Про курс “Психологія вищої школи”.

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
м (1 версія)
Рядок 1: Рядок 1:
[[Категорія:НЕРОЗІБРАНЕ]]
+
'''Курс "Психологія вищої школи"''' є теоретичною основою психологічної підготовки студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень магістра, а також аспірантів до майбутньої науково-педагогічної діяльності.
  
 
В умовах реформування вищої освіти в Україні пріоритетна увага повинна надаватися підготовці нової генерації науково-педагогічних кадрів – національної еліти, яка здатна оволодіти гуманістичними цінностями нової освітньо-світоглядної парадигми, ядром якої є розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Однією з передумов вирішення цього надзвичайно важливого й складного завдання є підвищення рівня психологічної культури, зокрема, шляхом покращання психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи.
 
В умовах реформування вищої освіти в Україні пріоритетна увага повинна надаватися підготовці нової генерації науково-педагогічних кадрів – національної еліти, яка здатна оволодіти гуманістичними цінностями нової освітньо-світоглядної парадигми, ядром якої є розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Однією з передумов вирішення цього надзвичайно важливого й складного завдання є підвищення рівня психологічної культури, зокрема, шляхом покращання психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи.
  
Курс психології вищої школи є теоретичною основою психологічної підготовки студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень магістра, а також аспірантів до майбутньої науково-педагогічної діяльності.
 
  
Мета курсу “Психологія вищої школи”: забезпечити загальну теоретичну підготовку магістрантів і аспірантів у галузі психології вищої школи, яка слугуватиме основою для їхньої практичної роботи, що пов’язана з викладацькою діяльністю.
+
== Мета курсу "Психологія вищої школи" ==
  
Завдання вивчення дисципліни:
+
Забезпечити загальну теоретичну підготовку магістрантів і аспірантів у галузі психології вищої школи, яка слугуватиме основою для їхньої практичної роботи, що пов’язана з викладацькою діяльністю.
  
 
+
 
 +
== Завдання вивчення дисципліни: ==
  
 
* опанування знаннями про психологічні особливості студентського періоду життя людини;  
 
* опанування знаннями про психологічні особливості студентського періоду життя людини;  
Рядок 23: Рядок 23:
 
* розвиток таких якостей особистості, що мають для майбутнього викладача професійне значення.
 
* розвиток таких якостей особистості, що мають для майбутнього викладача професійне значення.
  
У НПУ імені М. П. Драгоманова психолого-педагогічну підготовку магістрантів і аспірантів здійснює кафедра педагогіки і психології вищої школи.
+
У [[НПУ ім.Драгоманова|НПУ імені М. П. Драгоманова]] психолого-педагогічну підготовку магістрантів і аспірантів здійснює [[Кафедра педагогіки та психології вищої школи НПУ ім. М.П. Драгоманова|кафедра педагогіки і психології вищої школи]].
 +
 
 +
 
 +
 
 +
[[Категорія:Загальні поняття]]

Версія за 10:04, 31 грудня 2009

Курс "Психологія вищої школи" є теоретичною основою психологічної підготовки студентів, які здобувають освітньо-кваліфікаційний рівень магістра, а також аспірантів до майбутньої науково-педагогічної діяльності.

В умовах реформування вищої освіти в Україні пріоритетна увага повинна надаватися підготовці нової генерації науково-педагогічних кадрів – національної еліти, яка здатна оволодіти гуманістичними цінностями нової освітньо-світоглядної парадигми, ядром якої є розвиток особистості студента як майбутнього фахівця. Однією з передумов вирішення цього надзвичайно важливого й складного завдання є підвищення рівня психологічної культури, зокрема, шляхом покращання психолого-педагогічної підготовки майбутніх викладачів вищої школи.


Мета курсу "Психологія вищої школи"

Забезпечити загальну теоретичну підготовку магістрантів і аспірантів у галузі психології вищої школи, яка слугуватиме основою для їхньої практичної роботи, що пов’язана з викладацькою діяльністю.


Завдання вивчення дисципліни:

  • опанування знаннями про психологічні особливості студентського періоду життя людини;
  • усвідомлення закономірностей професійного становлення та особистісного зростання майбутніх фахівців;
  • вивчення психологічних аспектів навчання і виховання студентської молоді;
  • усвідомлення психологічних особливостей науково-педагогічної діяльності та шляхів її опанування;
  • сприяння професійному самовизначенню і набуття студентами професійно-педагогічної ідентичності;
  • розвиток таких якостей особистості, що мають для майбутнього викладача професійне значення.

У НПУ імені М. П. Драгоманова психолого-педагогічну підготовку магістрантів і аспірантів здійснює кафедра педагогіки і психології вищої школи.

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама