Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Комбінований показ журналів PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки.
Ви можете відфільтрувати результати за типом журналу, іменем користувача (враховується регістр) або зазначеною сторінкою (також враховується регістр).
(
останні •
найстаріші) Переглянути (
новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).
- 15:40, 1 липня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13784 сторінки Категорія:Статті російською мовою (автоматично)
- 13:20, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13783 сторінки Катунина И.В. Опыт применения управленческих игр в подготовке специалистов по управлению проектами (автоматично)
- 13:19, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13782 сторінки Искакова А.Т., Закаева Г.З. Некоторые аспекты социально-педагогической ориентации взрослых на инклюзивное образование (автоматично)
- 13:19, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13781 сторінки Искакова А.Т. Влияние социально-экономических условий на развитие инноваций в дошкольном образовании республики Казахстан (автоматично)
- 13:17, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13780 сторінки Жунусова А.Ж., Сейдуалиева А.М., Альдибекова Ш. Теоретические аспекты понятия «информационная компетентность» в начальном образовании (автоматично)
- 13:16, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13779 сторінки Жуманова Б., Бейсенгалиев Б. Инновации в системе образования республики Казахстан (автоматично)
- 13:16, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13778 сторінки Жуманова Б., Бейсенгалиев Б. Инновации в системе образования республики Казахстан (автоматично)
- 13:12, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13777 сторінки Елькеева А.Б. Роль образовательных программ в развитии инноваций дошкольного образования в Казахстане (автоматично)
- 13:10, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13776 сторінки Довбня С.О. Педагогическое сопровождение творческих игр детей дошкольного возраста на субъект- субъектных принципах (автоматично)
- 13:09, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13775 сторінки Гринёва О.М. Формирование ценностных ориентаций будущих педагогов в условиях профессиональной подготовки (автоматично)
- 13:08, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13774 сторінки Гаращенко Л.В. Современные приоритеты физического воспитания детей дошкольного возраста: здоровьесберегающие технологии (автоматично)
- 13:03, 26 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13773 сторінки Козак Л.В. Творчество как основа инновационной деятельности будущего преподавателя дошкольной педагогики и психологии (автоматично)
- 12:54, 24 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13757 сторінки MediaWiki:Sidebar (автоматично)
- 12:53, 24 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13756 сторінки Новини (автоматично)
- 09:35, 24 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13755 сторінки Новини (автоматично)
- 09:35, 24 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13754 сторінки Новини/2013-06-24 (автоматично)
- 18:34, 23 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13740 сторінки Душка А.Л. (автоматично)
- 18:34, 23 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13739 сторінки Василенко А.С. (автоматично)
- 18:32, 23 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13738 сторінки Шаблон:Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 12 (автоматично)
- 18:30, 23 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13737 сторінки Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 12 (автоматично)
- 08:45, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13715 сторінки Новини (автоматично)
- 08:45, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13714 сторінки Новини/2013-06-18 (автоматично)
- 08:44, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13713 сторінки Новини/2013-06-17 (автоматично)
- 08:34, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13712 сторінки Гордєєва Ж.В. Діалогічність наукового тексту в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів (автоматично)
- 08:33, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13711 сторінки Гордєєва Ж.В. Діалогічність наукового тексту в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів (автоматично)
- 08:31, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13710 сторінки Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 12 (автоматично)
- 08:30, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Скрипник М.І.Експериментальна діяльність науково-педагогічних працівників: підготовка вчителів до комунікації» на «Скрипник М.І. Експериментальна діяльність науково-педагогічних працівників: підготовка вчителів до комунікації»
- 08:30, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Гріньова О.М.,Фараон О.В.Психологічні особливості уваги у дітей старшого дошкільного віку» на «Гріньова О.М.,Фараон О.В. Психологічні особливості уваги у дітей старшого дошкільного віку»
- 08:30, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Гріньова О.М., Фараон О.В.Психологічні особливості уваги у дітей старшого дошкільного віку» на «Гріньова О.М.,Фараон О.В.Психологічні особливості уваги у дітей старшого дошкільного віку»
- 08:29, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13703 сторінки Шаблон:Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 12 (автоматично)
- 08:25, 20 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Гордєєва Ж.В.Діалогічність наукового тексту в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів» на «Гордєєва Ж.В. Діалогічність наукового тексту в процесах спілкування і мовомислення науковців-психологів»
- 13:43, 16 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13693 сторінки Гріньова О.М., Фараон О.В.Психологічні особливості уваги у дітей старшого дошкільного віку (автоматично)
- 13:42, 16 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13692 сторінки Гріньова О.М., Фараон О.В.Психологічні особливості уваги у дітей старшого дошкільного віку (автоматично)
- 13:37, 16 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13691 сторінки Новини/2013-06-15 (автоматично)
- 13:36, 16 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13690 сторінки Новини (автоматично)
- 13:35, 16 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13689 сторінки Новини/2013-06-12 (автоматично)
- 13:34, 16 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13688 сторінки Новини/2013-06-13 (автоматично)
- 13:34, 16 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13687 сторінки Новини/2013-06-14 (автоматично)
- 18:22, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13675 сторінки Шаблон:Вісник психології та педагогіки (автоматично)
- 17:58, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13657 сторінки Новини (автоматично)
- 17:58, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13656 сторінки Новини/2013-06-12 (автоматично)
- 17:56, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13655 сторінки Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции (автоматично)
- 17:56, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции...» на «Оспанова Б.А., Ташбулатова А., Сагдуллаев И. Профессионально-контекстное обучение как инструмент развития креативной компетенции»
- 17:55, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13652 сторінки Олексюк Е.А.Использование информационно-коммуникационных технологий в процессе повышения квалификации учителей математики (автоматично)
- 17:54, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Метербаева К.М., Байназарова Т.Б., Смагулова Б.Л. Модернизация дошкольного образования как важнейшая задача высшей школы...» на «Метербаева К.М., Байназарова Т.Б., Смагулова Б.Л. Модернизация дошкольного образования как важнейшая задача высшей школы»
- 17:53, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13649 сторінки Мельник И.С. Особенности использования инновационных технологий в развитии самооценки дошкольников (автоматично)
- 17:52, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Мартынчук Е.В. Проблема подготовки студентов-дефектологов к интегрированному и инклюзивному обучению детей...» на «Мартынчук Е.В. Проблема подготовки студентов-дефектологов к интегрированному и инклюзивному обучению детей»
- 17:52, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13646 сторінки Мартынчук Е.В. Проблема подготовки студентов-дефектологов к интегрированному и инклюзивному обучению детей... (автоматично)
- 17:48, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13645 сторінки Гріньова О.М., Фараон О.В.Психологічні особливості уваги у дітей старшого дошкільного віку (автоматично)
- 17:48, 15 червня 2013 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 13644 сторінки Гріньова О.М., Фараон О.В.Психологічні особливості уваги у дітей старшого дошкільного віку (автоматично)
(
останні •
найстаріші) Переглянути (
новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).