Знання

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: '''Знання́''' — форма існування і систематизації результатів пізнавальної діяльності люд...)
 
 
Рядок 1: Рядок 1:
'''Знання́''' — форма існування і систематизації результатів пізнавальної діяльності людини. Виділяють різні види знання: наукове, повсякденне (здоровий глузд), інтуїтивне, релігійне та інші. Повсякденне знання служить основою орієнтації людини в навколишньому світі, основою її повсякденної поведінки і передбачення, але звичайно містить помилки і протиріччя. Науковому знанню властиві логічна обґрунтованість, доведеність, відтворення результатів, прагнення до усунення помилок і подолання суперечок.
+
'''Знання''' – результат пізнавальної діяльності [[Індивід|індивіда]]; сукупність ідей людини, засвоєних нею понять, законів і принципів, а також зафіксованих особливостей явищ і предметів. Знання можуть бути емпіричними (недостатньо узагальненими) і теоретичними, що відображають об’єктивні закономірні зв’язки і відношення; наукові й життєві, усвідомлені й формально засвоєні; споглядально-пояснювальні й дієво-перетворювальні. Оволодіння системою знань, що відповідають майбутній спеціальності студентів, – необхідна передумова досягнення успіху в професійній діяльності. Студенти повинні формувати високу готовність до ефективного засвоєння і використання своїх теоретичних знань і практичних умінь.
Більше дізнатися про знання можна тут: [http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії]
+
  
  
 
[[Категорія: Педагогічні поняття]]
 
[[Категорія: Педагогічні поняття]]
 
[[Категорія: Психологічні терміни]]
 
[[Категорія: Психологічні терміни]]
[[Категорія: Матеріал з Вікіпедії]]
+
[[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]]

Поточна версія на 22:38, 25 лютого 2013

Знання – результат пізнавальної діяльності індивіда; сукупність ідей людини, засвоєних нею понять, законів і принципів, а також зафіксованих особливостей явищ і предметів. Знання можуть бути емпіричними (недостатньо узагальненими) і теоретичними, що відображають об’єктивні закономірні зв’язки і відношення; наукові й життєві, усвідомлені й формально засвоєні; споглядально-пояснювальні й дієво-перетворювальні. Оволодіння системою знань, що відповідають майбутній спеціальності студентів, – необхідна передумова досягнення успіху в професійній діяльності. Студенти повинні формувати високу готовність до ефективного засвоєння і використання своїх теоретичних знань і практичних умінь.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама