Педагогічна та психологічна література (джерела)/Г

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 14:14, 1 лютого 2010; Snak (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук


Увага! На цій сторінці відібрана лише та література, бібліографічний опис якої починається з літери: Г

Щоб переглянути всі джерела, перейдіть за посиланням Педагогічна та психологічна література (джерела)!


  • Габай Т. В. Учебная деятельность и её средства. - М.: МГУ, 1988. - 256 с.
  • Габдреева Г.Ш. Управление психическим состоянием и его роль в совершенсвовании учебного процесса // Психологическая служба в ВУЗе. - Казанский университет. - 1981. - 240с. с.
  • Гавакова Т.И. Воображение учителя // Основы пед. мастерства: Метод, рекомендации к практическим занятиям для студентов II курса. - Полтава, 1982. - С. 23-27.
  • Гаврилова Т.П. О воспитании нравственных чувств. - М., 1984. - С. 64-76..
  • Гаврилова Т.П. Понятие эмпатиии в зарубежной психологии // Вопросы психологии. - 1975. - №2. - С.147-157.
  • Гаврилова Т.П. Учитель и семья школьника. - М., 1988. - С. 5.
  • Гаврилюк П.И. Эстетическая культура и социальный процесс. - К.: Наукова думка, 1978. - 244 с.
  • Гаджиева Н.М., Никитина Н.Н., Кислинская Н.В. Основы самосовершенствования: Тренинг самосознания. - Ереван,1998. -144 с.
  • Гаженко О. П. Соціальні очікування старшокласників та їх батьків від системи вищої освіти // Практична психологія та соціальна робота. - 2002. - №4. - С. 23-25.
  • Галактіонова І.В. Фактори впливу на формування політичної культури молоді України, 90-ті роки XX ст. Сайт Internet.
  • Галузинский В. М., Євтух М. В. Основи педагогіки та психології вищої школи в Україні. - К.: Інтел, 1995. - 168 с.
  • Галузяк В.М., Сметанский Н.И. Проблема личностной референтности педагога //Педагогика. - 1998. - № 3. - С. 18-24.
  • Галунов В.И., Манеров В.Х. Восприятие эмоционального состояния говорящего по речи // Теоретические и прикладные проблемы психологии познания людьми друг друга (Тезисы докладов). - Краснодар, 1975. - С.65-66.
  • Галян О. І. Діалогічна парадигма міжособистісної педагогічної взаємодії // Психологія: Зб. наук. праць. - Вип. 1 (4). - К.: НПУ, 1999. - С. 82-88.
  • Гальперин П.Я. Введение а психологию. - М., 1976.
  • Гальперин П.Я. К проблеме внимания // Хрестоматия по вниманию. - М., 1976. - С. 220-228.
  • Гальперин П.Я. Психология мышления и учения о поэтапном формировании умственных действий // Исследование мышления в советской психологии. - М., 1966.
  • Гальперин П.Я. Экспериментальное формирование внимания.- М., 1979. - 118 с.
  • Гальперин П.Я., Кабыльницкая С. Л. Экспериментальное формирование внимания. - М.: Изд-во Московского ун-та, 1974. - 101 с.
  • Гамезо М. В., Герасимова В. С., Горелова Г. Г., Орлова Л. М. Возрастная психология: личность от молодости до старости: Учеб. пособие. - М.: Педагогическое общество России, 2001. - 272 с.
  • Гамезо М.В., Домашенко И.А. Атлас по психологии: учебное пособие для студентов пед. институтов. - М.: Просвещение, 1986. - 272 с.
  • Гапон Ю. Д. Соціально-педагогічні основи процесу виховання особистості / Ю. Д. Гапон.; АПН України. Ін-т проблем виховання. Лаб. пед. соціології -. Запоріжжя: Павел, 1998. - 217 с.
  • Гапоненко Л. Розвиток рефлексіїї як психологічного механізму корекції професійної поведінки у педагогічному спілкуванні // Педагогіка і психологія. - 2001. - № 3-4. - С. 81-89.
  • Гарбузов В.И. Человек - жизнь - здоровье. - СПб, 1995.
  • Гашимова В. Х. Деякі аспекти розвитку творчої особистості майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія. - 1996. - №3. - С. 164-168.
  • Гедікова Н.П. Політична соціалізація особистості в період демократизації українського суспільства: Автореф. канд. дис. - Одеса, 1999. - 20 с.
  • Гез Н.И. Формирование коммуникативной компетенции как объект зарубежных методических исследований // Иностранные языки в школе. -1985. - №2. - С.17-24.
  • Геймер X., Геймер Р. Система высшего образования в Германии - камо грядеши. Реформы и инициативы для XXI века // Образование и наука. - №2/3. - 1999.
  • Герасимова О.А. Комплексные методики для личностно-профессионального самопознания будущего учителя. - К.: Міжнародна фінансова агенція. 1997. -76с. с.
  • Геращенко И.Г. Педагогическое творчество и формализм // Школа. - 2000. - № 1. - С.2-5.
  • Гергель Є.Л. Розвиток креативних здібностей у підлітків // Проблеми загальної та педагогічної психології. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. За ред. Максименка С.Д.- К.; - т. IV,- ч.2.
  • Гершунский Б.С. Компьютеризация в сфере образования: проблемы и перспективы. - М.: Педагогика, 1987. - 263 с.
  • Гершунский Б.С. Образование как религия третьего тысячелетия: гармония знания и веры. - М.: Пед. общество России, 2001. - 128 с.
  • Гершунский Б.С. Философия образования для ХХІ века (в поисках практико-ориентированных образовательных концепций). - М.: Совершенство, 1998. - 608 с.
  • Гессен С. И. Основы педагогики. Введение в прикладную философию / Отв. ред. и сост. П. В.Алексеев. - М.: Школа-Пресс, 1995. - 448 с.
  • Гетьманець М.Ф. Суб'єктивність - закон творчості // Всесвітня література та культура в навчальних закладах України. - 2000. - №2. - С.51-53.
  • Гильманшина С.И., Вилькеев Д.В. Профессиональное мышление учителя: научно-педагогический аспект // Психологическая наука и образование. - 2004. - №2. - С.67-75.
  • Гингер С. Гештальт: Искусство контакта. Новый оптимистический подход к человеческим отношениям. - М.: Персе, 2002. - 320 с.
  • Гинзбург М.Р. Психологическое содержание личностного самоопределения // Вопросы психологии. - 1994. - №3.
  • Гиппиус С.В. Гимнастика чувств. - М.: Искусство, 1967. - 295 с.
  • Гирнинов Г. Наука и творчество. - М., 1979. - 67 с.
  • Гирфанов А. С. Организация и методика межличностного диалога в образовательном процессе. - Петродворец, 1996. - 162 с.
  • Гласе Дж. Статистические методы в педагогике и психологии. - М., 1976.- 357 с.
  • Глобализация и образование: Сб. обзоров. - М., 2001. - 144 с.
  • Глушков В.М., Довгялло А.М., Машбиц Е.И. и др. Основные проблемы использования вычислительной техники в учебном процессе // Применение ЭВМ в учебном процессе: Сб.докл. научн.-технич. сем / Под ред. А.И.Берга. - М.: Сов. радио, 1969. - С.7-34.
  • Гнатюк Д. О. Особистісно орієнтовані підходи // Педагогічний пошук. - 2000. - № 4. - С. 13-16.
  • Гнездилов Г.В. Научно-методические аспекты совершенствования практики студентов-психологов // Инновации в образовании. - 2002. - №3. - С.80-88.
  • Говорун Т.В. Cоціалізація статі як фактор розвитку Я-концепції: Дис...д-ра психол. н.аук, 19.00.07 /НПУ. - К., 2002. - 320 с.
  • Гозман Л.Я. Психология эмоциональных отношений. - М.: Издательство Московского университета, 1987. - 174 с.
  • Гозман Л.Я., Ажгихина Н.Н. Психология симпатий. - М., Знание, 1998. - 96 с /Нар. университет, Пед. фак. - № 9).
  • Гозман Л.Я., Эткинд А.М. Метафоры или реальность? Психологический анализ советской истории // Вопросы философии. - 1991. - № 3. - С. 164-173.
  • Головатый Н.Ф. Социология молодежи. - К.: МАУП, 1988.
  • Головаха Е.И. Жизненная песпектива и профессиональное самоопределение молодежи. - К.: Наукова думка, 1988. - 144 с.
  • Головаха Е.И., Кроник А. А. Прогнозное проектирование новых образцов психической культуры: принципы конструктивной психологии // Прогнозное социальное проектирование: теоретико-методологические и методические проблемы. - М.: Наука, 1994. - С. 209 - 218.
  • Головаха Е.И., Панина Н.В. Психология человеческого взаимопонимания. - К.: Политиздат Украины, 1989, - 198 с.
  • Головаха С.И. Жизненая перспектива и социальное самоопредиление молодежи - К., 1988.
  • Головінський І. З. Педагогічна психологія: Навч. посіб. для вищ. шк.. - К.: Аконіт, 2003. - 288 с.
  • Головченко. Правовая культура и демократизация (методические рекомендации в помощь лектору). - К., 1990. - 20 с.
  • Голубева Э.А. Комплексное исследование способностей (к 90-летию Б.М. Теплова) // Вопросы психологии. - 1986. - № 5.
  • Голубкина А.С. несколько слов о ремесле скульптора. - М.: Советский художник, 1960. - С. 12.
  • Гоноболин Ф.Н. Внимание и его воспитание. Внимание учителя. - М., 1972. - С. 127-147.
  • Гоноболин Ф.Н. Книга об учителе. - М., 1965.
  • Гоноболин Ф.Н. О некоторых психических качествах личности учителя // Вопросы психологии. - 1975. - №1. - С.110-111.
  • Гоноболин Ф.Н. Очерки психологии советского учителя/ Под ред. М.В.Соколова. - М.:Изд-во АПН РСФСР, 1951. -156с. с.
  • Гоноболин Ф.Н. Психологический анализ педагогических способностей //Способности и интересы. - М.,1962. - 245 с..
  • Гончаренко Н.В. Художественное в эстетике и в искусстве. - К., 1990. - 249 с.
  • Гончаренко С. Український педагогічний словник. - К.:Либідь, 1997.- 376 с.
  • Гончаренко С. Формування наукового світогляду учнів при вивченні фізики. - К., 1990. - 208 с.
  • Гончаров И.Ф. Эстетическое воспитание школьников средствами искусства и действительности. - М., 1986. - 126 с.
  • Горб В.Г. Технологические аспекты педагогического мониторинга взаимоотношений субъектов образовательной деятельности в вузе // Стандарты и мониторинг. - 2003. - № 2. - С. 46-52.
  • Горбунов В. На основе гуманизации // Высшее образование в России. - 2003. - № 1. - С.80-84.
  • Гордашников В. О некоторых особенностях личностно-ориентированного обучения // Специалист. - 2000. - № 7. - С. 21-22.
  • Гордин Л.Ю. Воспитание и социализация. - М., 1997.- 243 с.
  • Горелов И.Н., Седов К.Ф. Основы психолингвистики. Учебное пособие. - 3-е изд., перераб. и доп. - М.: Лабиринт, 2001. - 304 с.
  • Горностай П.С., Кобзар Л.І. Педагогічні здібності та їх формування у майбутніх учителів // Психологія. -Вип.25. - К., 1985. - С.36-44.
  • Горский В.Б. Психология специалиста: В 2ч. - Чебоксары: Век, 2001. - 367 с.
  • Грабовська С.Л. Комунікативний менеджмент і управління трудовими ресурсами в некомерційних організаціях. - Львів, 2005.
  • Грановская Р.М. Элементы практической психологии. - Л.: СВЕТ, 1988.- 560 с.
  • Грачева Л.В. Тренинг внутренней свободы: Актуализация творческого потенциала. - Санкт-петербургская гос. Академія театрального искусства. - СПб.: Речь, 2003. - 58 с. - (Психологический тренинг).
  • Гребнев Л. О личностных приоритетах образования // Пед. образование и наука. - 2001. - № 2. - С. 4-8.
  • Григорович Л. А. Психологическая дисциплина в магистратуре // Психология в вузе. - 2005. - №1. - С. 45-49.
  • Григорьева И. Г. Педагогическое обеспечение саморазвития личности // Специалист. - 2000. - № 3. - С. 32-33.
  • Гридасева Е. Жить в гармонии // Початкова школа. - 1998. - № 7-8. - С. 49-51.
  • Гришанов А.К., Цуркан.В.Д. Социологические проблемы адаптации студентов младших курсов // Психолого-педагогические аспекты адаптации студентов к учебному процесу в вузе. - Кишинев, 1990. - С. 35-49.
  • Грищенко О. Особистісно-зорієнтоване навчання на уроках української літератури //Українська мова та література в школі. - 2001. - №11.
  • Гройсман А.Л. Личность. Творчество. Регуляция состояний. - М.. Магистр, 1998.-436с. с.
  • Громкова М.О педагогической подготовке преподавателя высшей школы // Высшее образование в России. - 1994. - №4. - С. 105-108.
  • Громкова М.Т. Образование - стимул саморазвития личности // Педагогика. - 1993. - №3. - С. 21 - 25.
  • Громкова М.Т. Психология и педагогика профессиональной деятельности. Учебное пособие студентов высших учебных заведений. - М.: Юнити, 2003. - 415 с.
  • Громыко Ю., Давыдов В., Зинченко В. Изменение в содержании и оценке качества образования и образовательных технологий // Вестник высшей школы. - 1998. - №3. - С. 45-48.
  • Грубінко В.В. Формування інноваційного освітнього середовища у ВНЗ в контексті вимог Болонського процесу // Освіта як фактор забезпечення стабільності сучасного суспільства (Матеріали Міжнардної науково-теоретичної конференції, м. Тернопіль).
  • Грузенберг С. О. Психология творчества. - Минск, 1923.
  • Губерський Л. В. Культура. Ідеологія. Особистість. - К., 2002. - 580 с.
  • Гузій Н.В. Основи педагогічного професіоналізму: Навч.пос.- К.: НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2004. - 155 с.
  • Гуленко В.В. Соционическая альтернатива класно-урочной системе //Соционика, ментология и психология личности. - 2001. - №1. - С.67-70.
  • Гуманитаризация высшего образования: Опыт, поиски, проблемы. - М., 1992.
  • Гуманітарна освіта України на межі століть: Наук. семінар 2-3 жовтня 2000 року: 3б. наук. праць. Вип. 4 /М-во освіти і науки України .АПН. Ін-т вищої освіти. Дрогобицький держ. пед. ун-т ім. І. Франка; За ред. В. Андрущенка, В. Скотного. - Дрогобич: Відр
  • Гуменюк О.Є. Психологія "Я-концепції". Монографія. - Тернопіль: Економічна думка, 2002. - 186 с.
  • Гуревич К.М. Профессиональная пригодность и основные свойства нервной системы. - М.: Наука, 1970. - 204 с.
  • Гуревич Р. С., Атаманюк В. В. Про підвищення ефективності організації самостійної навчальної діяльності студентів // Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка. -2002.-№ 7.-С. 37-41.
  • Гурова Л.Л. Когнитивно-личностные характеристики творческого мышления в структуре общей одаренности // Вопросы психологии. - 1991. - № №6. -С. 14-20.
  • Гурова Л.Л. Психологический анализ решения задач. - Воронеж: Изд-во Воронежск. Ун-та, 1976. - 326 с.
  • Гусев Д. Гармонизирующий диалог в педагогике // Нар. образование. - 2001. - № 5. - С. 137-141.
  • Гусев Д. Экзамен - всегда "праздник"?// Высшее образование в России. - 2003. - № 2. - С.84-86.
  • Гусева Т.И. Психология личности. - Ростов-на-Дону: "Феникс", 2004.
  • Гусейнов А. Ш. Активность студенческой группы: социально-психологический аспект // Содержание социально-гуманитарного образования в меняющемся мире: междисцеплинарный подход. - Краснодар: КГУ, 2000. - С. 123-124.
  • Гусинский Э.Н. Построение теории образования на основе междисциплинарного системного подхода. - М., 1994.
  • Гуткина Н.И. О психологической сущности рефлексивных ожидании // Психология личности: теория и эксперимент. - М., 1982. - С. 100 - 108


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама