Психологія реклами
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Grineva olga (Обговорення • внесок)
(Створена сторінка: '''Психологія реклами''' - розділ психології, який займається оцінкою потреб або очікувань ...)
Наступне редагування →
(Створена сторінка: '''Психологія реклами''' - розділ психології, який займається оцінкою потреб або очікувань ...)
Наступне редагування →
Версія за 22:37, 9 грудня 2012
Психологія реклами - розділ психології, який займається оцінкою потреб або очікувань споживачів, розробкою психологічних засобів впливу на людей з метою створення попиту на товар, що підлягає збуту. Більше дізнатися про психологію реклами можна тут: Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії