Статті з найбільшою кількістю категорій

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

Нижче показані 50 результатів, починаючи з № 51

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

  1. Неведомська Є.О. Профілактика наркоманії серед школярів у роботі соціальних педагогів ‎(13 категорій)
  2. Бальоха Р.В., Прокопович Є.М. Дослідження ґендерних особливостей психічної діяльності у хворих на епілепсію ‎(13 категорій)
  3. Шелест Н.О. Навчання іноземної мови молодших школярів: когнітивний дискурс ‎(13 категорій)
  4. Zayets O.S. The synonymous phenomenon in English phraseology ‎(13 категорій)
  5. Товкач О.А., Товкач О.В. Освітні функції музейної педагогіки у навчально – виховному процесі школи ‎(13 категорій)
  6. Майданіченко В.А. Світові тенденції розвитку іншомовної педагогічної освіти ‎(13 категорій)
  7. Науменко В.О., Рибалко Н.О. Алгоритм підготовки вчителя початкових класів до уроку читання ‎(13 категорій)
  8. Лещенко В.В. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенцій на заняттях «Практичий курс іноземної мови» у немовних ВНЗ ‎(13 категорій)
  9. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 2/Передмова ‎(13 категорій)
  10. Заворотна О.І. Психолого-педагогічні передумови використання інтерактивних технологій навчання іноземних мов у ВНЗ ‎(13 категорій)
  11. Терещенко К.В. Навчальні ігри як метод підвищення ефективності навчання англійської мови на початковому етапі ‎(13 категорій)
  12. Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ ‎(13 категорій)
  13. Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 3/Передмова ‎(13 категорій)
  14. Головатенко Т.Ю. Використання англійського фольклору в інтерактивному навчанні іноземної мови молодших школярів ‎(13 категорій)
  15. Гріньова О.М., Диба Н.М. Психологічні особливості формування творчих здібностей у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  16. Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America ‎(13 категорій)
  17. Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі ‎(13 категорій)
  18. Гріньова О.М., Коротинська О.М. Психологічні особливості логічного мислення у дітей старшого дошкільного віку ‎(13 категорій)
  19. Пасічник Н.С. Індивідуалізація навчання іноземних мов у вищих педагогічних закладах ‎(13 категорій)
  20. Соболевська П.О. Використання метафор англійської мови під час формування лексичних навичок ‎(13 категорій)
  21. Власюк Т.С. Іншомовна комунікативна компетентність майбутнього вчителя початкової школи як теоретична проблема ‎(13 категорій)
  22. Сараєва Т.О., Бородавко М.О. Навчання ІМ дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в Україні: традиції, інновації, перспективи ‎(13 категорій)
  23. Глоба О.В. Розвиток комунікативної компетенції майбутніх учителів початкової школи засобами навчального дискурсу ‎(13 категорій)
  24. Ковальова В.В. Сучасні педагогічні технології навчання іноземної мови у початковій школі ‎(13 категорій)
  25. Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing ‎(13 категорій)
  26. Замишляк К.В. Проблема наступності у навчанні іноземних мов у ЗНЗ ‎(13 категорій)
  27. Романенко О.В., Буряк О.В., Серпутько І.А. Формування навичок проведення експериментальних досліджень у студентів-психологів ‎(13 категорій)
  28. Лабунець Ю.О. Іншомовна комунікативна компетентність як обов’язкова складова педагогічної усталеності вчителя початкової школи ‎(13 категорій)
  29. Smyrnova O.M. Alliteration and assonance as phonetic stylistic devices in the context of the future primary school teachers’linguo-stylistic competence formation ‎(13 категорій)
  30. Лук’яненко І.А. та ін. Психофізіологічні особливості функціонування зорової сенсорної системи у людей ‎(13 категорій)
  31. Сажин М.М. Розвиток толерантності до інших культур і народів засобами іноземної мови ‎(13 категорій)
  32. Геля А.А. Роль сучасних інформаційних технологій у навчанні іноземних мов у початковій школі ‎(12 категорій)
  33. Петрунько О.В. Психологізація педагогічного процесу: актуальність проблеми ‎(12 категорій)
  34. Крохмаль Н.В. Реалізація принципу наочності під час навчання англійської мови молодших школярів ‎(12 категорій)
  35. Левченко І.В. Методи та форми застосування мультимедійних засобів у навчанні англомовної лексики дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  36. Терещенко М.В. Дошлюбні уявлення про сімейне життя як чинник подружнього взаєморозуміння ‎(12 категорій)
  37. Шатирко Л.О., Кашинцева О.Ю. Етико-правові аспекти підготовки фахівців у сфері технік нейролінгвістичного програмування в вищій школі ‎(12 категорій)
  38. Балаєва А.Р. Ідіоматичні вирази в піснях Adele ‎(12 категорій)
  39. Городня О.С. Формування країнознавчої та лінгвокраїнознавчої компетенції в учнів початкових класів на уроках іноземної мови ‎(12 категорій)
  40. Полковенко О.В., Ситник К. В. Роль педагога у попередженні самогубств серед підлітків та молоді ‎(12 категорій)
  41. Постолов А.О. Adoption of CLIL opportunities in the specific CLIL programmes and implementation ‎(12 категорій)
  42. Юрченко В.І. Роль рідної мови у формуванні комунікативної компетентності молодших школярів ‎(12 категорій)
  43. Бородавко М.О. Застосування технології «Відкритості» для розвитку творчої особистості молодшого школяра на уроках АМ ‎(12 категорій)
  44. Рухницька П.В. Роль мовленнєвої гри у навчанні усного англомовного мовлення дітей старшого дошкільного віку ‎(12 категорій)
  45. Котенко О.В. Професіоналізація майбутнього вчителя іноземної мови: теоретико-прикладний аспект ‎(12 категорій)
  46. Лабунець Ю.О. Міжкультурна комунікація як засіб розуміння ментальних особливостей різних культур ‎(12 категорій)
  47. Сидоренко А.М. Ігротехніка як метод навчання англійської мови на початковому етапі ‎(12 категорій)
  48. Чернігівська Н.С. Формування ІКК майбутніх вчителів ІМ у контексті їх готовності до самоосвітньої діяльності ‎(12 категорій)
  49. Нікітюк Г.В. Формування професійно-педагогічної спрямованості майбутніх учителів ‎(12 категорій)
  50. Шпанчук Ю.В. Сучасні англійські прислів’я та приказки: особливості перекладу на українську мову ‎(12 категорій)

Переглянути (попередні 50наступні 50) (2050100250500).

Особисті інструменти
Ми в мережі
Інструменти
Реклама