Ділове спілкування

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
 
Рядок 1: Рядок 1:
'''Ділове спілкування''' це процес взаємодії в [[Спілкування|спілкуванні]], при якому відбувається обмін інформацією для досягнення певного результату. Тобто це спілкування цілеспрямоване. Воно виникає на основі і з приводу певного виду діяльності. При діловому спілкуванні враховують особливості Особистість|особистості, характеру, настрою співрозмовника, але інтереси справи більш значущі, ніж можливі особисті розбіжності.
+
'''Спілкування ділове''' це взаємодія людей, в якій його учасники виконують соціальні ролі, тому в ньому запрограмовані конкретні цілі [[Спілкування|спілкування]], його мотиви, а також способи здійснення контактів. А коли так, то активність пізнавальної та емоційно-вольової сфер має прагматичний характер.
Більше дізнатися про ділове спілкування можна тут: [http://uk.wikipedia.org/wiki/%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D1%8F Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії]
+
  
 
[[Категорія: Педагогіка]]
 
[[Категорія: Педагогіка]]
 
[[Категорія: Педагогічні поняття]]
 
[[Категорія: Педагогічні поняття]]
 
[[Категорія: Психологічні терміни]]
 
[[Категорія: Психологічні терміни]]
[[Категорія: Матеріал з Вікіпедії]]
+
[[Категорія: Приходько Ю.О., Юрченко В.І.Психологічний словник-довідник]]

Поточна версія на 23:00, 25 лютого 2013

Спілкування ділове – це взаємодія людей, в якій його учасники виконують соціальні ролі, тому в ньому запрограмовані конкретні цілі спілкування, його мотиви, а також способи здійснення контактів. А коли так, то активність пізнавальної та емоційно-вольової сфер має прагматичний характер.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама