Новини

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(11 травня 2016 року)
(31 березня 2018 року)
(16 проміжних версій 2 користувачів не показані)
Рядок 6: Рядок 6:
  
 
'''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]'''
 
'''Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: [http://mailman.psyh.kiev.ua Інтерфейс розсилки новин сайту]'''
 
  
 
'''З повагою,'''
 
'''З повагою,'''
Рядок 12: Рядок 11:
 
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
 
'''[[:Категорія:Адміністрація сайту|Адміністрація сайту]]'''
  
== [[Новини/2016-05-11|11 травня 2016 року]] ==
+
== [[Новини/2018-04-07|7 квітня 2018 року]] ==
[[Файл:English1-350.jpg|left]] [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Кравчук К.М. Проблема варіантності англійської мови (на прикладі канадської англійської мови)]].
+
[[Файл:Velykden-visnik-psyh-350.jpg|left]]'''Дорогі читачі! [[Вісник психології та педагогіки]] вітає Вас із світлим святом Великодня!
 +
 
 +
Вітаємо Вас з радісним і світлим весняним святом оновлення, з Великоднем!
 +
 
 +
Нехай у цей святий день Ваше серце буде відкрите Богу, нехай прийдуть у Вашу душу гармонія і тепло.
 +
 
 +
Бажаємо, щоб Ваш будинок наповнився затишком, дзвінким сміхом, щоб тільки добрі вісті приходили сьогодні у Вашу родину, будьте здорові й щасливі.
 +
 
 +
Земних благ, духовного розвитку, душевного спокою, Божого промислу і волі у всіх справах і починаннях.
 +
 
 +
Зустрічайте його з чистою душею і добрим сумлінням. Христос Воскрес!
 +
 
 +
 
 +
 
 +
 
 +
== [[Новини/2018-03-31|31 березня 2018 року]] ==
 +
 
 +
На сайті розміщено матеріали '''[[Науково-практична конференція «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»|Науково-практичної конференції «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни»]]''', яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):
 +
 
 +
'''ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ'''
 +
 
 +
* [[Біла І. М. Інформаційна безпека розвитку особистості]]
 +
 
 +
* [[Панченко О.А. Психологическая турбулентность в условиях информационной войны]]
 +
 
 +
* [[Найдьонова Л.А. Психологічні мішені інформаційної війни у ХХІ столітті]]
 +
 
 +
* [[Тітяєв В.М. Психологічні передумови формування резистентності особистості до агресивних інформаційних впливів]]
 +
 
 +
* [[Зєлєнін В.В. Медіаміф як психологічний феномен: психологічні технології міфотворчості]]
 +
 
 +
 
 +
'''СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ'''
 +
 
 +
* [[Агапова І.М. Вплив загроз інформаційної війни на стан комунікативного простору підприємства]]
 +
 
 +
* [[Андрєєв В.О. Професійна взаємодія викладачів коледжу мистецького спрямування]]
 +
 
 +
* [[Baliuta V.V.Illusion of understanding as a socio-psychological prerequisite for youth political behaviour radicalization]]
 +
 
 +
* [[Бєлавін С.П. Теоретичні аспекти дослідження феномена «свій-чужий» в кроскультурній взаємодії]]
 +
 
 +
* [[Бєлавіна Т.І. Становлення правосвідомості особистості в умовах соціально-політичної кризи]]
 +
 
 +
* [[Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників|Білявець С.Я. Концептуальні основи формування професійної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників у процесі навчання військово-спеціальних дисциплін]]
 +
 
 +
* [[Братусь О.О.Соціально-психологічні чинники булінгу у взаємодії підлітків]]
 +
 
 +
* [[Вернік О.Л. Проблема психологічної безпеки особистості в медійному просторі новин]]
 +
 
 +
* [[Виноградова В.Є., Журавель А.П. Особливості емоційної регуляції міжособистісної взаємодії студентів з окупованих територій]]
 +
 
 +
* [[Вихрущ В.О. Технологія «УніверCАМ» інновацій як чинник формування професійної компетентності майбутнього фахівця]]
 +
 
 +
* [[Власенко К.А. Віра як об’єкт психологічного аналізу]]
 +
 
 +
* [[Власенко О. Гуманістичне спрямування процесу формування системи громадянських цінностей старшокласників: історичний аспект]]
 +
 
 +
* [[Гуменюк Г.В. Проблема самоздійснення і психологічного благополуччя фахівця в реаліях сьогодення]]
 +
 
 +
* [[Гурлєва Т.С. Довіряти чи бути критичним: аспекти спілкування психолога і клієнта через текст]]
 +
 
 +
* [[Дерев’янко І.А. Часова компетентність як фактор протидії інформаційній війні]]
 +
 
 +
* [[Джумирко Т.В. Вплив гендерних стереотипів на життя сучасної жінки]]
 +
 
 +
* [[Дітюк П.П., Федоровський Л.Л. Розвивальне середовище інформаційної війни]]
 +
 
 +
* [[Єрмолова Т.О. Методи боротьби зі стресом у операторів call-центру]]
 +
 
 +
* [[Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів|Загорулько М.О. Акмеологічний підхід як складова методологічної основи формування дослідницько-діагностичних умінь майбутніх вчителів початкової школи]]
 +
 
 +
* [[Зайченко І.В. Ідея українського патріотизму в історико-педагогічній ретроспективі]]
 +
 
 +
* [[Ізвєкова А.С. Гумор як спосіб боротьби зі стресом у військовослужбовців]]
 +
 
 +
* [[Кабанцева А.В. Психологічні проблеми дітей в умовах інформаційної війни]]
 +
 
 +
* [[Карпенко Ю.П. Розвиток фахових компетентностей студента медичного навчального закладу під час науково-дослідної діяльності]]
  
Англійська мова, як і більшість інших мов світу, має безліч різноманітних діалектів.  
+
* [[Коваленко І.В. Вплив медіапростору на харчову поведінку на прикладі вживання цукру]]
  
В даному випадку це пов'язано з тим, що велика кількість носіїв мови в періоди англійської колонізації покинули рідний будинок і на чужій землі стали спілкуватися з представниками інших мов і мовних груп.  
+
* [[Коваль О.Р. Мудрість як психологічний феномен]]
  
Як наслідок, їхня англійська видозмінилася і багато в чому стала відрізнятися від британської англійської.  
+
* [[Козлова А.Г. Особливості роботи психолога із неповнолітніми жертвами насильства в зеленій кімнаті]]
  
Так, з'явилися численні діалекти, серед яких американська англійська, канадська англійська, австралійська англійська тощо.
+
* [[Корнєєва О.Л. Комплексний підхід в організації допомоги дітям дошкільного віку в умовах соціальних конфліктів]]
  
В даний час проблемі мовної варіативності приділяється підвищена увага. На зміну спрощеним поданням про мову як єдиному монолітному освіту прийшло розуміння гетерогенності мовної структури, обумовленої лінгвістичними і екстралінгвістичними факторами.
+
* [[Костіна Т.О. Розмежування понять «гештальтпсихологія» та «гештальт-терапія»]]
  
[[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі ]].
+
* [[Костюченко О.В. Адаптивний потенціал світосприймання в основі медіаперцептивної комунікації]]
[[Файл:English-for-kids-350.jpg|left]]
+
  
Проблема сучасної шкільної освіти полягає в тому, що учні дуже перевантажені.  
+
* [[Кравченко А.П. Роль профорієнтації у професійному самовизначенні в умовах інформаційної війни]]
  
Кожен вчитель вважає свій предмет найважливішим, тому вимагає від учнів досконалого вивчення саме свого предмету.  
+
* [[Краснов В.С., Алексєєва О.Р. Інформаційна війна: способи й прийоми масового асоцілізаційного впливу на свідомість молодої людини]]
  
Через надмірну кількість завдань, учні не можуть вивчити і запам’ятати все на належному рівні.  
+
* [[Кришневська В.І. Психологічні аспекти пропаганди в умовах інформаційної війни]]
  
Крім того, вони починають вивчати іноземну мову, наразі англійську, вже з першого класу.  
+
* [[Крохіна А.В. Маніпулювання як спосіб ефективної подачі інформації]]
  
Саме різні жанри писемної творчості можуть забезпечити цікавість, ентузіазм, легше розуміння і запам’ятовування матеріалу, а також можуть познайомити учнів початкової школи з культурою, традиціями та історією країни, мова якої вивчається.
+
* [[Максимова К.В. Передумови впровадження нової європейської методичної системи фітнес-культури в навчальний процес різних ВНЗ України]]
  
== [[Новини/2016-04-12|12 квітня 2016 року]] ==
+
* [[Малашко Л.О., Малашко Д.О. Вплив інформаційної війни на дитячо-батьківські відносини]]
[[Файл:UK-University-psyh-students-350.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Миколаєнко М.О. Розвиток педагогічної діагностики у Великій Британії]].
+
  
На сучасному етапі розвитку Української держави система освіти зазнає докорінних змін, зокрема змінюються форми, методи, технології навчання, а, отже, змінюється й
+
* [[Марков А.Р. Специфіка формування та психокорекції психологічної дезадаптації особистості в умовах інформаційної війни]]
педагогічна діагностика.  
+
  
Сучасний викладач має вміти не лише здобути інформацію про рівень навчальних досягнень тих, хто навчається, а й приймати відповідне управлінське рішення в залежності від отриманих ним даних.  
+
* [[Маслянікова І.В. Психологічні особливості становлення особистості в умовах інформаційної війни]]
  
Досконале знання сутності форм і методів педагогічної діагностики та доцільний вибір діагностичних методик сприятимуть ефективному аналізу стану протікання освітнього процесу та його результатів, а відповідні управлінські рішення впливатимуть на якість підготовки майбутніх фахівців.  
+
* [[Мельник А.О. Механізми психологічного впливу реклами як елемент інформаційної війни]]
  
Запорука успішного впровадження змін в системі освіти значною мірою залежить від вивчення та врахування як вітчизняного, так і світового досвіду.
+
* [[Мельничук Т.Ф. Вплив інформаційно-комунікативної сфери на формування національно-патріотичної свідомості особистості]]
  
== [[Новини/2016-03-29|29 березня 2016 року]] ==
+
* [[Мехед Л.Р. Психолого-педагогічні засади дослідницької діяльності молодших школярів у навчально-виховному процесі]]
[[Файл:Starshoclass-psyh-350.jpg|left]] [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю на тему: [[Методологічні підходи як підґрунтя дидактичної підготовки майб.учителів математики до проектування навч.діяльності старшокласників]].
+
  
У статті розглядаються методологічні підходи щодо дидактичної підготовки майбутнього вчителя математики до проектування навчальної діяльності старшокласників.  
+
* [[Назар М.М. Основні концептуальні позиції пропаганди та ведення ефективної інформаційної війни з російським агресором]]
  
Структура методологічного знання передбачає три рівні проблеми розвитку підготовки майбутнього вчителя: загальнонауковий, конкретно-науковий, технологічний.
+
* [[Назар М.М., Мещеряков Д.С. Когнітивна карта російської пропаганди в Україні: ключові позиції]]
+
Загальнонауковий рівень заснований на системному підході.  
+
  
Конкретно-науковий рівень, заснований на практичному використанні в процесі підготовки майбутнього вчителя математики положень особистісно орієнтованого, компетентнісного, контекстного та діяльнісного підходів у їх взаємодії.  
+
* [[Османова А.М. Збереження національної ідентичності в умовах інформаційної війни]]
  
Системне використання методологічних підходів забезпечує методологічний синергізм, тобто підвищення їх ефективності в результаті взаємодії з іншими.
+
* [[Павленко Т.В. Особливості комунікативної сфери дівчат підлітків]]
  
== [[Новини/2016-03-08|8 березня 2016 року]] ==
+
* [[Павлюк Т.Г. Особливості змісту та структури професійної готовності майбутніх офіцерів-прикордонників до роботи з персоналом]]
[[Файл:Psych-buket.jpg|left]] '''Ніжні матері, турботливі бабусі, любі сестри, кохані дружини, милі дочки й онучки!'''
+
  
'''[[Вісник психології та педагогіки]] cердечно вітає Вас із найпрекраснішим святом весни – Міжнародним жіночим днем 8 березня!'''
+
* [[Панченко І.В. Феномен «кохання»]]
  
Добрі і ласкаві, мужні і ранимі, такі хоробрі і такі тендітні, Ви – найдорожче, що є в житті чоловіків.  
+
* [[Петрашева І.І. Асистент вчителя як супервізор мультисенсорної команди]]
  
Охоронниці домашнього вогнища, берегині роду людського, Ви народжуєте і виховуєте дітей, передаючи з покоління в покоління традиції високої духовності, культури, працьовитості.  
+
* [[Поджіо Т.Ю. Маніпуляція масовою свідомістю в період інформаційної війні]]
  
Щедрість ваших душ зігріває, сила духу – захоплює, а краса – вселяє віру в те, що світ буде врятований.
+
* [[Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу...»|Пшенична О.О. Особливості структури та змісту поняття «професійна готовність офіцерів-прикордонників до застосування методів аналізу ризиків в оперативно-службовій діяльності»]]
  
Від усієї душі бажаємо Вам величезного жіночого щастя, любові і добра!
+
* [[Рептух Д.І. Соціально-психологічна характеристика сучасної жінки]]
  
Бажаємо, щоб кожен прийдешній день Ви зустрічали з посмішкою, з передчуттям радості, із впевненістю і щиросердечним спокоєм!
+
* [[Сімоненко О.Б. Психологічне благополуччя дітей в умовах гібридної війни]]
  
== [[Новини/2016-02-17|17 лютого 2016 року]] ==
+
* [[Тарасюк А.О. Тривожність як психологічний феномен]]
[[Вісник психології та педагогіки]] опублікував [[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 15]]. Файл доступний у форматі pdf.
+
  
== [[Новини/2016-02-11|11 лютого 2016 року]] ==
+
* [[Ткачук Д.В. Спеціальні компетенції інспектора прикордонної служби здійснювати ідентифікацію в пунктах пропуску]]
[[Файл:Child-forest-350.jpg | left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Закусило В.С. Науково-педагогічні дослідження проблеми формування готовності майбутніх вихователів ДНЗ до екологічного виховання дітей]]. На сьогоднішній день особливого значення у змісті підготовки майбутніх фахівців вищих педагогічних навчальних закладів набуває екологічна складова.
+
+
Це зумовлено низкою чинників, серед яких варто назвати глобальну екологічну кризу, низький рівень екологічної освіти та свідомості населення, зокрема молоді.
+
  
Споживацькі настрої, що домінують у суспільстві, утилітарний підхід, до вирішення проблем охорони навколишнього середовища раціонального природокористування, нехтування правами громадянина (зокрема право жити в екологічно чистому середовищі) та гуманістичними цінностями – усі ці проблеми можна подолати лише на основі прищеплення молоді почуття відповідальності за стан довкілля, здатності сприймати життя як найвищу цінність і невід’ємну частину природи.  
+
* [[Чернов А.А. Ієрархічна послідовність формування ставлення від народження до молодшого шкільного віку]]
  
Важливу роль тут має відігравати якісна екологічна освіта підростаючого покоління.
+
* [[Юрченко В.І. Проблеми соціалізації дітей і молоді в умовах інформаційної війни]]
  
== [[Новини/2016-02-10|10 лютого 2016 року]] ==
+
== [[Новини/2017-12-19|19 грудня 2017 року]] ==
[[Файл:Child-theater-350.jpg | left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Глібовець Г.С. Формування культурно-гігієнічних навичок у дітей молодшого дошкільного віку засобами театралізованих ігор ]]Дошкільне дитинство визначається педагогами та психологами як найбільш сенситивний період для формування основ базових якостей особистості.
+
Одним з найважливіших напрямів роботи в цей період є становлення у дитини самостійності, яка закладається в молодшому дошкільному віці в процесі формування певних умінь і навичок.
+
В цей період важливо формувати в дітей звичку до чистоти, акуратності, порядку, адже навички та звички, сформовані в молодшому дошкільному віці, зберігаються на все життя.
+
Слід також зазначити, що формування у дітей навичок особистої гігієни відіграє найважливішу роль в охороні їх здоров'я, сприяє правильній поведінці в побуті, у громадських місцях.
+
+
Зрештою, від знання і дотримання дітьми необхідних гігієнічних правил і норм поведінки залежить не тільки їх здоров'я, але й здоров'я інших дітей і дорослих.
+
  
== [[Новини/2016-01-25|25 січня 2016 року]] ==
+
[[Файл:Безпалько О память.png| left]] 19 грудня 2017 року пішла з життя доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2008-2017рр.) '''[[Безпалько Ольга Володимирівна]]''' (14.11.1962-19.12.2017).
[[Файл:Vlyublennye-para-romantika-350.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Гріньова О.М., Науменко М.С. Гендерні особливості ставлення до кохання у сучасної молоді]].  
+
  
На сучасному етапі розбудови Української держави, в умовах руйнації старої, радянської, системи цінностей і відсутності єдиних, загальнонаціональних аксіологічних імперативів міжособистісних взаємин сучасна молодь переживає вплив різноманітних соціальних стереотипів, в тому числі - і стереотипів романтичних взаємин.
+
Ольга Володимирівна – відмінник освіти, відмінник столичної освіти, академік Української академії акмеології, знаний в Україні та за її межами фахівець із соціальної педагогіки та соціальної роботи, керівник потужної наукової школи, науковець, автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць (серед яких 28 словників, енциклопедій, навчально-методичних посібників та підручників).
+
Такими стереотипами є батьківська сім’я, житєвий досвід значущих інших, різноманітні приклади українських і зарубіжних засобів масової інформації.  
+
  
За таких умов проблема визначення сучасною молоддю базових когніцій кохання, які стають основою конструювання подальших романтичних взаємин надзвичайно ускладнюється. Висока значущість не лише когнітивного й емоційного компонентів кохання, але й поведінкових стратегій романтичних взаємин сучасної молоді обумовлюється і тим, що ефективність цих стратегій обумовлює успішність юнаків у конструюванні подальших шлюбних взаємин.
+
[[Безпалько О.В.]] першою у вітчизняній педагогічній науці обґрунтувала роль громади у соціальному становленні особистості, розробила концепцію соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в територіальній громаді. Упродовж багатьох років працювала у різних комісіях, робочих групах Міністерства освіти і науки України; здійснювала наукове консультування в проектах громадських організацій, які працюють в інтересах дітей «Надія і житло для дітей», «Кожній дитині», Український фонд «Благополуччя дітей», Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».
  
== [[Новини/2016-01-17|17 січня 2016 року]] ==
+
Ольга Володимирівна багато років була редактором і автором електронного збірника наукових праць "[[Вісник психології і педагогіки]]".
[[Файл:Studenti-350.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Юрченко В.І. Особливості локус-контролю студентів у зв’язку з педагогічною практикою]].  
+
  
Перехід до нової якості вищої педагогічної освіти передбачає реалізацію низки послідовних кроків: створення інноваційного освітнього середовища; формування контингенту студентів; кадрове забезпечення освітнього процесу; діагностика навчальних досягнень студентів; соціально-гуманітарна діяльність.
+
Висловлюємо щиросердні співчуття всім рідним, знайомим, друзям, колегам та учням Ольги Володимирівни.
+
Результатом цього має бути сучасний конкурентноздатний педагог.
+
+
Щоб досягнути цього потрібно суттєво розширити практичну складову професійної підготовки майбутніх учителів, насамперед шляхом збільшення до 25 % часу на проходження студентами різних видів педагогічної практики.
+
+
Педагогічна практика – одна з провідних подій у професійно-спрямованому житті майбутнього вчителя. Вона сприяє професійній ідентифікації студента, формуванню професійного аспекту його «Я-концепції» і коригуванню самооцінки.
+
  
== [[Новини/2016-01-01|01 січня 2016 року]] ==
+
ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ …
[[Файл:Eda-na-god-ovcy 00.jpg|left]][[Вісник психології та педагогіки]] '''вітає Вас з Новим Роком 2016!'''
+
  
Нехай у Новий рік збуваються бажання,
 
  
І Дід Мороз дарунки принесе,
 
  
Нехай геть підуть всі розчарування,
+
== [[Новини/2017-01-19|19 січня 2017 року]] ==
 +
[[Файл:Гендерне.jpg| left]]Дорогі читачі! [[Вісник психології та педагогіки]] опублікував статтю [[Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур ]]
 +
З метою дослідження гендерних уявлень старшокласника про роль жінки і чоловіка в різних сферах життя було складено авторську анкету.
  
І хай погане вмить розтане все
+
За результатами проведеного анкетування було виявлено, що стереотипність уявлень старшокласників-українців про традиційні жіночі й чоловічі ролі в різних аспектах життя складається нерівномірно.
  
Нехай цей Новий рік дарує нам усмішки,
+
Найбільшу кількість стереотипних уявлень у дівчат і хлопців було виявлено за твердженнями, які стосуються питань щодо самостійності, незалежності жінки від чоловіка, її професійної самореалізації.
  
Здоров'я міцного і щастя цілий віз,
+
Більшість опитуваних вважають, що чоловік повинен прагнути до високого соціального статусу й схвалюють маскулінні характеристики особистості чоловіка.
  
І гроші хай течуть до вас, а не йдуть пішки,
+
На противагу кар’єрі сім’ю більшість респондентів-юнаків вважають суто жіночою сферою інтересів.
  
І лиш від радості хай буде море сліз!
 
  
 +
=== [[Новини/2017]] ===
  
 
=== [[Новини/2016]] ===
 
=== [[Новини/2016]] ===

Версія за 20:12, 13 квітня 2018

Все, що відбувається у нас у Віснику психології та педагогіки, а також цікавинки зі світу педагогіки та психології, опубліковується на цій сторінці.

Якщо Ви вважаєте, що якась подія пройшла повз нашу увагу -- ласкаво просимо: повідомте про це адміністрацію чи редколегію сайту.

Практично кожного дня з'являються нові і нові матеріали на наших сторінках, тому не забувайте стежити за сторінкою Нові редагування! Також можна підписатися на отримання стрічки новин (RSS чи Atom) з нашого сайту.

Якщо Ви бажаєте отримувати новини нашого сайту на e-mail, то самостійно підписатися на цю безкоштовну послугу можна за адресою: Інтерфейс розсилки новин сайту

З повагою,

Адміністрація сайту

7 квітня 2018 року

Velykden-visnik-psyh-350.jpg
Дорогі читачі! Вісник психології та педагогіки вітає Вас із світлим святом Великодня!

Вітаємо Вас з радісним і світлим весняним святом оновлення, з Великоднем!

Нехай у цей святий день Ваше серце буде відкрите Богу, нехай прийдуть у Вашу душу гармонія і тепло.

Бажаємо, щоб Ваш будинок наповнився затишком, дзвінким сміхом, щоб тільки добрі вісті приходили сьогодні у Вашу родину, будьте здорові й щасливі.

Земних благ, духовного розвитку, душевного спокою, Божого промислу і волі у всіх справах і починаннях.

Зустрічайте його з чистою душею і добрим сумлінням. Христос Воскрес!



31 березня 2018 року

На сайті розміщено матеріали Науково-практичної конференції «Становлення та розвиток особистості в умовах інформаційної війни», яка відбулася 02 березня 2018 р. у Таврійському національному університеті імені В.І. Вернадського (м. Київ):

ПЛЕНАРНЕ ЗАСІДАННЯ


СЕКЦІЙНІ ОБГОВОРЕННЯ

19 грудня 2017 року

Безпалько О память.png
19 грудня 2017 року пішла з життя доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (2008-2017рр.) Безпалько Ольга Володимирівна (14.11.1962-19.12.2017).

Ольга Володимирівна – відмінник освіти, відмінник столичної освіти, академік Української академії акмеології, знаний в Україні та за її межами фахівець із соціальної педагогіки та соціальної роботи, керівник потужної наукової школи, науковець, автор понад 140 наукових та навчально-методичних праць (серед яких 28 словників, енциклопедій, навчально-методичних посібників та підручників).

Безпалько О.В. першою у вітчизняній педагогічній науці обґрунтувала роль громади у соціальному становленні особистості, розробила концепцію соціально-педагогічної роботи з дітьми та молоддю в територіальній громаді. Упродовж багатьох років працювала у різних комісіях, робочих групах Міністерства освіти і науки України; здійснювала наукове консультування в проектах громадських організацій, які працюють в інтересах дітей «Надія і житло для дітей», «Кожній дитині», Український фонд «Благополуччя дітей», Всеукраїнський громадський центр «Волонтер».

Ольга Володимирівна багато років була редактором і автором електронного збірника наукових праць "Вісник психології і педагогіки".

Висловлюємо щиросердні співчуття всім рідним, знайомим, друзям, колегам та учням Ольги Володимирівни.

ВІЧНА ПАМ'ЯТЬ …


19 січня 2017 року

Гендерне.jpg
Дорогі читачі! Вісник психології та педагогіки опублікував статтю Крещенко В.Ю., Гріньова О.М. Психологічні особливості гендерних стереотипів у сучасної молоді в умовах християнської та ісламської культур

З метою дослідження гендерних уявлень старшокласника про роль жінки і чоловіка в різних сферах життя було складено авторську анкету.

За результатами проведеного анкетування було виявлено, що стереотипність уявлень старшокласників-українців про традиційні жіночі й чоловічі ролі в різних аспектах життя складається нерівномірно.

Найбільшу кількість стереотипних уявлень у дівчат і хлопців було виявлено за твердженнями, які стосуються питань щодо самостійності, незалежності жінки від чоловіка, її професійної самореалізації.

Більшість опитуваних вважають, що чоловік повинен прагнути до високого соціального статусу й схвалюють маскулінні характеристики особистості чоловіка.

На противагу кар’єрі сім’ю більшість респондентів-юнаків вважають суто жіночою сферою інтересів.


Новини/2017

Новини/2016

Новини/2015

Новини/2014

Новини/2013

Новини/2012

Новини/2011

Новини/2010

Новини/2009

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама