Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Комбінований показ журналів PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки.
Ви можете відфільтрувати результати за типом журналу, іменем користувача (враховується регістр) або зазначеною сторінкою (також враховується регістр).
(
останні •
найстаріші) Переглянути (
новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).
- 19:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4626 сторінки Атракція в структурі міжособистісних відносин (автоматично)
- 19:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4625 сторінки Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі (автоматично)
- 19:18, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4623 сторінки Соціальна ситуація розвитку студента (автоматично)
- 19:18, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4622 сторінки Формування творчої особистості вчителя (автоматично)
- 18:29, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Психолого–педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.)» на «Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.)»
- 18:28, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4571 сторінки Мелещенко Тетяна Володимирівна (автоматично)
- 18:28, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Психолого – педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.)» на «Психолого–педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.)»
- 18:27, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4568 сторінки Луговська Оксана Володимирівна (автоматично)
- 18:27, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4567 сторінки Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (автоматично)
- 18:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4566 сторінки Формування ціннісних орієнтацій у юнацькому віці (автоматично)
- 18:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4565 сторінки Психологічні засади використання фольклорної арт-терапії у навчанні студентів (автоматично)
- 18:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4564 сторінки Розвиток у студентів психологічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності (автоматично)
- 18:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4563 сторінки Студент як суб'єкт навчально-професійної діяльності (автоматично)
- 18:24, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації» на «Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Підкамінна Л.В.)»
- 18:23, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4560 сторінки Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (автоматично)
- 18:23, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4559 сторінки Підкамінна Людмила Василівна (автоматично)
- 18:22, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4558 сторінки Переживання студентами свого дорослішання в процесі навчання (автоматично)
- 18:22, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4557 сторінки Теоретико-методологічні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів освіти (автоматично)
- 18:21, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4556 сторінки Психологічні аспекти індивідуалізації навчання студентів (автоматично)
- 18:21, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4555 сторінки Психологічні особливості розвитку ''Я-концепції'' майбутнього психолога (автоматично)
- 18:21, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4554 сторінки Соціально-психологічні чинники розвитку взаємин у студентській академічній групі (автоматично)
- 18:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4553 сторінки Психологічна культура викладача вищої школи (автоматично)
- 18:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4552 сторінки Психологічні засади особистісного і професійного розвитку студ (автоматично)
- 18:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4551 сторінки Роль внутрішнього мовлення у мисленні студентів (автоматично)
- 18:19, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4550 сторінки Особливості профорієнтаційної роботи в умовах профільного навчання (автоматично)
- 18:09, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4549 сторінки Психологічна адаптація викладача-початківця до професійної діяльності в умовах вищої школи (автоматично)
- 18:08, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4548 сторінки Конгруентність особистості у міжособистісних взаєминах (автоматично)
- 18:07, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4547 сторінки Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (автоматично)
- 18:06, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології» на «Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Тертична К.В.)»
- 18:06, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4544 сторінки Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (автоматично)
- 18:05, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4543 сторінки Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (автоматично)
- 18:04, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології» на «Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Луговська О.В.)»
- 18:04, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4540 сторінки Луговська Оксана Володимирівна (автоматично)
- 18:02, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4539 сторінки Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (автоматично)
- 18:02, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Психолого – педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації» на «Психолого – педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.)»
- 18:02, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4536 сторінки Мелещенко Тетяна Володимирівна (автоматично)
- 18:01, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4535 сторінки Психолого – педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (автоматично)
- 17:59, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації» на «Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Хронюк С.М.)»
- 17:59, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4532 сторінки Хронюк Світлана Миколаївна (автоматично)
- 17:59, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4531 сторінки Хронюк Світлана Миколаївна (автоматично)
- 17:57, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4530 сторінки Емоційно-вольові процеси і психічні стани в діяльності людини, роль саморегуляції (автоматично)
- 17:56, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4529 сторінки Комплекс професійних здібностей вузівського викладача (автоматично)
- 17:56, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4528 сторінки Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (автоматично)
- 17:56, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4527 сторінки Комунікативна атака (автоматично)
- 17:55, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4526 сторінки Культура мовлення викладача в професійно-педагогічному спілкуванні (автоматично)
- 17:55, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4525 сторінки Особливості розвитку самооцінки в юнацькому віці під час навчання у вищому навчальному закладі (автоматично)
- 17:55, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4524 сторінки Психологічні та культурно-педагогічні чинники соціалізації студента як майбутнього вчителя (автоматично)
- 17:55, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4523 сторінки Особистісне зростання студентів в процесі професійного навчання (автоматично)
- 17:54, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4522 сторінки Психологічні проблеми мотивації навчально-професійної діяльності студентів у сучасних умовах (автоматично)
- 17:54, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4521 сторінки Психологічні особливості профорієнтаційної роботи зі старшокласниками в сучасних умовах (автоматично)
(
останні •
найстаріші) Переглянути (
новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).