Усі сторінки

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук
Усі сторінки
Усі сторінкиПопередня сторінка (Психологічні аспекти індивідуалізації навчання студентів)
Савченко Юрій Юрійович
Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельностиСагайдак Світлана ПетрівнаСагдуалаєв І.
Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студента
Садовенко Ольга Сергіївна
Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мовиСажин Марта МаксимівнаСайл Марута
Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсі
Салій Аліна МиколаївнаСамкіна Наталія МиколаївнаСамовизначення
СамовихованняСамовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітоюСамоврядування
Самойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школіСамойленко Катерина Володимирівна
СамоосвітаСамооцінка та "Я-концепція" майбутніх психологів
Самооцінка юнаків і дівчат у студентський періодСамосвідомістьСамченко І.В.
Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класахСандрович Т. С.Сандрович Т.С.
Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класахСапарай Юлія Віталіївна
Сараєва Т.О.Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективиСараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярів
Сараєва Тетяна ОлександрівнаСафонов Юрій Миколайович
Сахно П.І. «Дидактичне запущені (занедбані)» студенти як проблема вищого навчального закладуСахно Парасковія ІванівнаСащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярів
Сащук Тетяна ВолодимирівнаСватенков Олександр Васильович
Свець М.А.Свець М.А. Specific features of prepositions in the English languageСвець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів
Свець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школіСвець Маріанна АнатоліївнаСвідерська Галина Мирославівна
СвідомістьСвітогляд
Сгадова Валентина Василівна
Севастьянова Олена АнатоліївнаСейдуалієва А.М.
Сейко Наталія Андріївна
Сембрат А.Л.Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтаціїСеменова Н.І.
Семенова Н.І. Формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’їСеменова Юлія Сергіївна
Семиченко Валентина Анатоліївна
Семишкур М.В.Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи
Семко Петро БорисовичСензерліхт М.В. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів
Сергєєнкова О.П. Теоретико-методологічні позиції інноваціювання професійної підготовки майбутніх вчителівСергєєнкова Оксана Павлівна
Сергієнко Наталія ВікторівнаСердюк Тетяна Іванівна
Середа І. Методика розвитку рухового компоненту творчих здібностей в процесі фізичного виховання
Середа Ірина ОлександрівнаСерпутько Ірина Анатоліївна
Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапіСидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школі
Сидоренко Анастасія МихайлівнаСидоренко В.В.Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школі
Сидоренко Юлія Ігорівна
Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школіСимоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярівСимоненко Катерина Олександрівна
Сингаївська І.В. Комунікативний тренінг як засіб адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладіСингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інновацій
Сингаївська Ірина ВалентинівнаСинергія
Синявський Віталій ВасильовичСипливий Сергій Данилович
Сирник М. Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у Польщі
Сисоєва Світлана ОлександрівнаСитник К.В.
Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мовиСитник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в Ірландії
Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в ІрландіїСитник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у ВеликобританіїСитник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти Ірландії
Ситник Ольга ІванівнаСкляр А.А.
Скляр А.А. Використання тренінгових систем на заняттях з англійської мови у дошкільних навчальних закладахСкороходько К.В. Вплив рівня децентрації на вибір стилю поведінки у конфлікті у ранньому юнацькому віці
Скороходько К.В. Вплив суб’єктивного стану самотності на розвиток децентрації у ранньому юнацькому віціСкороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистостіСкороходько Катерина Віталіївна
Скрипник М.І. Експериментальна діяльність науково-педагогічних працівників: підготовка вчителів до комунікації
Скрипник Марина Іванівна
Скрипченко Олександр Васильович
Славенко Ольга Володимирівна
Слободкіна Фатіма Олексіївна
Слободчиков Віктор ІвановичСлободяник В.О.Слободяник В.О. Семантичні аспекти англійської автомобільної термінології
Слободяник Н.В. Психологічна характеристика інтерпретації символів фахівцями гуманітарно-психологічного профілюСлободяник Наталія Володимирівна
Слободянюк Тетяна Борисівна
Слюсаревський Микола МиколайовичСлюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвитку
Слюсарчук Ілона Володимирівна
Слєпкань Зінаїда ІванівнаСмагулова Б.Л.
Смаль Василь Захарович
Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст.Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи
Смирнова Ольга МиколаївнаСмоктій А.О. Соціально-психологічні особливості формування особистості студента юридичного ВНЗ
Смоктій Анна ОлександрівнаСмольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного вікуСнігур Вадим Григорович
Собко Н.В. Використання видів комунікативної гри в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школиСобко Наталія Василівна
Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок
Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school studentsСоболевська Поліна ОлександрівнаСоболевська Поліна Ярославівна
Соболь Н.А.Соболь Н.А. Мовленнєва готовність до школи хлопчиків і дівчаток старшого дошкільного вікуСова Вікторія Василівна
СовістьСокол Т.В.
Сокрут Володимир МиколайовичСолдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класах
Солдатова Людмила Вадимівна
Солов’єнко Ольга ФедорівнаСолодовник Л. Особливості формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку в процесі...Солодовник Лариса
Соломатова Вікторія Василівна
Соломаха А.В. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в "Країнознавство"Соломаха А.В. Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов
Соломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи?Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові
Соломаха Анжеліка ВікторівнаСоляна Олена Валеріївна
Сорока Марія Василівна
Сорокіна Олена АнатоліївнаСоціальна норма
Соціальна педагогікаСоціальна психологія
Соціальна ситуація розвитку студентаСоціальна фасилітаціяСоціальна ідентичність
Соціальна інгібіціяСоціальне порівнянняСоціальний конфлікт: інноваційні комунікативні технології врегулювання
Соціальний проект "Київський університет імені Бориса Грінченка - киянам"Соціальний статусСоціально-педагогічна робота з дезадаптованими підлітками у загальноосвітній школі
Соціально-психологічна адаптаціяСоціально-психологічний факультет ЖДУ імені Івана ФранкаСоціально-психологічні передумови вибору професії
Соціально-психологічні чинники розвитку взаємин у студентській академічній групіСоціалізація
Соціокультурний вплив особистості педагога у процесі формування громадянськості сучасної молодіСоціокультурні і соціально-психологічні чинники становлення особистості майбутнього вчителя
Спеціалізація "Соціально-реабілітаційна діяльність"
СприйманняСпівак Ніна Василівна
СпілкуванняСпілкування ділове
Спілкування міжособистісне (неформальне)Спіріна Тетяна Петрівна
Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структурі
Ставицька С.О. Проблема вивчення дисциплін релігієзнавчого циклу у вищій школіСтавицька Світлана Олексіївна
Ставкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади)
Стаднийчук М.А. Развитие творческих способностей детей третьего года жизни средством дидактической игрыСтаднійчук Марія АнатоліївнаСтановлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології
Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Луговська О.В.)Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Тертична К.В.)Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Ющенко Л.П.)
Становлення особистості студента як суб'єкта майбутньої професійної діяльностіСтановлення професійної ідентичності студентівСтановлення професійної ідентичності студентів (реферат Александрова Г.О.)
Становлення професійної ідентичності у студентів (реферат Корнійчук О.В.)
Стахова Ольга ОлександрівнаСтворення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групіСтворення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі (реферат Козак І.І.)
Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі (реферат Сова В.В.)Стеблецький Анатолій Леонідович
Стельникович Сергій ВолодимировичСтепаненко Микола Іванович
Степаненко Я.М.Степацька (Влах) Галина Миколаївна
Степура Ніна ПетрівнаСтефаненко Наталія Іванівна
Стеценко (Погрібняк)Галина АрсентівнаСтеценко І.В.Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школі
Стеценко Г.В.Стиль керівництваСтилі педагогічного спілкування
Стимулювання творчої діяльності студентів в процесі навчанняСтойнова Б.С.
Столярчук О.А. Інтелігентність як провідна риса професіоналізму особистості сучасного викладача ВНЗСтолярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школіСтолярчук О.А. Формування констуктивної стратегії переживання кризи фахової готовності майбутніми учителями
Столярчук Олеся АнатоліївнаСторчаус В.С.Страх В.В.
Страх В.В. Особливості англо-українського худ. перекладу авторських неологізмів(на матеріалі трилогії Д.Р.Р.Толкіна "Володар Перснів")Стрелковська Анна Леонідівна
Стрельцова Вікторія ЮріївнаСтрес і психічне здоров'я викладача
Строяновская Е.В. Развитие профессионального творчества как фактора успешности будущих преподавателей высшей школы
Строяновська Олена ВасилівнаСтруктура взаємин академічної групи як показник її згуртованостіСтруктура взаємин у студентській академічній групі
Структура взаємин у студентській академічній групі, як показник її згуртованостіСтуга О.В.Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мови
Студент як суб'єкт навчально-професійної діяльностіСтудентствоСтудентська академічна група
Студентський вікСтудентської наукова конференція "Сучасна іншомовна освіта очима студентівСтупак Ю.І.
Ступаченко Юлія Борисівна
Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсіСуздалєва Юлія ІванівнаСулима Олеся Петрівна
Сулятицький І. Психоантропологія громадянськостіСулятицький Іван Васильович
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка

Попередня сторінка (Психологічні аспекти індивідуалізації навчання студентів)

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама