Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 15
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(Створена сторінка: '''ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ''' [Електронний ресурс] [[Педагогічний інститут Київсько...) |
|||
Рядок 47: | Рядок 47: | ||
<center>'''ЗМІСТ'''</center> | <center>'''ЗМІСТ'''</center> | ||
− | '''[[]]''' | + | '''[[Громова Н.М. Критичне мислення в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників]]''' |
+ | |||
+ | '''[[Донець А.А. Особливості формування ґендерної ідентичності особистості у підлітковому віці]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Заворотна О.І., Тулякова К. Р. Особливості проведення інтегрованих уроків іноземної мови у початковій школі]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Корсун С.І. Формування успішного фахівця засобами евристичної мотивації на прикладі викладання психології]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Кучеренко Є.В. Психосинтез та коучинг як методи оптимізації професійного самовизначення майбутніх психологів]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Лоза Т. В. Особенности процесса подготовки детей-сирот к самостоятельной жизни]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Ремпель Ж.О. Психолого-педагогічні аспекти процесу введення учня з особливими освітніми потребами в дитячий шкільний колектив]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Чала О.А. Перфекціонізм як детермінанта деструктивної конфліктності юнацтва]]''' | ||
+ | |||
+ | |||
Версія за 19:54, 19 грудня 2014
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут людини Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 15. – К., 2015. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua/Збірник_наук._праць._-_Випуск_15
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту людини Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Бєлєнька Ганна Володимирівна, доктор педагогічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи, завідувач кафедрою дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, Провідний науковий співробітник НДЛ освітології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, професор завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою початкової освіти та методик гуманітарних дисциплінПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Котенко Ольга Володимирівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедри іноземних мов і методик їх навчанняПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка;
Гріньова Ольга Михайлівна, кандидат психологічних наук, доцент кафедри психологіїПедагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка.
Громова Н.М. Критичне мислення в роботах вітчизняних та зарубіжних дослідників
Донець А.А. Особливості формування ґендерної ідентичності особистості у підлітковому віці
Лоза Т. В. Особенности процесса подготовки детей-сирот к самостоятельной жизни
Чала О.А. Перфекціонізм як детермінанта деструктивної конфліктності юнацтва