Про курс “Психологія вищої школи”.
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Snak (Обговорення • внесок) м (1 версія) |
Snak (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 1: | Рядок 1: | ||
− | + | '''Курс "Психологія вищої школи"''' є теоретичною основою психологічної підготовки студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень магістра, а також аспірантів до майбутньої науково-педагогічної діяльності. | |
В умовах реформування вищої освіти в Україні пріоритетна увага повинна надаватися підготовці нової генерації науково-педагогічних кадрів – національної еліти, яка здатна оволодіти гуманістичними цінностями нової освітньо-світоглядної парадигми, ядром якої є розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Однією з передумов вирішення цього надзвичайно важливого й складного завдання є підвищення рівня психологічної культури, зокрема, шляхом покращання психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи. | В умовах реформування вищої освіти в Україні пріоритетна увага повинна надаватися підготовці нової генерації науково-педагогічних кадрів – національної еліти, яка здатна оволодіти гуманістичними цінностями нової освітньо-світоглядної парадигми, ядром якої є розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Однією з передумов вирішення цього надзвичайно важливого й складного завдання є підвищення рівня психологічної культури, зокрема, шляхом покращання психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи. | ||
− | |||
− | + | == Мета курсу "Психологія вищої школи" == | |
− | + | Забезпечити загальну теоретичну підготовку магістрантів і аспірантів у галузі психології вищої школи, яка слугуватиме основою для їхньої практичної роботи, що пов’язана з викладацькою діяльністю. | |
− | + | ||
+ | == Завдання вивчення дисципліни: == | ||
* опанування знаннями про психологічні особливості студентського періоду життя людини; | * опанування знаннями про психологічні особливості студентського періоду життя людини; | ||
Рядок 23: | Рядок 23: | ||
* розвиток таких якостей особистості, що мають для майбутнього викладача професійне значення. | * розвиток таких якостей особистості, що мають для майбутнього викладача професійне значення. | ||
− | У НПУ імені М. П. Драгоманова психолого-педагогічну підготовку магістрантів і аспірантів здійснює кафедра педагогіки і психології вищої школи. | + | У [[НПУ ім.Драгоманова|НПУ імені М. П. Драгоманова]] психолого-педагогічну підготовку магістрантів і аспірантів здійснює [[Кафедра педагогіки та психології вищої школи НПУ ім. М.П. Драгоманова|кафедра педагогіки і психології вищої школи]]. |
+ | |||
+ | |||
+ | |||
+ | [[Категорія:Загальні поняття]] |
Версія за 10:04, 31 грудня 2009
Курс "Психологія вищої школи" є теоретичною основою психологічної підготовки студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень магістра, а також аспірантів до майбутньої науково-педагогічної діяльності.
В умовах реформування вищої освіти в Україні пріоритетна увага повинна надаватися підготовці нової генерації науково-педагогічних кадрів – національної еліти, яка здатна оволодіти гуманістичними цінностями нової освітньо-світоглядної парадигми, ядром якої є розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Однією з передумов вирішення цього надзвичайно важливого й складного завдання є підвищення рівня психологічної культури, зокрема, шляхом покращання психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи.
Мета курсу "Психологія вищої школи"
Забезпечити загальну теоретичну підготовку магістрантів і аспірантів у галузі психології вищої школи, яка слугуватиме основою для їхньої практичної роботи, що пов’язана з викладацькою діяльністю.
Завдання вивчення дисципліни:
- опанування знаннями про психологічні особливості студентського періоду життя людини;
- усвідомлення закономірностей професійного становлення та особистісного зростання майбутніх фахівців;
- вивчення психологічних аспектів навчання і виховання студентської молоді;
- усвідомлення психологічних особливостей науково-педагогічної діяльності та шляхів її опанування;
- сприяння професійному самовизначенню і набуття студентами професійно-педагогічної ідентичності;
- розвиток таких якостей особистості, що мають для майбутнього викладача професійне значення.
У НПУ імені М. П. Драгоманова психолого-педагогічну підготовку магістрантів і аспірантів здійснює кафедра педагогіки і психології вищої школи.