Новини/2016-05-11
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
(відмінності між версіями)
BogdanA (Обговорення • внесок)
(Створена сторінка: === '''До всіх новин Віснику психології та педагогіки''' === [[Файл:English-for-kids-350.jpg|left...)
Наступне редагування →
(Створена сторінка: === '''До всіх новин Віснику психології та педагогіки''' === [[Файл:English-for-kids-350.jpg|left...)
Наступне редагування →
Версія за 07:54, 11 травня 2016
До всіх новин Віснику психології та педагогіки
Вісник психології та педагогіки опублікував статтю на тему: Жабська О.П. Методика роботи з різними жанрами писемної творчості на уроці англійської мови в початковій школі .Проблема сучасної шкільної освіти полягає в тому, що учні дуже перевантажені.
Кожен вчитель вважає свій предмет найважливішим, тому вимагає від учнів досконалого вивчення саме свого предмету.
Через надмірну кількість завдань, учні не можуть вивчити і запам’ятати все на належному рівні.
Крім того, вони починають вивчати іноземну мову, наразі англійську, вже з першого класу.
Саме різні жанри писемної творчості можуть забезпечити цікавість, ентузіазм, легше розуміння і запам’ятовування матеріалу, а також можуть познайомити учнів початкової школи з культурою, традиціями та історією країни, мова якої вивчається.