Барановичський державний університет

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
(Одна проміжна версія одного користувача не показана)
Рядок 1: Рядок 1:
 
Цей білоруський університет створено нещодавно, в 2004 році.
 
Цей білоруський університет створено нещодавно, в 2004 році.
  
Відповідно до білоруської державної політики в галузі вищої освіти університет готує кадри, які затребувані в реальному секторі економіки, а також для соціальної сфери Брестського регіону: інженерів, економістів, юристів, педагогів.
+
Відповідно до білоруської державної політики в галузі вищої [[Освіта|освіти]] університет готує кадри, які затребувані в реальному секторі економіки, а також для соціальної сфери Брестського регіону: інженерів, економістів, юристів, педагогів.
 
+
Головним завданням університету в Барановичах є досягнення високого рівня якості освіти, що відповідає ВНЗ класичного типу. В університеті проводиться велика робота з підготовки висококваліфікованих фахівців за допомогою вдосконалення освітнього процесу та його змісту, навчально-методичного забезпечення, розвитку науково-дослідної діяльності та міжнародного співробітництва, ідеологічної роботи, розвитку і зміцненню матеріально-технічної бази, інформатизації освітнього процесу, підвищенню наукового потенціалу кафедр.
+
 
+
У складі університету функціонують педагогічний та інженерний факультети, факультет економіки і права, а також факультети іноземних мов та довузівської підготовки, факультет безперервної освіти, факультет заочної освіти, Інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, центр дистанційного навчання, відокремлений структурний підрозділ «Ляховичський державний аграрний коледж» . Відкрита магістратура за фахом «Загальна педагогіка, історія педагогіки і освіти», аспірантура за фахом «Технології та обладнання механічної та фізико-технічної обробки».
+
  
 +
Головним завданням університету в Барановичах є досягнення високого рівня якості освіти, що відповідає [[Вищий навчальний заклад|ВНЗ]] класичного типу. В університеті проводиться велика робота з підготовки висококваліфікованих фахівців за допомогою вдосконалення освітнього процесу та його змісту, навчально-методичного забезпечення, розвитку науково-дослідної [[Діяльність|діяльності]] та міжнародного співробітництва, ідеологічної роботи, розвитку і зміцненню матеріально-технічної бази, інформатизації освітнього процесу, підвищенню наукового потенціалу кафедр.
 +
У складі університету функціонують педагогічний та інженерний факультети, факультет економіки і права, а також факультети іноземних мов та довузівської підготовки, факультет безперервної освіти, факультет заочної освіти, Інститут підвищення [[Кваліфікація|кваліфікації]] та перепідготовки кадрів, центр дистанційного навчання, відокремлений структурний підрозділ «Ляховичський державний аграрний коледж» . Відкрита магістратура за фахом «Загальна педагогіка, історія педагогіки і освіти», аспірантура за фахом «Технології та обладнання механічної та фізико-технічної обробки».
 
Підготовка фахівців здійснюється з урахуванням потреби регіону в інженерних, педагогічних, економічних, юридичних кадрах. Так, з 2006 року, відповідно до потреби у фахівцях для сфери туризму Брестського регіону розпочато підготовку студентів за спеціальністю «Економіка та управління туристською індустрією».
 
Підготовка фахівців здійснюється з урахуванням потреби регіону в інженерних, педагогічних, економічних, юридичних кадрах. Так, з 2006 року, відповідно до потреби у фахівцях для сфери туризму Брестського регіону розпочато підготовку студентів за спеціальністю «Економіка та управління туристською індустрією».
 
 
У 2009 році відбувся перший випуск студентів університету в кількості 2003 осіб.
 
У 2009 році відбувся перший випуск студентів університету в кількості 2003 осіб.
 
 
Здійснюється міжнародна діяльність: діє понад сорок договорів про партнерство, співробітництво і науковий обмін з організаціями та вузами України, Росії, Латвії, Казахстану, Німеччини, Австрії, Польщі, Туреччини тощо.
 
Здійснюється міжнародна діяльність: діє понад сорок договорів про партнерство, співробітництво і науковий обмін з організаціями та вузами України, Росії, Латвії, Казахстану, Німеччини, Австрії, Польщі, Туреччини тощо.
 
 
Барановичський державний університет активно розвиває науково-дослідницьку діяльність.
 
Барановичський державний університет активно розвиває науково-дослідницьку діяльність.
 
 
В університеті навчається понад 10 000 студентів і слухачів.
 
В університеті навчається понад 10 000 студентів і слухачів.
 
 
Удосконалюються вимоги до методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу. Одним з основних елементів інформатизації навчального процесу є створення електронних підручників та електронних навчально-методичних комплексів. В університеті створена необхідна нормативна база та критерії, які стимулюють підготовку навчального матеріалу в електронній формі.
 
Удосконалюються вимоги до методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу. Одним з основних елементів інформатизації навчального процесу є створення електронних підручників та електронних навчально-методичних комплексів. В університеті створена необхідна нормативна база та критерії, які стимулюють підготовку навчального матеріалу в електронній формі.
 +
Зміцнення матеріальної бази дозволяє забезпечити доступ та використання електронних ресурсів наукових бібліотек. У навчальний процес впроваджені інформаційні технології.
  
Зміцнення матеріальної бази дозволяє забезпечити доступ та використання електронних ресурсів наукових бібліотек. У навчальний процес впроваджені інформаційні технології.
+
 
[[Барановичський державний університет]]
+
[[Категорія:Барановичський державний університет]]

Поточна версія на 08:06, 25 квітня 2013

Цей білоруський університет створено нещодавно, в 2004 році.

Відповідно до білоруської державної політики в галузі вищої освіти університет готує кадри, які затребувані в реальному секторі економіки, а також для соціальної сфери Брестського регіону: інженерів, економістів, юристів, педагогів.

Головним завданням університету в Барановичах є досягнення високого рівня якості освіти, що відповідає ВНЗ класичного типу. В університеті проводиться велика робота з підготовки висококваліфікованих фахівців за допомогою вдосконалення освітнього процесу та його змісту, навчально-методичного забезпечення, розвитку науково-дослідної діяльності та міжнародного співробітництва, ідеологічної роботи, розвитку і зміцненню матеріально-технічної бази, інформатизації освітнього процесу, підвищенню наукового потенціалу кафедр. У складі університету функціонують педагогічний та інженерний факультети, факультет економіки і права, а також факультети іноземних мов та довузівської підготовки, факультет безперервної освіти, факультет заочної освіти, Інститут підвищення кваліфікації та перепідготовки кадрів, центр дистанційного навчання, відокремлений структурний підрозділ «Ляховичський державний аграрний коледж» . Відкрита магістратура за фахом «Загальна педагогіка, історія педагогіки і освіти», аспірантура за фахом «Технології та обладнання механічної та фізико-технічної обробки». Підготовка фахівців здійснюється з урахуванням потреби регіону в інженерних, педагогічних, економічних, юридичних кадрах. Так, з 2006 року, відповідно до потреби у фахівцях для сфери туризму Брестського регіону розпочато підготовку студентів за спеціальністю «Економіка та управління туристською індустрією». У 2009 році відбувся перший випуск студентів університету в кількості 2003 осіб. Здійснюється міжнародна діяльність: діє понад сорок договорів про партнерство, співробітництво і науковий обмін з організаціями та вузами України, Росії, Латвії, Казахстану, Німеччини, Австрії, Польщі, Туреччини тощо. Барановичський державний університет активно розвиває науково-дослідницьку діяльність. В університеті навчається понад 10 000 студентів і слухачів. Удосконалюються вимоги до методичного та інформаційного забезпечення навчального процесу. Одним з основних елементів інформатизації навчального процесу є створення електронних підручників та електронних навчально-методичних комплексів. В університеті створена необхідна нормативна база та критерії, які стимулюють підготовку навчального матеріалу в електронній формі. Зміцнення матеріальної бази дозволяє забезпечити доступ та використання електронних ресурсів наукових бібліотек. У навчальний процес впроваджені інформаційні технології.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама