Психологія реклами

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: '''Психологія реклами''' - розділ психології, який займається оцінкою потреб або очікувань ...)
 
 
Рядок 1: Рядок 1:
'''Психологія реклами''' - розділ психології, який займається оцінкою потреб або очікувань споживачів, розробкою психологічних засобів впливу на людей з метою створення попиту на товар, що підлягає збуту.
+
'''Психологія реклами''' - галузь [[Психологія|психологічної]] науки, яка вивчає закономірності формування попиту й пропозиції на різні товари, розробляє шляхи і засоби ефективного [[Управління|управління]] попитом споживачів, формуванням [[Інтерес|інтересу]] людей у придбанні різних продуктів [[Діяльність|діяльності]].
Більше дізнатися про психологію реклами можна тут: [http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D1%81%D0%B8%D1%85%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D0%B8%D1%8F_%D1%80%D0%B5%D0%BA%D0%BB%D0%B0%D0%BC%D1%8B Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії]
+
 
  
 
[[Категорія: Психологічні терміни]]
 
[[Категорія: Психологічні терміни]]
 
[[Категорія: Галузі психології]]
 
[[Категорія: Галузі психології]]
[[Категорія: Матеріал з Вікіпедії]]
 

Поточна версія на 21:14, 27 лютого 2013

Психологія реклами - галузь психологічної науки, яка вивчає закономірності формування попиту й пропозиції на різні товари, розробляє шляхи і засоби ефективного управління попитом споживачів, формуванням інтересу людей у придбанні різних продуктів діяльності.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама