Внесок користувача
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 50 • старіших 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- 15:44, 29 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:40, 29 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:38, 29 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 07:00, 28 березня 2018 (різн. • історія) Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови (остання)
- 06:30, 28 березня 2018 (різн. • історія) Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови (остання)
- 06:24, 28 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (остання)
- 06:19, 28 березня 2018 (різн. • історія) Якуба Ю.С. Роль принципу наочності в процесі вивчення іноземної мови у початковій школі (остання)
- 06:19, 28 березня 2018 (різн. • історія) Шевченко І.О. Застосування мобільних додатків Taboo та Alias для розвитку іншомовних навичок говоріння молодших школярів (→Список використаних джерел) (остання)
- 06:16, 28 березня 2018 (різн. • історія) Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (остання)
- 06:16, 28 березня 2018 (різн. • історія) Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови
- 06:15, 28 березня 2018 (різн. • історія) Франкова А.О. Використання інтернет-ресурсів та програм при навчанні лексики на уроках німецької мови у початковій школі (остання)
- 06:14, 28 березня 2018 (різн. • історія) Кравцова О.С. Метод «Sandwich Story» як спосіб формування креативного іншомовного письма молодших школярів (остання)
- 06:13, 28 березня 2018 (різн. • історія) Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
- 06:12, 28 березня 2018 (різн. • історія) Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови
- 06:11, 28 березня 2018 (різн. • історія) Каломбєт А.О. Застосування часових ліній у навчанні молодших школярів (остання)
- 06:10, 28 березня 2018 (різн. • історія) Іващук Л. С. Формування країнознавчої компетенції молодших школярів у позакласній роботі з німецької мови (остання)
- 06:10, 28 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО
- 06:09, 28 березня 2018 (різн. • історія) Гнатюк О. В. Застосування мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови молодших школярів (остання)
- 06:08, 28 березня 2018 (різн. • історія) Герасименко К.О. Педагогічні технології використання арт-терапії на уроках англійської мови у початковій школі (остання)
- 06:05, 28 березня 2018 (різн. • історія) Бовсунівська Д.В., Реутова К.В. Використання настільних ігор у навчанні граматики молодших школярів (остання)
- 15:46, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Гнатюк О. В. (Створена сторінка: Гнатюк О. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 15:45, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Гнатюк О. В. Застосування мультимедійних курсів у навчанні іноземної мови молодших школярів (Створена сторінка: Гнатюк О. В. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 15:42, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Іващук Л. С. (Створена сторінка: Іващук Л. С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...) (остання)
- 15:41, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Іващук Л. С. Формування країнознавчої компетенції молодших школярів у позакласній роботі з німецької мови (Створена сторінка: Іващук Л. С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 15:39, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Челкак А.О. Формування іншомовних навичок учнів 1-го класу на уроках німецької мови (Створена сторінка: Челкак А.О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсь...)
- 15:34, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (Створена сторінка: Чемрат О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсько...)
- 15:34, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:33, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:32, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:31, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:29, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Чемрат О. (Створена сторінка: Чемрат О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсько...) (остання)
- 15:29, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Чемрат О. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор (Створена сторінка: Чемрат О. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київсько...) (остання)
- 15:25, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Лабунець Ю.О. «Тролінг» як новий вид іншомовної комунікативної Інтернет взаємодії у лінгво-прагматич. аспекті: дискурсивні особливості (Створена сторінка: Лабунець Ю.О. – студентка VI курсу факультету іноземних мов Уманського державного педа...) (остання)
- 15:21, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:21, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:20, 26 березня 2018 (різн. • історія) Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 22
- 15:15, 26 березня 2018 (різн. • історія) Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку
- 15:07, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Зімбінський С.С. (Створена сторінка: Зімбінський С.С. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|К...) (остання)
- 15:07, 26 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (→Аналіз досліджень)
- 15:06, 26 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (→Постановка мети дослідження)
- 15:06, 26 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (→Аналіз досліджень)
- 15:06, 26 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО
- 15:01, 26 березня 2018 (різн. • історія) Кандалян Д. Р. (остання)
- 15:01, 26 березня 2018 (різн. • історія) Кандалян Д. Р.
- 15:01, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Кандалян Д. Р. (Створена сторінка: Кандалян Д. Р. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...)
- 15:00, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Кандалян Д. Р. Реалізація принципу наочності під час навчання дітей дошкільного віку англійської мови (Створена сторінка: Кандалян Д. Р. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Київ...)
- 14:56, 26 березня 2018 (різн. • історія) Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (Сторінка очищена)
- 14:55, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Кислинська І.Ф. Навчання іноземної мови дітей дошкільного та молодшого шкільного віку (Створена сторінка: Кислинська І.Ф. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Ки...)
- 14:52, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Кислинська І.Ф. (Створена сторінка: Кислинська І.Ф. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Ки...) (остання)
- 14:52, 26 березня 2018 (різн. • історія) Н Зімбінський С.С. Використання сучасних методів навчання іноземної мови в ЗДО (Створена сторінка: Кислинська І.Ф. – студентка Педагогічного інституту [[КМПУ|Ки...)
(останні • найстаріші) Переглянути (новіших 50 • старіших 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).