Дидактична адаптація
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
												
			|  (Створена сторінка: Адаптація дидактична – готовність студента-першокурсника опанувати різноманіттям нови...) | |||
| Рядок 1: | Рядок 1: | ||
| − | Адаптація дидактична – готовність студента-першокурсника опанувати різноманіттям нових (порівняно зі шкільними) організаційних форм, методів і змісту навчально-професійної діяльності у вищій школі, до значного збільшення обсягу навчального матеріалу, до складної мови наукових текстів і вивчення спеціальних предметів тощо. | + | '''Адаптація дидактична''' – готовність студента-першокурсника опанувати різноманіттям нових (порівняно зі шкільними) організаційних форм, методів і змісту навчально-професійної [[Діяльність|діяльності]] у вищій школі, до значного збільшення обсягу [[Навчання|навчального]] матеріалу, до складної мови наукових текстів і вивчення спеціальних предметів тощо. | 
Поточна версія на 21:59, 17 березня 2013
Адаптація дидактична – готовність студента-першокурсника опанувати різноманіттям нових (порівняно зі шкільними) організаційних форм, методів і змісту навчально-професійної діяльності у вищій школі, до значного збільшення обсягу навчального матеріалу, до складної мови наукових текстів і вивчення спеціальних предметів тощо.