культурах країн світу]]
+
 
+
*[[Віттенберг К.Ю. Вимоги до іншомовної підготовки в дошкільних навчальних закладах у контексті проблеми наступності]]
+
 
+
*[[Герасимова О.І. Самоосвітня коспетентність студентів як складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]
+
 
+
*[[Дубовик С.Г. Формування культури професійного мовлення майбутніх учителів початкової школи на засадах компетентнісного підходу]]
+
 
+
*[[Заворотна О.І. Організація процесу навчання іноземних мов в умовах адаптації першокласника у школі]]
+
 
+
*[[Котенко О.В. Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи]]
+
 
+
*[[Лабунець Ю.О. Реалізація компетентнісного підходу в процесі підготовки майбутнього вчителя початкової школи у Канаді]]
+
 
+
*[[Лобода О.В. Проблема наступності у навчанні іноземної мови дітей дошкільного і молодшого шкільного віку]]
+
 
+
*[[Мартинчук О.В. Сучасні вимоги до професійної діяльності вчителя початкової школи в умовах інклюзивного навчання]]
+
 
+
*[[Петрик Л.В. Медіатекст як один із засобів формування іншомовної комунікативної компетенції студентів педагогічної спеціальності]]
+
+
*[[Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії]]
+
+
*[[Сінельник І.П. The actualization of the potential of the cycle “a Foreign language” disciplines in prospective primary school teachers’ education for tolerance]]
+
 
+
*[[Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові]]
+
 
+
*[[Толубко І.Г. Формування виховної компетентності майбутніх учителів початкової школи засобами українського фольклору]]
+
 
+
 
+
== [[Новини/2015-01-19|19 січня 2015 року]] ==
+
[[Файл:Teacher-300.jpg|left]] Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] опублікував статтю [[Котенко Ольги Володимирівни:]] [["Іншомовна складова професійної компетентності майбутнього вчителя початкової школи"]].
+
У статті актуалізовано проблеми іншомовної підготовки вчителів початкової школи, що обумовлені сучасними освітніми тенденціями у галузі навчання іноземних мов молодших школярів; визначено шляхи оптимізації процесу формування іншомовної комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи з метою професійного застосування іноземної мови у педагогічній діяльності.
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
 
+
== [[Новини/2015-01-07|7 січня 2015 року]] ==
+
[[Файл:Z-Rizdvom1-300-visnyk.jpg|left]] Вісник [[психології]] та [[педагогіки]] сердечно вітає Вас з Різдвом Христовим!
+
У Різдвяну ніч серце солодко завмирає в очікуванні дива...
+
 
+
Здається, що пройде ще зовсім небагато часу і все зміниться на краще, в життя прийде довгоочікуване щастя і збудуться усі мрії...
+
 
+
Так нехай всі очікування і сподівання в цю чарівну ніч стануть дійсністю!
+
 
+
Нехай будинок відвідає добро і благополуччя, а ваше серце - щастя!
+
 
+
З Різдвом Христовим!
+
 
+
'''З повагою,'''
+
 
+
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
+
  
  
 +
=== [[Новини/2017]] ===
  
 +
=== [[Новини/2016]] ===
  
  

Версія за 20:12, 13 квітня 2018

Все, що відбувається у нас у Віснику психології та педагогіки, а також цікавинки зі світу педагогіки та психології, опубліковується на цій сторінці.

Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.

Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.

Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: Інтерфейс розсилки новин сайту

З повагою,

Адміністрація сайту

7 квітня 2018 року

Velykden-visnik-psyh-350.jpg
Дорогі читачі! Вісник психології та педагогіки вітає Вас із світлим святом Великодня!

Вітаємо Вас з радісним і світлим весняним святом оновлення, з Великоднем!

Нехай у цей святий день Ваше серце буде відкрите Богу, нехай прийдуть у Вашу душу гармонія і тепло.

Бажаємо, щоб Ваш будинок наповнився затишком, дзвінким сміхом, щоб тільки добрі вісті приходили сьогодні у Вашу родину, будьте здорові й щасливі.

Земних благ, духовного розвитку, душевного спокою, Божого промислу і волі у всіх справах і починаннях.

Зустрічайте його з чистою душею і добрим сумлінням. Христос Воскрес!



31 березня 2018 року

На сайті розміщено матеріали Науково-практичної конференції «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни», яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ


СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ

19 грудня 2017 року

Безпалько О память.png
19 грудня 2017 року пішла з життя доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2008-2017рр.) Безпалько Ольга Володимирівна (14.11.1962-19.12.2017).

Ольга Володимирівна – відмінник освіти, відмінник столичної освіти, академік Української академії акмеології, знаний в Україні та за її межами фахівець із соціальної педагогіки та соціальної роботи, керівник потужної наукової школи, науковець, автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць (серед яких 28 словників, енциклопедій, навчально-методичних посібників та підручників).

Безпалько О.В. першою у вітчизняній педагогічній науці обґрунтувала роль громади у соціальному становленні особистості, розробила концепцію соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в територіальній громаді. Упродовж багатьох років працювала у різних комісіях, робочих групах Міністерства освіти і науки України; здійснювала наукове консультування в проектах громадських організацій, які працюють в інтересах дітей «Надія і житло для дітей», «Кожній дитині», Український фонд «Благополуччя дітей», Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».

Ольга Володимирівна багато років була редактором і автором електронного збірника наукових праць "Вісник психології і педагогіки".

Висловлюємо щиросердні співчуття всім рідним, знайомим, друзям, колегам та учням Ольги Володимирівни.

ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ …


19 січня 2017 року

Гендерне.jpg
Дорогі читачі! Вісник психології та педагогіки опублікував статтю Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур

З метою дослідження гендерних уявлень старшокласника про роль жінки і чоловіка в різних сферах життя було складено авторську анкету.

За результатами проведеного анкетування було виявлено, що стереотипність уявлень старшокласників-українців про традиційні жіночі й чоловічі ролі в різних аспектах життя складається нерівномірно.

Найбільшу кількість стереотипних уявлень у дівчат і хлопців було виявлено за твердженнями, які стосуються питань щодо самостійності, незалежності жінки від чоловіка, її професійної самореалізації.

Більшість опитуваних вважають, що чоловік повинен прагнути до високого соціального статусу й схвалюють маскулінні характеристики особистості чоловіка.

На противагу кар’єрі сім’ю більшість респондентів-юнаків вважають суто жіночою сферою інтересів.


Новини/2017

Новини/2016

Новини/2015

Новини/2014

Новини/2013

Новини/2012

Новини/2011

Новини/2010

Новини/2009

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама