Педагогічна та психологічна література (джерела)/Х

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 14:14, 1 лютого 2010; Snak (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук


Увага! На цій сторінці відібрана лише та література, бібліографічний опис якої починається з літери: Х

Щоб переглянути всі джерела, перейдіть за посиланням Педагогічна та психологічна література (джерела)!


  • Хавир П.А. Психология профессионального самоопределения в ранней юности. - М., 1981- 96 с.
  • Хазратова Н. Психологічні проблеми та особистісні кризи студентського віку // Особистісні кризи студентського віку:Зб. Наук.статей/За ред. Т.М.Титаренкою - Луцьк, 2001. -С.14.
  • Хайдеггер М. Буття і час. - М.: Ad marginem, 1997. - 452 с.
  • Халперн Д. Психология критического мышления: Пер. с англ. - СПб.: Питер, 2000.-512 с.
  • Ханина И.Б. К вопросу о профессиональной составляющей в структуре образа мира // Вестник МГУ. - Серия №14, Психология, 1990, №3. - С. 42 - 50.
  • Харин С.С. Искусство психотренинга. Заверши свои гешталь. - Мн.: В.П. Ильина, 1998.-352с. с. с.
  • Харский К.В. Благонадёжность и лояльность персонала. - СПб.: Питер, 2003. - 496 с.
  • Хасан Б. И. Конструктивная психология конфликта. - СПб.: Питер, 2003. - 250 с.
  • Хекхаузен Х. Мотивация и деятельность. - 2-е изд. - СПб.: Питер; М.: Смысл, 2003.
  • Хинчин А.Я. Педагогические статьи. - М.: АПН РСФСР, 1963. - 128 с.
  • Хлівна О.М. Формування психологічної готовності до роботи з обдарованими дітьми у студентів педучилища.: Дис. канд. психол. наук:19.00.0. - К.,1999. - 159с. с. с.
  • Хлівна О.М., Федотова Т.В. Здорова особистість в світлі гуманістичної моделі А.Маслоу та акмеологічного підходу // Практична психологія та соціальна робота. - 2005. - №9. - С.1 - 76.
  • Хмель Н. Д. Теоретические основы профессиональной подготовки учителя: Дис. д-ра пед. наук: 13.00.01. - А., 986. - 346 с.
  • Ходак М.М. Соціально-педагогічні аспекти психологічної культури вчителя //Зарубіжна література в навчальних закладах. - 2001. - №6. - С.52-54.
  • Холл К.С. Собрание статей по педологии и педагогике / Под ред. Н.Д.Виноградова. - М., 1912. - С.83.
  • Холодная М.А. Гельфман Э.Г. Интеллектуальное воспитание личности // Педагогика. - 1998. - №4.
  • Холодная М.А. Когнитивные стили и интелектуальные способности // Психологический журнал, 1993, № 1. - Т. 13. - С. 84 - 93.
  • Холодная М.А. Когнитивные стили как проявление своеобразия индивидуального интеллекта. -Киев, 1990.
  • Холодная М.А. Психологические механизмы интеллектуальн й деятельности // Вопросы психологии, 1993. - № 1. - С. 52 - 59.
  • Холодная М.А. Психология инлеллекта: парадоксы исследования. - Москва: Изд. БАРС, 1997. - 392 с.
  • Холодович А.А. О типологии речи // Историко-филологические исследования. - М.,1967.
  • Хомский Н. Язык и мышление. - М.: Прогресс, 1972. - 164 с.
  • Хон Р.Л. Педагогическая психология. Принципы обучения. - М.: Деловая книга, 2002. - 736 с.
  • Хорни Х. Невротическая личность нашего времени. Самоанализ. - М., 2004.
  • Хорунжа Л.П. Гуманізація навчально-виховного процесу // Рідна школа. -1999. - № 1.
  • Хохелъ С. Целостное восприятие личности и методы определения ее типа. - К., 1992. - 321 с.
  • Хохліна О.П. Мета освіти в контексті формування загальних і спеціальних здібностей // Педагогіка і психологія. - К.: Педагогічна думка, 2003. - № 3- 4. - С. 72-76.
  • Хохліна О.П. Психічні прояви розумової сфери у школярів з різними інтелектуальними можливостями в процесі трудової діяльності // Педагогіка і психологія. - К.: Педагогічна думка, 2004. - № 1. - С. 81-91.
  • Хрестоматия по вниманию / Под ред. А.Н. Леонтьева, А.А. Пузырея, В.Я. Романова. - М.: Изд-во моек, ун-та, 1976, - 295 с.
  • Хрестоматия по истории психологии /По редакцией П.Я. Гальперина, А.Н. Ждан. - М.: Издательство МГУ, 1980.
  • Хрестоматия по социальной психологии. - М.,1994.
  • Хрестоматия. Дети с нарушениями развития. Учебное пособие для студентов и слушателей спецфакультетов / Составитель В.Астапов. - Москва: Международная педагогическая академия, 1995. - 264 с.
  • Хрущ О.В. Психолого-педагогічні умови та засоби формування готовності до музично-педагогічної діяльності. - К.: ТОВ "Міжнародна фінансова агенція", 1998. - 18с. с.
  • Хрущ-Ріпська О.В.Психологічні засади формування у студентів педвузу готовності до майбутньої професійної діяльності (на матеріалі музвиховання): Дис.канд. психол.наук. -К., 1999.-183с. с. с.
  • Худин В. А. Изучение профессиональной направленности личности в подростковом и юношеском возрасте. - К.: Освіта, 1992. - 32 с.
  • Хусаинова Н.Ю. Психологическая дидактика. - Казань: Изд-во Казан. ун-та, 2000. - 228 с.
  • Хюсен Г. Идея университета: эволюция, функции, проблемы // Перспективы. - 1992. - №3.
  • Хьелл Л., Зиглер Д. Теории личности (Основные положения, исследования и применение). - СПб.: Питер Ком, 1999. - 608с. с. с.


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама