Усі сторінки

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук
Усі сторінки
Усі сторінкиПопередня сторінка (Психологічні особливості виховної роботи у вищій школі)
Сагайдак Світлана ПетрівнаСагдуалаєв І.
Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студентаСадовенко Ольга Сергіївна
Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови
Сажин Марта МаксимівнаСайл Марута
Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсіСалій Аліна Миколаївна
Самкіна Наталія МиколаївнаСамовизначенняСамовиховання
Самовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітоюСамоврядування
Самойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школіСамойленко Катерина ВолодимирівнаСамоосвіта
Самооцінка та "Я-концепція" майбутніх психологівСамооцінка юнаків і дівчат у студентський період
СамосвідомістьСамченко І.В.Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класах
Сандрович Т. С.Сандрович Т.С.Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класах
Сапарай Юлія ВіталіївнаСараєва Т.О.
Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективиСараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярівСараєва Тетяна Олександрівна
Сафонов Юрій МиколайовичСахно П.І. «Дидактичне запущені (занедбані)» студенти як проблема вищого навчального закладу
Сахно Парасковія ІванівнаСащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярівСащук Тетяна Володимирівна
Сватенков Олександр ВасильовичСвець М.А.
Свець М.А. Specific features of prepositions in the English languageСвець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класівСвець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школі
Свець Маріанна АнатоліївнаСвідерська Галина МирославівнаСвідомість
Світогляд
Сгадова Валентина ВасилівнаСевастьянова Олена Анатоліївна
Сейдуалієва А.М.
Сейко Наталія АндріївнаСембрат А.Л.
Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтаціїСеменова Н.І.Семенова Н.І. Формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї
Семенова Юлія Сергіївна
Семиченко Валентина Анатоліївна
Семишкур М.В.Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школи
Семко Петро БорисовичСензерліхт М.В. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователів
Сергєєнкова О.П. Теоретико-методологічні позиції інноваціювання професійної підготовки майбутніх вчителівСергєєнкова Оксана Павлівна
Сергієнко Наталія ВікторівнаСердюк Тетяна Іванівна
Середа І. Методика розвитку рухового компоненту творчих здібностей в процесі фізичного вихованняСереда Ірина Олександрівна
Серпутько Ірина Анатоліївна
Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапіСидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школіСидоренко Анастасія Михайлівна
Сидоренко В.В.Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школі
Сидоренко Юлія ІгорівнаСимоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школі
Симоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярівСимоненко Катерина Олександрівна
Сингаївська І.В. Комунікативний тренінг як засіб адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладіСингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інноваційСингаївська Ірина Валентинівна
СинергіяСинявський Віталій Васильович
Сипливий Сергій Данилович
Сирник М. Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у ПольщіСисоєва Світлана Олександрівна
Ситник К.В.
Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мовиСитник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в ІрландіїСитник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в Ірландії
Ситник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у ВеликобританіїСитник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти ІрландіїСитник Ольга Іванівна
Скляр А.А.Скляр А.А. Використання тренінгових систем на заняттях з англійської мови у дошкільних навчальних закладах
Скороходько К.В. Вплив рівня децентрації на вибір стилю поведінки у конфлікті у ранньому юнацькому віціСкороходько К.В. Вплив суб’єктивного стану самотності на розвиток децентрації у ранньому юнацькому віці
Скороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистостіСкороходько Катерина Віталіївна
Скрипник М.І. Експериментальна діяльність науково-педагогічних працівників: підготовка вчителів до комунікації
Скрипник Марина Іванівна
Скрипченко Олександр Васильович
Славенко Ольга ВолодимирівнаСлободкіна Фатіма Олексіївна
Слободчиков Віктор Іванович
Слободяник В.О.Слободяник В.О. Семантичні аспекти англійської автомобільної термінології
Слободяник Н.В. Психологічна характеристика інтерпретації символів фахівцями гуманітарно-психологічного профілюСлободяник Наталія Володимирівна
Слободянюк Тетяна Борисівна
Слюсаревський Микола МиколайовичСлюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвиткуСлюсарчук Ілона Володимирівна
Слєпкань Зінаїда Іванівна
Смагулова Б.Л.
Смаль Василь Захарович
Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст.Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школиСмирнова Ольга Миколаївна
Смоктій А.О. Соціально-психологічні особливості формування особистості студента юридичного ВНЗСмоктій Анна Олександрівна
Смольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного вікуСнігур Вадим Григорович
Собко Н.В. Використання видів комунікативної гри в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школиСобко Наталія Василівна
Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичокСоболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school students
Соболевська Поліна ОлександрівнаСоболевська Поліна ЯрославівнаСоболь Н.А.
Соболь Н.А. Мовленнєва готовність до школи хлопчиків і дівчаток старшого дошкільного вікуСова Вікторія ВасилівнаСовість
Сокол Т.В.Сокрут Володимир Миколайович
Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класахСолдатова Людмила Вадимівна
Солов’єнко Ольга Федорівна
Солодовник Л. Особливості формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку в процесі...Солодовник Лариса
Соломатова Вікторія Василівна
Соломаха А.В. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в "Країнознавство"Соломаха А.В. Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мовСоломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи?
Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мовіСоломаха Анжеліка Вікторівна
Соляна Олена Валеріївна
Сорока Марія Василівна
Сорокіна Олена АнатоліївнаСоціальна нормаСоціальна педагогіка
Соціальна психологіяСоціальна ситуація розвитку студента
Соціальна фасилітаціяСоціальна ідентичністьСоціальна інгібіція
Соціальне порівнянняСоціальний конфлікт: інноваційні комунікативні технології врегулюванняСоціальний проект "Київський університет імені Бориса Грінченка - киянам"
Соціальний статусСоціально-педагогічна робота з дезадаптованими підлітками у загальноосвітній школіСоціально-психологічна адаптація
Соціально-психологічний факультет ЖДУ імені Івана ФранкаСоціально-психологічні передумови вибору професіїСоціально-психологічні чинники розвитку взаємин у студентській академічній групі
СоціалізаціяСоціокультурний вплив особистості педагога у процесі формування громадянськості сучасної молоді
Соціокультурні і соціально-психологічні чинники становлення особистості майбутнього вчителя
Спеціалізація "Соціально-реабілітаційна діяльність"Сприймання
Співак Ніна Василівна
СпілкуванняСпілкування діловеСпілкування міжособистісне (неформальне)
Спіріна Тетяна Петрівна
Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структурі
Ставицька С.О. Проблема вивчення дисциплін релігієзнавчого циклу у вищій школіСтавицька Світлана Олексіївна
Ставкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади)Стаднийчук М.А. Развитие творческих способностей детей третьего года жизни средством дидактической игры
Стаднійчук Марія АнатоліївнаСтановлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психологіїСтановлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Луговська О.В.)
Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Тертична К.В.)Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Ющенко Л.П.)Становлення особистості студента як суб'єкта майбутньої професійної діяльності
Становлення професійної ідентичності студентівСтановлення професійної ідентичності студентів (реферат Александрова Г.О.)Становлення професійної ідентичності у студентів (реферат Корнійчук О.В.)
Стахова Ольга Олександрівна
Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групіСтворення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі (реферат Козак І.І.)Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі (реферат Сова В.В.)
Стеблецький Анатолій ЛеонідовичСтельникович Сергій Володимирович
Степаненко Микола Іванович
Степаненко Я.М.Степацька (Влах) Галина Миколаївна
Степура Ніна ПетрівнаСтефаненко Наталія ІванівнаСтеценко (Погрібняк)Галина Арсентівна
Стеценко І.В.Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школіСтеценко Г.В.
Стиль керівництваСтилі педагогічного спілкуванняСтимулювання творчої діяльності студентів в процесі навчання
Стойнова Б.С.Столярчук О.А. Інтелігентність як провідна риса професіоналізму особистості сучасного викладача ВНЗ
Столярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школіСтолярчук О.А. Формування констуктивної стратегії переживання кризи фахової готовності майбутніми учителямиСтолярчук Олеся Анатоліївна
Сторчаус В.С.Страх В.В.Страх В.В. Особливості англо-українського худ. перекладу авторських неологізмів(на матеріалі трилогії Д.Р.Р.Толкіна "Володар Перснів")
Стрелковська Анна Леонідівна
Стрельцова Вікторія ЮріївнаСтрес і психічне здоров'я викладача
Строяновская Е.В. Развитие профессионального творчества как фактора успешности будущих преподавателей высшей школыСтрояновська Олена Василівна
Структура взаємин академічної групи як показник її згуртованостіСтруктура взаємин у студентській академічній групіСтруктура взаємин у студентській академічній групі, як показник її згуртованості
Стуга О.В.Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мовиСтудент як суб'єкт навчально-професійної діяльності
СтудентствоСтудентська академічна групаСтудентський вік
Студентської наукова конференція "Сучасна іншомовна освіта очима студентівСтупак Ю.І.
Ступаченко Юлія БорисівнаСуздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсі
Суздалєва Юлія ІванівнаСулима Олеся ПетрівнаСулятицький І. Психоантропологія громадянськості
Сулятицький Іван Васильович
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. МакаренкаСумський державний унiверситет
Сумський обласний інститут післядипломної педагогічної освітиСупрун Д.,Григоренко Т.Актуальні тенденції реформування підготовки спеціального психолога в контексті соціальної згуртованості в освіті

Попередня сторінка (Психологічні особливості виховної роботи у вищій школі)

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама