Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 20 результатів, починаючи з № 1
Переглянути (попередні 20 • наступні 20) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Петрик Л.В. Викладач іноземної мови ВНЗ у процесі формування творчої особистості студента (15 категорій)
- Лагутіна А.К. Формування ІКК на основі інтерактивної діяльності в контексті Європейської інтеграції в умовах багатопрофільного інституту (15 категорій)
- Лисенко Г.В. Формування соціокультурної компетентності студентів у процесі вивчення іноземної мови (15 категорій)
- Лобода О.В. До проблеми формування іншомовної методичної компетентності майбутніх вихователів дошкільної освіти (15 категорій)
- Горєлова В.В. Основні інноваційні тенденції у сучасній лінгводидактиці як методолог. основи навчання іноземних мов у початковій школі (15 категорій)
- Безух Ю.С. Основні чинники розвитку іншомовної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (15 категорій)
- Соломаха А.В. Концепт «вторинна мовна особистість» в теорії та методиці навчання іноземних мов (15 категорій)
- Коваленко Л.В. До проблеми мовної підготовки студентів - майбутніх учителів початкової школи (15 категорій)
- Веклич Ю.І. Зберігання культурно-історичної інформації країни, мова якої вивчається, у контексті прояву її кумулятивної функції (15 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Використання вчителем англійської мови сучасних технологій навчання у початковій школі (15 категорій)
- Сінельник І.П. Виховання толерантності як компоненту полікультурної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами ІМ (15 категорій)
- Ситник О.І. Мовна освіта в контексті освіти дорослих в Ірландії (15 категорій)
- Собко Н.В. Використання видів комунікативної гри в процесі підготовки майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи (15 категорій)
- Павлюк Р.О. Інформаційна компетентність у структурі сучасної лінгводидактики (15 категорій)
- Лук'янчук С.Ф. Підготовка майбутніх учителів в університетах США до професійної діяльності в полікультурному шкільному середовищі (15 категорій)
- Кошарна Н.В. До проблеми мовної освіти в Україні в контексті підготовки вчителя іноземної мови (15 категорій)
- Задерилова С.В. Засоби, що сприяють розвитку іншомовної компетентності учнів початкової школи (15 категорій)
- Самойленко К.В. Навчання технології спілкування засобами англійської мови майбутніх учителів ІМ в початковій та середній школі (15 категорій)
- Руднік Ю.В. Іншомовна освіта вчителів Фінляндії (15 категорій)
- Чернігівська Н.С. Cтратегії навчання АМ студентів непрофільних спеціальностей (на базі навч. дисц. «Іноземна мова (поглиблене вивчення)») (15 категорій)
Переглянути (попередні 20 • наступні 20) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).