Юрченко Віктор Іванович

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 2: Рядок 2:
  
 
'''ЮРЧЕНКО Віктор Іванович''' – кандидат психологічних наук, доцент, завідувач [[кафедра практичної психології|кафедрою практичної психології]] [[Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки]] [[Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
'''ЮРЧЕНКО Віктор Іванович''' – кандидат психологічних наук, доцент, завідувач [[кафедра практичної психології|кафедрою практичної психології]] [[Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки]] [[Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
  
 
== Освіта ==
 
== Освіта ==
 
  
 
У 1976 р. - випускник Піски-Удайської восьмирічної школи (с. Піски-Удайські, Чорнухинський р-н, Полтавська обл.);
 
У 1976 р. - випускник Піски-Удайської восьмирічної школи (с. Піски-Удайські, Чорнухинський р-н, Полтавська обл.);
Рядок 11: Рядок 9:
 
У 1980 р. закінчив [[Кременчуцьке педагогічне училище]] за спеціальністю „Початкове навчання», здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів";
 
У 1980 р. закінчив [[Кременчуцьке педагогічне училище]] за спеціальністю „Початкове навчання», здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів";
  
У 1985 р. закінчив із відзнакою [[Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова|Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького]] за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».
+
У 1985 р. закінчив із відзнакою [[Національний педагогічний університет імені Михайла Драгоманова|Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького]] за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію [[:Категорія:Викладачі-дослідники з педагогіки і психології КДПІ імені О.М. Горького|«Викладач-дослідник з педагогіки та психології»]].
 
+
 
+
  
 
== Досвід роботи ==
 
== Досвід роботи ==
 
  
 
1985-1998 рр. – викладач, голова предметної комісії психолого-педагогічних дисциплін Білгород-Дністровського педагогічного училища, шкільний психолог;
 
1985-1998 рр. – викладач, голова предметної комісії психолого-педагогічних дисциплін Білгород-Дністровського педагогічного училища, шкільний психолог;
Рядок 27: Рядок 22:
  
 
З січня 2008 р. - завідувач кафедрою практичної психології [[Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки]] [[Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
З січня 2008 р. - завідувач кафедрою практичної психології [[Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка|Інституту психології і соціальної педагогіки]] [[Київський міський педагогічний університет імені Б.Д. Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]
 
 
  
 
== Наукова діяльність ==
 
== Наукова діяльність ==
 
  
 
У 1997 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: [[Формування «Я-концепції» майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища|«Формування Я-концепції майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища»]] (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, доцент [[Власенко Віктор Володимирович]].
 
У 1997 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: [[Формування «Я-концепції» майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища|«Формування Я-концепції майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища»]] (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, доцент [[Власенко Віктор Володимирович]].
Рядок 38: Рядок 30:
  
 
Автор і співавтор понад 50 друкованих праць із проблем психології «Я-концепції», становлення особистості майбутнього педагога і [[Практична психологія|практичного психолога]], етнопсихології та ін. Співавтор підручника і 6 навчальних посібників для вищих навчальних закладів із педагогіки і [[психологія вищої школи|психології вищої школи]], у т.ч. трьох – з [[Гриф МОН України|грифом МОН України]].
 
Автор і співавтор понад 50 друкованих праць із проблем психології «Я-концепції», становлення особистості майбутнього педагога і [[Практична психологія|практичного психолога]], етнопсихології та ін. Співавтор підручника і 6 навчальних посібників для вищих навчальних закладів із педагогіки і [[психологія вищої школи|психології вищої школи]], у т.ч. трьох – з [[Гриф МОН України|грифом МОН України]].
 
 
  
 
== Викладає дисципліни ==
 
== Викладає дисципліни ==
Рядок 47: Рядок 37:
 
* Методологія та організація науково-психологічних досліджень»  
 
* Методологія та організація науково-психологічних досліджень»  
 
та ін.
 
та ін.
 
 
  
 
== Основні публікації: ==
 
== Основні публікації: ==

Версія за 14:24, 8 травня 2010

Фото: ЮРЧЕНКО Віктор Іванович

ЮРЧЕНКО Віктор Іванович – кандидат психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою практичної психології Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка

Зміст

Освіта

У 1976 р. - випускник Піски-Удайської восьмирічної школи (с. Піски-Удайські, Чорнухинський р-н, Полтавська обл.);

У 1980 р. закінчив Кременчуцьке педагогічне училище за спеціальністю „Початкове навчання», здобув кваліфікацію «Вчитель початкових класів";

У 1985 р. закінчив із відзнакою Київський педагогічний інститут імені О. М. Горького за спеціальністю «Педагогіка та психологія», здобув кваліфікацію «Викладач-дослідник з педагогіки та психології».

Досвід роботи

1985-1998 рр. – викладач, голова предметної комісії психолого-педагогічних дисциплін Білгород-Дністровського педагогічного училища, шкільний психолог;

1998-2000 рр. – доцент кафедри психології та педагогіки НПУ імені М.П. Драгоманова;

2000-2008 рр. – доцент кафедри педагогіки та психології вищої школи НПУ імені М.П. Драгоманова.

Працював за сумісництвом доцентом, професором кафедри психології Центрального інституту післядипломної педагогічної освіти АПН України (1998-2009 рр.).

З січня 2008 р. - завідувач кафедрою практичної психології Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка

Наукова діяльність

У 1997 р. захистив кандидатську дисертацію на тему: «Формування Я-концепції майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища» (19.00.07 – педагогічна та вікова психологія). Науковий керівник: канд. психол. наук, доцент Власенко Віктор Володимирович.

Один із авторів розробки змісту психолого-педагогічної підготовки магістрантів і аспірантів – майбутніх викладачів вищої школи.

Автор і співавтор понад 50 друкованих праць із проблем психології «Я-концепції», становлення особистості майбутнього педагога і практичного психолога, етнопсихології та ін. Співавтор підручника і 6 навчальних посібників для вищих навчальних закладів із педагогіки і психології вищої школи, у т.ч. трьох – з грифом МОН України.

Викладає дисципліни

  • Психологія вищої школи
  • Теоретико-методологічні проблеми психології
  • Методологія та організація науково-психологічних досліджень»

та ін.

Основні публікації:

  1. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: підруч. для студ. ВНЗ. – Вид. 2-ге, доп. і перероб. – К. : Каравела, 2008. – 351 с. – Бібліогр.: с. 351. – ISBN 966-8019-00-8 (рекомендовано МОН України).
  2. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Практикум: Навч. посіб. – К. : Каравела, 2008. – 336 с. – Бібліогр.: с. 333-335.–ISBN 966-8019-00-8 (гриф МОН України).
  3. Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. Психологія вищої школи: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. – К. : ТОВ „Філ-студія", 2006. – 320 с. – Бібліогр.: в кінці розд. – ISBN 966-8527-33-X. (гриф МОН України).
  4. Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Викладач вищої школи: психолого-педагогічні основи підготовки: Навч. посіб. / О.Г. Мороз (заг.ред.). – К. : НПУ ім.Драгоманова, 2006. – 206 с. – Бібліогр.: с. 195-205. – ISBN 966-660-289-X.
  5. Юрченко В.І. Проблеми підготовки вчителя національної школи: етнопсихологічний ракурс // Освіта і управління. – 2004. – т.7, число 2. – С.103-113.
  6. Мороз О.Г., Падалка О.С., Юрченко В.І. Педагогіка і психологія вищої школи: Навч. посіб. для молодих викладачів, аспірантів і майбутніх магістрів / Національний педагогічний ун-т ім. М.П.Драгоманова; Інститут вищої освіти АПН України / О.Г. Мороз (заг.ред.). – К. : НПУ, 2003. – 267 с. – Бібліогр.: с. 254-267. – ISBN 966-660-100-1.
  7. Мельник О.М., Юрченко В.І. Керівництво педагогічною практикою: діагностика і психологічна підтримка студентів // Освіта і управління. – 2000 (2001). – Т.4, №1-2.– С. 106-114.
  8. Юрченко В.І. Гуманістична психологія Г.С.Костюка // Рідна школа. – 1999.– №12. – С.25-27.
  9. Юрченко В.І. Соціально-психологічна функція керівника школи: зміцнення "Я-концепції" вчителя // Освіта і управління. – 1998.– №2, т. 2. – С. 51-58.
  10. Юрченко В.І. Формування "Образу -Я": етнопсихологічний аспект // Освіта і управління. – 1999.–№1, т.3. – С. 93-101.
  11. Юрченко В.І. Оцінні ставлення в педагогічній взаємодії // Освіта і управління. –№4, т.2. –1998. – С.91-99.
  12. Юрченко В.І. Тривожність як прояв суперечливостей в "Я-концепції" майбутнього вчителя // Педагогіка і психологія. – 1997.– №1.– С.191-197.


Повний список публікацій знаходиться на сторінці: Друковані праці Юрченка В.І.‎

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама