Статті з найбільшою кількістю категорій
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 51
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).
- Неведомська Є.О. Профілактика наркоманії серед школярів у роботі соціальних педагогів (13 категорій)
- Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію (13 категорій)
- Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс (13 категорій)
- Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology (13 категорій)
- Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи (13 категорій)
- Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти (13 категорій)
- Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання (13 категорій)
- Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ (13 категорій)
- Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова (13 категорій)
- Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ (13 категорій)
- Терещенко К.В. Навчальні ігри як метод підвищення ефективності навчання англійської мови на початковому етапі (13 категорій)
- Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ (13 категорій)
- Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова (13 категорій)
- Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів (13 категорій)
- Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку (13 категорій)
- Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America (13 категорій)
- Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі (13 категорій)
- Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку (13 категорій)
- Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах (13 категорій)
- Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок (13 категорій)
- Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема (13 категорій)
- Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи (13 категорій)
- Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу (13 категорій)
- Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі (13 категорій)
- Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing (13 категорій)
- Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ (13 категорій)
- Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів (13 категорій)
- Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи (13 категорій)
- Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation (13 категорій)
- Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей (13 категорій)
- Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови (13 категорій)
- Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі (12 категорій)
- Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми (12 категорій)
- Крохмаль Н.В. Реалізація принципу наочності під час навчання англійської мови молодших школярів (12 категорій)
- Левченко І.В. Методи та форми застосування мультимедійних засобів у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння (12 категорій)
- Шатирко Л.О., Кашинцева О.Ю. Етико-правові аспекти підготовки фахівців у сфері технік нейролінгвістичного програмування в вищій школі (12 категорій)
- Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele (12 категорій)
- Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови (12 категорій)
- Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді (12 категорій)
- Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation (12 категорій)
- Юрченко В.І. Роль рідної мови у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів (12 категорій)
- Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ (12 категорій)
- Рухницька П.В. Роль мовленнєвої гри у навчанні усного англомовного мовлення дітей старшого дошкільного віку (12 категорій)
- Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект (12 категорій)
- Лабунець Ю.О. Міжкультурна комунікація як засіб розуміння ментальних особливостей різних культур (12 категорій)
- Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі (12 категорій)
- Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності (12 категорій)
- Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів (12 категорій)
- Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову (12 категорій)
Переглянути (попередні 50 • наступні 50) (20 • 50 • 100 • 250 • 500).