Усі сторінки

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук
Усі сторінки
Усі сторінкиПопередня сторінка (Психологічні особливості виховної роботи у вищій школі)
Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельностиСагайдак Світлана Петрівна
Сагдуалаєв І.
Садовенко О.С. Образ щастя у психологічній картині світу студентаСадовенко Ольга Сергіївна
Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мовиСажин Марта Максимівна
Сайл Марута
Салій А.М. Специфіка абревіатур англійської мови в Інтернет-дискурсіСалій Аліна МиколаївнаСамкіна Наталія Миколаївна
СамовизначенняСамовихованняСамовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітою
СамоврядуванняСамойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школі
Самойленко Катерина ВолодимирівнаСамоосвітаСамооцінка та "Я-концепція" майбутніх психологів
Самооцінка юнаків і дівчат у студентський періодСамосвідомість
Самченко І.В.Самченко І.В. Застосування електронних засобів навчання на уроках англійської мови в початкових класахСандрович Т. С.
Сандрович Т.С.Сандрович Т.С. Прислів’я як джерела мудрості, цінностей та морального досвіду народу на уроках читання в початкових класах
Сапарай Юлія ВіталіївнаСараєва Т.О.Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи
Сараєва Т.О. Мобільне навчання як технологія формування іншомовної комунікативної компетентності молодших школярівСараєва Тетяна ОлександрівнаСафонов Юрій Миколайович
Сахно П.І. «Дидактичне запущені (занедбані)» студенти як проблема вищого навчального закладуСахно Парасковія Іванівна
Сащук Т.В. Усталені словесні комплекси німецької мови як засіб розвитку іншомовної соціокультурної компетенції молодших школярівСащук Тетяна Володимирівна
Сватенков Олександр ВасильовичСвець М.А.Свець М.А. Specific features of prepositions in the English language
Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класівСвець М.А. Технологія «перевернутого» класу на уроках іноземної мови в початковій школіСвець Маріанна Анатоліївна
Свідерська Галина МирославівнаСвідомість
СвітоглядСгадова Валентина Василівна
Севастьянова Олена Анатоліївна
Сейдуалієва А.М.Сейко Наталія Андріївна
Сембрат А.Л.Сембрат А.Л. Формування в майбутнього вчителя гуманістичної орієнтації
Семенова Н.І.Семенова Н.І. Формування здорової особистості дитини 6-го року життя у процесі взаємодії дошкільного навчального закладу і сім’ї
Семенова Юлія Сергіївна
Семиченко Валентина АнатоліївнаСемишкур М.В.
Семишкур М.В. Формування навичок читання англійською мовою в учнів початкової школиСемко Петро Борисович
Сензерліхт М.В. Методичні аспекти застосування інформаційно-комунікаційних технологій у процесі підготовки майбутніх вихователівСергєєнкова О.П. Теоретико-методологічні позиції інноваціювання професійної підготовки майбутніх вчителів
Сергєєнкова Оксана ПавлівнаСергієнко Наталія Вікторівна
Сердюк Тетяна ІванівнаСереда І. Методика розвитку рухового компоненту творчих здібностей в процесі фізичного виховання
Середа Ірина Олександрівна
Серпутько Ірина АнатоліївнаСидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі
Сидоренко А.М. Використання методу проектів на уроках англійської мови в початковій школіСидоренко Анастасія МихайлівнаСидоренко В.В.
Сидоренко В.В. Використання віршованих творів як засобу стимулювання мовл. діяльності учнів на уроках іноземної мови в поч. школіСидоренко Юлія Ігорівна
Симоненко К.О. Аудіо медіатексти як дидактичний засіб навчання іноземних мов у початковій школіСимоненко К.О. Застосування технології «Storytelling» у навчанні англійської мови молодших школярів
Симоненко Катерина ОлександрівнаСингаївська І.В. Комунікативний тренінг як засіб адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі
Сингаївська І.В.Рольові статуси викладача та їх вплив на формування позитивного ставлення стейкхолдерів ун-ту до освітніх інноваційСингаївська Ірина ВалентинівнаСинергія
Синявський Віталій Васильович
Сипливий Сергій ДаниловичСирник М. Організація системи роботи з дітьми з особливими освітніми потребами у Польщі
Сисоєва Світлана Олександрівна
Ситник К.В.Ситник О.І. Електронне навчання як важлива ланка професійного становлення вчителя іноземної мови
Ситник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в ІрландіїСитник О.І. Неперервна педагогічна освіта вчителя в ІрландіїСитник О.І. Неперервна педагогічна освіта у контексті навчання впродовж життя у Великобританії
Ситник О.І. Сучасні тенденції розвитку початкової освіти ІрландіїСитник Ольга Іванівна
Скляр А.А.Скляр А.А. Використання тренінгових систем на заняттях з англійської мови у дошкільних навчальних закладах
Скороходько К.В. Вплив рівня децентрації на вибір стилю поведінки у конфлікті у ранньому юнацькому віціСкороходько К.В. Вплив суб’єктивного стану самотності на розвиток децентрації у ранньому юнацькому віціСкороходько К.В. Психологічні особливості децентрації особистості
Скороходько Катерина ВіталіївнаСкрипник М.І. Експериментальна діяльність науково-педагогічних працівників: підготовка вчителів до комунікації
Скрипник Марина Іванівна
Скрипченко Олександр ВасильовичСлавенко Ольга Володимирівна
Слободкіна Фатіма Олексіївна
Слободчиков Віктор ІвановичСлободяник В.О.
Слободяник В.О. Семантичні аспекти англійської автомобільної термінологіїСлободяник Н.В. Психологічна характеристика інтерпретації символів фахівцями гуманітарно-психологічного профілю
Слободяник Наталія ВолодимирівнаСлободянюк Тетяна Борисівна
Слюсаревський Микола Миколайович
Слюсарчук І.В. Іноземна мова як фактор соціального та особистісного розвиткуСлюсарчук Ілона Володимирівна
Слєпкань Зінаїда Іванівна
Смагулова Б.Л.Смаль Василь Захарович
Смирнова О.М. Основні риси та характеристика запозичень у англійській мові ХV-XVI ст.
Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школиСмирнова Ольга Миколаївна
Смоктій А.О. Соціально-психологічні особливості формування особистості студента юридичного ВНЗСмоктій Анна ОлександрівнаСмольникова Г.В. Особливості використання кольоро-терапії в роботі з дітьми дошкільного віку
Снігур Вадим ГригоровичСобко Н.В. Використання видів комунікативної гри в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи
Собко Наталія ВасилівнаСоболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок
Соболевська П.Я. The use of interactive technologies in foreign language teaching of primary school studentsСоболевська Поліна Олександрівна
Соболевська Поліна ЯрославівнаСоболь Н.А.Соболь Н.А. Мовленнєва готовність до школи хлопчиків і дівчаток старшого дошкільного віку
Сова Вікторія ВасилівнаСовістьСокол Т.В.
Сокрут Володимир Миколайович
Солдатова Л.В. Прислів'я як засіб розвитку мовлення на уроках української мови та читання в початкових класахСолдатова Людмила Вадимівна
Солов’єнко Ольга ФедорівнаСолодовник Л. Особливості формування пізнавальної активності у дітей старшого дошкільного віку в процесі...
Солодовник ЛарисаСоломатова Вікторія Василівна
Соломаха А.В. Доцільність поглибленого вивчення особливостей культури, звичаїв та традицій німецького народу в "Країнознавство"
Соломаха А.В. Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мовСоломаха А.В. Навчання іноземної мови у початковій школі: проблеми чи перспективи?Соломаха А.В. Розв. іншомов. соціокульт. компетенції майбут. вчителя ПШ на матер. усталених словесних комплексів з назвами тварин у нім. мові
Соломаха Анжеліка Вікторівна
Соляна Олена ВалеріївнаСорока Марія Василівна
Сорокіна Олена Анатоліївна
Соціальна нормаСоціальна педагогікаСоціальна психологія
Соціальна ситуація розвитку студентаСоціальна фасилітація
Соціальна ідентичністьСоціальна інгібіціяСоціальне порівняння
Соціальний конфлікт: інноваційні комунікативні технології врегулюванняСоціальний проект "Київський університет імені Бориса Грінченка - киянам"Соціальний статус
Соціально-педагогічна робота з дезадаптованими підлітками у загальноосвітній школіСоціально-психологічна адаптаціяСоціально-психологічний факультет ЖДУ імені Івана Франка
Соціально-психологічні передумови вибору професіїСоціально-психологічні чинники розвитку взаємин у студентській академічній групі
СоціалізаціяСоціокультурний вплив особистості педагога у процесі формування громадянськості сучасної молодіСоціокультурні і соціально-психологічні чинники становлення особистості майбутнього вчителя
Спеціалізація "Соціально-реабілітаційна діяльність"
Сприймання
Співак Ніна ВасилівнаСпілкування
Спілкування діловеСпілкування міжособистісне (неформальне)
Спіріна Тетяна Петрівна
Ставицька С. Рівні реалізації духовної самосвідомості особистості,відповідно до провідного компоненту в її структуріСтавицька С.О. Проблема вивчення дисциплін релігієзнавчого циклу у вищій школі
Ставицька Світлана ОлексіївнаСтавкова С.Г. Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади)
Стаднийчук М.А. Развитие творческих способностей детей третьего года жизни средством дидактической игрыСтаднійчук Марія Анатоліївна
Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психологіїСтановлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Луговська О.В.)Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Тертична К.В.)
Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Ющенко Л.П.)Становлення особистості студента як суб'єкта майбутньої професійної діяльностіСтановлення професійної ідентичності студентів
Становлення професійної ідентичності студентів (реферат Александрова Г.О.)Становлення професійної ідентичності у студентів (реферат Корнійчук О.В.)
Стахова Ольга ОлександрівнаСтворення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі
Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі (реферат Козак І.І.)Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі (реферат Сова В.В.)
Стеблецький Анатолій ЛеонідовичСтельникович Сергій Володимирович
Степаненко Микола ІвановичСтепаненко Я.М.
Степацька (Влах) Галина МиколаївнаСтепура Ніна Петрівна
Стефаненко Наталія ІванівнаСтеценко (Погрібняк)Галина АрсентівнаСтеценко І.В.
Стеценко І.В. Використання дидактичних ігор на уроках англійської мови в початковій школіСтеценко Г.В.Стиль керівництва
Стилі педагогічного спілкуванняСтимулювання творчої діяльності студентів в процесі навчанняСтойнова Б.С.
Столярчук О.А. Інтелігентність як провідна риса професіоналізму особистості сучасного викладача ВНЗСтолярчук О.А. Феномен педагогічної майстерності викладача психології у вищій школі
Столярчук О.А. Формування констуктивної стратегії переживання кризи фахової готовності майбутніми учителямиСтолярчук Олеся АнатоліївнаСторчаус В.С.
Страх В.В.Страх В.В. Особливості англо-українського худ. перекладу авторських неологізмів(на матеріалі трилогії Д.Р.Р.Толкіна "Володар Перснів")
Стрелковська Анна ЛеонідівнаСтрельцова Вікторія Юріївна
Стрес і психічне здоров'я викладачаСтрояновская Е.В. Развитие профессионального творчества как фактора успешности будущих преподавателей высшей школы
Строяновська Олена ВасилівнаСтруктура взаємин академічної групи як показник її згуртованості
Структура взаємин у студентській академічній групіСтруктура взаємин у студентській академічній групі, як показник її згуртованостіСтуга О.В.
Стуга О.В. Використання мультимедійних презентацій у процесі інтерактивної взаємодії вчителя та дитини на заняттях англійської мовиСтудент як суб'єкт навчально-професійної діяльностіСтудентство
Студентська академічна групаСтудентський вікСтудентської наукова конференція "Сучасна іншомовна освіта очима студентів
Ступак Ю.І.Ступаченко Юлія Борисівна
Суздалєва Ю.І. Архетип трікстера у європейському філософсько-літературному дискурсіСуздалєва Юлія Іванівна
Сулима Олеся ПетрівнаСулятицький І. Психоантропологія громадянськості
Сулятицький Іван Васильович
Сумський державний педагогічний університет імені А. С. МакаренкаСумський державний унiверситетСумський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти

Попередня сторінка (Психологічні особливості виховної роботи у вищій школі)

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама