Навчальна діяльність

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
Рядок 1: Рядок 1:
'''Навчальна діяльність''' - це вид практичної педагогічної діяльності, метою якої є людина, яка володіє необхідною частиною [[Культура|культури]] й досвіду старшого покоління, представлених навчальними програмами в формі сукупності [[Знання|знань]] і вмінь ними користуватись. Навчальна діяльність може бути здійснена тільки шляхом відповідного виконання діяльності вчителя й діяльності учня.
+
'''Навчальна діяльність''' – цілеспрямована [[Діяльність|діяльність]] учнів, результатом якої є [[Розвиток|розвиток]] [[Особистість|особистості]], [[Інтелект|інтелекту]], здібностей, засвоєння [[Знання|знань]], оволодіння уміннями та навичками. Компонентами навчальної діяльності є навчальні завдання, навчальні дії, дії контролю, дії [[Оцінка|оцінки]].
Більше дізнатися про навчальну діяльність можна тут: [http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A3%D1%87%D0%B5%D0%B1%D0%BD%D0%B0%D1%8F_%D0%B4%D0%B5%D1%8F%D1%82%D0%B5%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%8C Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії]
+
  
 
[[Категорія: Педагогіка]]
 
[[Категорія: Педагогіка]]
 
[[Категорія: Педагогічні поняття]]
 
[[Категорія: Педагогічні поняття]]
 
[[Категорія: Психологічні терміни]]
 
[[Категорія: Психологічні терміни]]
[[Категорія: Матеріал з Вікіпедії]]
+
[[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]]

Поточна версія на 22:52, 25 лютого 2013

Навчальна діяльність – цілеспрямована діяльність учнів, результатом якої є розвиток особистості, інтелекту, здібностей, засвоєння знань, оволодіння уміннями та навичками. Компонентами навчальної діяльності є навчальні завдання, навчальні дії, дії контролю, дії оцінки.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама