Дослідницький простір терапевтичних практик (теоретично-практична конференція)
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Yrvi  (Обговорення • внесок)  (Створена сторінка:          Файл:Aysedora-logotyp.gif  <center>'''[[Інститут провідних психологічних практик ...)  | 
		Yrvi  (Обговорення • внесок)   | 
		||
| Рядок 2: | Рядок 2: | ||
[[Файл:Aysedora-logotyp.gif|міні|center|200 пкс|]]  | [[Файл:Aysedora-logotyp.gif|міні|center|200 пкс|]]  | ||
| − | <center>'''[[Інститут провідних психологічних практик «Айседора»  | + | <center>'''[[Інститут провідних психологічних практик «Айседора»]]'''</center>  | 
[[Файл:Герб Інститут психології.gif|міні|center|100 пкс|]]  | [[Файл:Герб Інститут психології.gif|міні|center|100 пкс|]]  | ||
| − | <center>'''[[Інститут психології і соціальної педагогіки  | + | <center>'''[[Інститут психології і соціальної педагогіки]]'''</center>  | 
| − | <center>'''[[Київський університет імені Бориса Грінченка|  | + | <center>'''[[Київський університет імені Бориса Грінченка|Київського університету імені Бориса Грінченка]]'''</center>  | 
| − | <center>'''30 березня  2010 р.'''</center>    | + | <center>'''30 березня  2010 р.'''</center>  | 
| + | |||
| + | <center>'''м.Київ, пр.Тичини,17'''</center>  | ||
| + | |||
<center>'''Початок о 14 годині'''</center>  | <center>'''Початок о 14 годині'''</center>  | ||
| + | |||
| Рядок 60: | Рядок 64: | ||
'''Короткий опис :'''  Розглядається універсальна модель, яка застосовується психологом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в НЛП: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття.                                          (Нейролінгвістичне програмування).  | '''Короткий опис :'''  Розглядається універсальна модель, яка застосовується психологом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в НЛП: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття.                                          (Нейролінгвістичне програмування).  | ||
| − | Тренер: [[Орєшков Микола Миколайович]] – психолог, арт-терапевт,  Майстер НЛП, тренер.  | + | '''Тренер:''' [[Орєшков Микола Миколайович]] – психолог, арт-терапевт,  Майстер НЛП, тренер.  | 
<center>4. Назва майстер-класу: '''«Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»'''</center>  | <center>4. Назва майстер-класу: '''«Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»'''</center>  | ||
| − | '''Короткий опис :'''  Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим,   | + | '''Короткий опис :'''  Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас.  | 
'''Тренер:''' [[Пішеніна Наталія Костянтинівна]] - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог.  | '''Тренер:''' [[Пішеніна Наталія Костянтинівна]] - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог.  | ||
| Рядок 72: | Рядок 76: | ||
<center>5. Назва майстер-класу: '''«Кольоротерапія»'''</center>  | <center>5. Назва майстер-класу: '''«Кольоротерапія»'''</center>  | ||
| − | '''Короткий опис :'''  Цей   | + | '''Короткий опис :'''  Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось  з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д.  | 
'''Тренер:''' [[Рустемова Яна Шагаївна]] -  медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.  | '''Тренер:''' [[Рустемова Яна Шагаївна]] -  медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.  | ||
| Рядок 86: | Рядок 90: | ||
На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.    | На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.    | ||
| − | '''Тренери:''' [[Пономаренко Ярослава Ігорівна]], [[Білет Ольга Володимирівна]] – практичні психологи в напрямку інтеграційного   | + | '''Тренери:''' [[Пономаренко Ярослава Ігорівна]], [[Білет Ольга Володимирівна]] – практичні психологи в напрямку інтеграційного підходу в консультуванні, гештальт терапії.  | 
| Рядок 93: | Рядок 97: | ||
<center>(Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії)</center>  | <center>(Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії)</center>  | ||
| − | '''Короткий опис :'''  Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «..якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх  межі- гідна мета для людини.  Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку  її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови   | + | '''Короткий опис :'''  Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «..якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх  межі- гідна мета для людини.  Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку  її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища.  | 
'''Тренер:''' [[Шрамко Олена]] - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії,   Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.  | '''Тренер:''' [[Шрамко Олена]] - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії,   Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.  | ||
| Рядок 112: | Рядок 116: | ||
<center>9. Назва майстер-класу: '''«Наративне консультування»'''</center>  | <center>9. Назва майстер-класу: '''«Наративне консультування»'''</center>  | ||
| − | '''Короткий опис :'''  На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це   | + | '''Короткий опис :'''  На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини.  | 
Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання  та «мандрувати» з минулого у майбутнє.  | Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання  та «мандрувати» з минулого у майбутнє.  | ||
| Рядок 120: | Рядок 124: | ||
| − | '''Дата   | + | '''Дата проведення''' – 30.03.2010р.  | 
| − | Планується три блоки по три майстер-  | + | Планується три блоки по три майстер-класи у кожному.  | 
'''Початок конференції''' о 14.00.  | '''Початок конференції''' о 14.00.  | ||
Версія за 20:01, 26 лютого 2010
Мета конференції
- Знайомство з теоретичними основами і практичними методами основних напрямків у психології та психотерапії
 - Надання практичного інструментарію для майбутніх спеціалістів, отримання особистісного досвіду роботи з проблемами
 - Представлення сучасних та класичних напрямків психотерапії, використання досвіду в особистій практиці та власному житті
 
Секції конференції
- Танцювально-рухова терапія (тілесно-орієнтована);
 - Арт-терапія;
 - Гештальт;
 - НЛП;
 - Терапія кольором;
 - Наративне консультування та інше.
 
Майстер-класи
Короткий опис : Майстер-клас розкриває практичні можливості арт-терапії, проводить дегустацію різноманітних методів та технік. Працюючи з ляльками, пластиліном, масками, мандалами, казкою і т.д., ми маємо можливість почути наше несвідоме, отримати творчий продукт, який дасть нам можливість відповісти на питання, які логічним та раціональним методом вирішити складно.
Тренер: Калініна Юлія Миколаївна – практичний психолог, танцювально-руховий терапевт, керівник Інституту Провідних Психологічних Практик «Айседора».
Короткий опис : на майстер-класі будуть представлені техніки танцювально-рухової терапії для роботи з дітьми з особливими потребами – аутисти, ЗПР, синдром Дауна, ДЦП.
Тренер: Озоренко Світлана - практичний психолог Центру соціально-психологічної реабілітації, танцювально-руховий психотерапевт.
 
Короткий опис : Розглядається універсальна модель, яка застосовується психологом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в НЛП: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття. (Нейролінгвістичне програмування).
Тренер: Орєшков Микола Миколайович – психолог, арт-терапевт, Майстер НЛП, тренер.
Короткий опис : Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас.
Тренер: Пішеніна Наталія Костянтинівна - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог.
Короткий опис : Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д.
Тренер: Рустемова Яна Шагаївна - медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.
Короткий опис : майстер - клас про невербальну взаємодію. Взаємодія не тільки між людьми, а і з навколишнім світом. Люди в більшій або меншій мірі використовують всі органи відчуттів, але майже завжди більше покладаються на зір, тому часто зменшують значення інших аналізаторів.
На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.
Тренери: Пономаренко Ярослава Ігорівна, Білет Ольга Володимирівна – практичні психологи в напрямку інтеграційного підходу в консультуванні, гештальт терапії.
Короткий опис : Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «..якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх межі- гідна мета для людини. Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища.
Тренер: Шрамко Олена - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії, Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.
Психотерапія методом ТРТ (США, Германія, Англія)», директор Інституту Провідних Психологічних Практик.
Практична робота: індивідуальне консультування та психотерапія, сімейне консультування, ведення терапевтичних груп та тренінгів.
Короткий опис : майстер-клас дозволить учасникам навчитися точно описувати «погану» поведінку учнів; визначити приховані мотиви вчинків дітей; розробляти і здійснювати систему впливів, які підвищують самоповагу дітей та навчають гідній поведінці; більш конструктивно взаємодіяти з дітьми та батьками.
Тренера: Воронович Ольга Федорівна – практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, кандидат філологічних наук. Степура Ніна Петрівна - практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, звання «практичний психолог методист».
Короткий опис : На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини.
Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання та «мандрувати» з минулого у майбутнє.
Тренер: Царенко Людмила Григоріївна – практичний психолог, старший науковий співробітник лабораторії наукової інформації, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, наративний психотерапевт.
Дата проведення – 30.03.2010р.
Планується три блоки по три майстер-класи у кожному.
Початок конференції о 14.00.
Вартість участі - 100 грн.
У програмі можливі зміни.
За детальнішою інформацією звертатися за тел. : 5929310; 0972846195
та на сайті Інституту провідних психологічних практик «Айседора»: [1]