Мотиви навчання
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
Grineva olga (Обговорення • внесок)
(Створена сторінка: '''Мотив навчання''' (від фр. motif — рухаю) - це внутрішня спонукальна сила, яка активізує пізн...)
Наступне редагування →
(Створена сторінка: '''Мотив навчання''' (від фр. motif — рухаю) - це внутрішня спонукальна сила, яка активізує пізн...)
Наступне редагування →
Версія за 07:21, 13 серпня 2013
Мотив навчання (від фр. motif — рухаю) - це внутрішня спонукальна сила, яка активізує пізнавальну активність особистості на засвоєння нових знань, формування умінь і навичок в різних видах власне навчальної, професійної, трудової, творчої та інших видів діяльності. Мотиви навчання поділяються на внутрішні і зовнішні, матеріальні та ідеальні, альтруїстичні та егоїстичні тощо.