Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 100 результатів, починаючи з № 1

Переглянути (попередні 100 • наступні 100) (2050100250500).

  1. Лук'янчук С.Ф. Підготовка майбутніх учителів в університетах США до професійної діяльності в полікультурному шкільному середовищі ‎(15 категорій)
  2. Самойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школі ‎(15 категорій)
  3. Руднік Ю.В. Іншомовна освіта вчителів Фінляндії ‎(15 категорій)
  4. Чернігівська Н.С. Cтратегії навчання АМ студентів непрофільних спеціальностей (на базі навч. дисц. «Іноземна мова (поглиблене вивчення)») ‎(15 категорій)
  5. Кошарна Н.В. До проблеми мовної освіти в Україні в контексті підготовки вчителя іноземної мови ‎(15 категорій)
  6. Задерилова С.В. Засоби, що сприяють розвитку іншомовної компетентності учнів початкової школи ‎(15 категорій)
  7. Петрик Л.В. Викладач іноземної мови ВНЗ у процесі формування творчої особистості студента ‎(15 категорій)
  8. Лагутіна А.К. Формування ІКК на основі інтерактивної діяльності в контексті Європейської інтеграції в умовах багатопрофільного інституту ‎(15 категорій)
  9. Квятковська Ю.А. Дії-інваріанти як основа конкретизації методичних умінь вчителя початкової та середньої школи ‎(15 категорій)
  10. Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(15 категорій)
  11. Лисенко Г.В. Формування соціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови ‎(15 категорій)
  12. Лобода О.В. До проблеми формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти ‎(15 категорій)
  13. Соломаха А.В. Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов ‎(15 категорій)
  14. Горєлова В.В. Основні інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці як методолог. основи навчання іноземних мов у початковій школі ‎(15 категорій)
  15. Веклич Ю.І. Зберігання культурно-історичної інформації країни, мова якої вивчається, у контексті прояву її кумулятивної функції ‎(15 категорій)
  16. Сінельник І.П. Виховання толерантності як компоненту полікультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами ІМ ‎(15 категорій)
  17. Коваленко Л.В. До проблеми мовної підготовки студентів - майбутніх учителів початкової школи ‎(15 категорій)
  18. Лавриненко Д.Г. Використання вчителем англійської мови сучасних технологій навчання у початковій школі ‎(15 категорій)
  19. Ситник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в Ірландії ‎(15 категорій)
  20. Собко Н.В. Використання видів комунікативної гри в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи ‎(15 категорій)
  21. Павлюк Р.О. Інформаційна компетентність у структурі сучасної лінгводидактики ‎(15 категорій)
  22. Protasova A.V. Onomatopoeia as one of the instrumental types of phonetic stylistic devices ‎(14 категорій)
  23. Гарбуз М.В. Формування навчальної мотивації у студентів першого курсу педагогічного коледжу ‎(14 категорій)
  24. Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills ‎(14 категорій)
  25. Райченок Т.В., Авдей Е.Н., Лукашевич Т.М. Влияние классической музыки на развитие музыкального восприятия студентов ‎(14 категорій)
  26. Дениско С.М. Підготовка майбутнього вчителя англійської мови у ПШ до формування лексичної компетентності: традиції та інновації ‎(14 категорій)
  27. Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers ‎(14 категорій)
  28. Ivanova I.V. The use of a multimedia presentation at the primary school lessons of English ‎(14 категорій)
  29. Смирнова О.М. Особливості підготовки студентів педагогічного коледжу до формування творчої особистості учнів початкової школи ‎(14 категорій)
  30. Kolesnikova A.O. The influence of the borrowings from contemporary languages on the dfevelopment of new English ‎(14 категорій)
  31. Levchenko N.V. Assimilation as a process of modification of speech sounds in English ‎(14 категорій)
  32. Мороз В.,Матійчак О. В.,Федоренко В. Особливості підготовки майбутнього вчителя до музичної діяльності у початковій школі ‎(14 категорій)
  33. Артемова Л.В. Актуальні проблеми виховання дітей в поліетнічному дошкільному навчальному закладі ‎(14 категорій)
  34. Шелест Н.О. Технології збагачення словника молодших школярів в умовах полікультурності навчання ‎(14 категорій)
  35. Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі ‎(13 категорій)
  36. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова ‎(13 категорій)
  37. Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах ‎(13 категорій)
  38. Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ ‎(13 категорій)
  39. Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ ‎(13 категорій)
  40. Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок ‎(13 категорій)
  41. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова ‎(13 категорій)
  42. Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(13 категорій)
  43. Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи ‎(13 категорій)
  44. Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  45. Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing ‎(13 категорій)
  46. Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів ‎(13 категорій)
  47. Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation ‎(13 категорій)
  48. Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи ‎(13 категорій)
  49. Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  50. Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови ‎(13 категорій)
  51. Бобровник Ю.О. Шляхи реалізації когнітивно-комунікативного підходу навчання ІМ молодших школярів ‎(13 категорій)
  52. Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей ‎(13 категорій)
  53. Мойсак О. Д. Вплив захворювань і шкідливих звичок матері на розвиток організму майбутньої дитини ‎(13 категорій)
  54. Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема ‎(13 категорій)
  55. Вайландт Н.О. Особливості професійного іміджу майбутнього вчителя іноземної мови у початковій школі ‎(13 категорій)
  56. Праведна А.В. Особливості лінгвістичної ситуації в американському штаті Каліфорнія: лексичний аспект ‎(13 категорій)
  57. Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу ‎(13 категорій)
  58. Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі ‎(13 категорій)
  59. Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ ‎(13 категорій)
  60. Олійник О.В. Уживання вигуків та вигукових фразеологізмів у сучасній англійській мові ‎(13 категорій)
  61. Удод Т.Г. Формування іншомовних орфографічних навичок молодших школярів: тенденції та інновації ‎(13 категорій)
  62. В’юнник В.О. Сучасні методи навчання дітей дошкільного віку іншомовного спілкування: від теорії до практики ‎(13 категорій)
  63. Шелест Н. О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей ‎(13 категорій)
  64. Бовсунівська Д.В., Реутова К.В. Використання настільних ігор у навчанні граматики молодших школярів ‎(13 категорій)
  65. Коробкова А.О. Основні проблеми реформування і перспективи розвитку вищої педагогічної освіти у контексті болонського процесу ‎(13 категорій)
  66. Дрофа Т.П. Використання сучасних інформаційно-комунікативних технологій під час викладання іноземної мови ‎(13 категорій)
  67. Єременко І.І. Американський досвід підготовки фахівців початкової школи до іншомовної освіти молодших школярів ‎(13 категорій)
  68. Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи ‎(13 категорій)
  69. Підгорець А.В. Культура мовлення та молодіжний сленг (на матеріалі англійської мови) як засіб відображення світогляду особистості ‎(13 категорій)
  70. Неведомська Є.О. Профілактика наркоманії серед школярів у роботі соціальних педагогів ‎(13 категорій)
  71. Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію ‎(13 категорій)
  72. Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс ‎(13 категорій)
  73. Лазаренко В.В., Однорог Л.С. French borrowings in modern English ‎(13 категорій)
  74. Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology ‎(13 категорій)
  75. Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи ‎(13 категорій)
  76. Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання ‎(13 категорій)
  77. Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти ‎(13 категорій)
  78. Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ ‎(13 категорій)
  79. Зюзіна З., В. Марчун Підготовка майбутнього вчителя до розвитку творчого потенціалу молодших школярів на уроках математики ‎(13 категорій)
  80. Терещенко К.В. Навчальні ігри як метод підвищення ефективності навчання англійської мови на початковому етапі ‎(13 категорій)
  81. Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America ‎(13 категорій)
  82. Байдюк Л.М. Інноваційні технології навчання іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  83. Кузьменко І.С. Імплементація мультисенсорного методу на уроках іноземної мови в початковій школі ‎(12 категорій)
  84. Свець М.А. Врахування психол.-фізіолог. особливостей застосування технології «Flipped Classroom» у навчанні англомовної граматики учнів 4 класів ‎(12 категорій)
  85. Шолох Д.М. Використання казок, прислів’їв і приказок у навчанні англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  86. Губар Н.В. Effective teaching strategies students need to maintain to become successful teachers ‎(12 категорій)
  87. Кольцова Ю.П. Дидaктичні ігри у нaвчaнні іншoмoвнoї лексики дітей стaршoгo дoшкільнoгo віку ‎(12 категорій)
  88. Поліщук О.В. Британський та американський варіанти англійської мови: порівняльний аспект ‎(12 категорій)
  89. Резнікова С.М. Особистість як об`єкт та суб`єкт процесу міжкультурної комунікації ‎(12 категорій)
  90. Максимюк О. Ю. Cтанов. вторин. мовн. особистості у студентів спец. «музичне мистецтво» у контексті іншомов. освіти у аспекті формування ІКК ‎(12 категорій)
  91. Розумна А.О. Відмінності британського та американського варіантів сучасної англійської мови ‎(12 категорій)
  92. Гарбуз М.В. Формування навичок діалогічного мовлення учнів початкової школи на заняттях з англійської мови ‎(12 категорій)
  93. Веклич Ю.І. Особливості формування полікультурної комунікативної компетенції майбутніх вчителів іноземної мови у початковій школі ‎(12 категорій)
  94. Сінельник І.П. Формування толерантності майбутніх учителів засобами інформаційно-комунікаційних технологій ‎(12 категорій)
  95. Чемрат О.Р. Формування іншомовної граматичної компетенції учнів початкової школи з використанням комп’ютерних лінгвістичних ігор ‎(12 категорій)
  96. Русова Ю.В. Role-playing in foreign-language classes as means of future primary school teachers’ gaining fluency in speech and readiness for intercultural communication ‎(12 категорій)
  97. Кулешова В.М. Ігри як метод покращення сприйняття матеріалу з англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  98. Мельник І.С. Особливості усвідомлення майбутніми вихователями необхідності набуття психологічних компетенцій ‎(12 категорій)
  99. Івахненко Ю.О. Reading as an Aim and a Means of Teaching and Learning a Foreign Language ‎(12 категорій)
  100. Тітова О.В. Самостійна робота з англійської мови учнів початкової школи ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 100 • наступні 100) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама