Новини/2012-04-27

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
м (27 квітня 2012 року)
Рядок 1: Рядок 1:
== 27 квітня 2012 року ==
+
== [[Новини|Новина]] від 27 квітня 2012 року ==
  
17 квітня 2012 року у рамках Тижня [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри іноземних мов і методик їх навчання]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] відбулась студентська наукова конференція '''«Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір»'''.  
+
17 квітня 2012 року у рамках Тижня [[Кафедра іноземних мов і методик їх навчання Київського університету імені Бориса Грінченка|кафедри іноземних мов і методик їх навчання]] [[Педагогічний інститут|Педагогічного інституту]] [[КМПУ|Київського університету імені Бориса Грінченка]] відбулась студентська наукова конференція '''«[[Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір]]»'''.  
  
Конференція була присвячена питанням переосмислення форм та засобів комунікативного впливу на особистість, взаємодії людей у процесі вербалізованих та невербалізованих актів спілкування та визначення місця і ролі особистості як суб’єкта та об’єкта різних соціокультурних та соціолінгвістичних впливів.
+
[[Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір|Конференція]] була присвячена питанням переосмислення форм та засобів комунікативного впливу на особистість, взаємодії людей у процесі вербалізованих та невербалізованих актів спілкування та визначення місця і ролі особистості як суб’єкта та об’єкта різних соціокультурних та соціолінгвістичних впливів.
  
На конференції були представлені доповіді молодих науковців – студентів денної форми навчання ОКР «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр», які різнобічно окреслили лінгвокультурні аспекти викладання іноземних мов, досліджували особливості впровадження інноваційних технологій у процес викладання іноземних мов у ДНЗ та ЗНЗ, визначили місце лінгводидактики у контексті сучасної лінгвістичної парадигматики та намагалися уточнити зв’язок мови, особистості й культури як об’єктів та суб’єктів процесу міжкультурної комунікації.
+
На [[Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір|конференції]] були представлені доповіді молодих науковців – студентів денної форми навчання ОКР «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр», які різнобічно окреслили лінгвокультурні аспекти викладання іноземних мов, досліджували особливості впровадження інноваційних технологій у процес викладання іноземних мов у ДНЗ та ЗНЗ, визначили місце лінгводидактики у контексті сучасної лінгвістичної парадигматики та намагалися уточнити зв’язок мови, особистості й культури як об’єктів та суб’єктів процесу міжкультурної комунікації.
  
 
Матеріали конференції незабаром будуть розміщені у '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7]]"'''
 
Матеріали конференції незабаром будуть розміщені у '''"[[Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7|Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7]]"'''
  
 
Детальніше про конференцію '''[[Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір]]'''
 
Детальніше про конференцію '''[[Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір]]'''

Версія за 12:13, 30 квітня 2012

Новина від 27 квітня 2012 року

17 квітня 2012 року у рамках Тижня кафедри іноземних мов і методик їх навчання Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка відбулась студентська наукова конференція «Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір».

Конференція була присвячена питанням переосмислення форм та засобів комунікативного впливу на особистість, взаємодії людей у процесі вербалізованих та невербалізованих актів спілкування та визначення місця і ролі особистості як суб’єкта та об’єкта різних соціокультурних та соціолінгвістичних впливів.

На конференції були представлені доповіді молодих науковців – студентів денної форми навчання ОКР «бакалавр», «спеціаліст» та «магістр», які різнобічно окреслили лінгвокультурні аспекти викладання іноземних мов, досліджували особливості впровадження інноваційних технологій у процес викладання іноземних мов у ДНЗ та ЗНЗ, визначили місце лінгводидактики у контексті сучасної лінгвістичної парадигматики та намагалися уточнити зв’язок мови, особистості й культури як об’єктів та суб’єктів процесу міжкультурної комунікації.

Матеріали конференції незабаром будуть розміщені у "Віснику психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 7"

Детальніше про конференцію Іншомовний комунікативний простір: соціокультурний вимір

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама