Шаблон:Збірник наук. праць. - Випуск 2

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 13: Рядок 13:
  
  
| group02      = [[Безпалько О.В.]]
+
| group02      =  
| text02      = [[Безпалько О.В. Дитячі громадські організації в системі соціального виховання]]
+
| text02      =  
  
  
  
| group03      = [[Белинская А.Б.]]
+
| group03      =  
| text03      = [[Белинская А.Б. Конфликтологическая культура социального педагога]]
+
| text03      =  
 +
| group04      =
 +
| text04      =
  
| group04     = [[Вольфман М.В.]]
+
| group05     =  
| text04       = [[Вольфман М.В. Учреждение дополнительного образования и роль социального педагога в нем]]
+
| text05       =  
  
 +
| group06      =
 +
| text06      =
  
| group05      = [[Гришкина Л.И.]]
 
| text05      = [[Гришкина Л.И. Формирование культуры здоровья педагогов как инновационная деятельность школы]]
 
  
 +
| group07      =
 +
| text07      =
  
| group06      = [[Дятленко Н.М.]]
 
| text06      = [[Дятленко Н.М. Умови адаптації студентів-першокурсників до навчання у ВНЗ]]
 
  
 +
| group08      =
 +
| text08      =
  
| group07      = [[Жундрикова С.В.]]
 
| text07      = [[Жундрикова С.В. Роль государства в оказании образовательных услуг детям-мигрантам]]
 
  
  
| group08     = [[Иванов А.В.]]
+
| group09     =  
| text08       = [[Иванов А.В. Особенности современного социального воспитания]]
+
| text09       =  
  
 +
| group10      =
  
 
+
| text10      =  
| group09      = [[Кокарєва М.В.]]
+
| text09      = [[Кокарєва М.В. Особливості емоційної сфери в юнацькому віці]]
+
 
+
 
+
| group10      = [[Колесниченко Т.В.]]
+
 
+
| text10      = [[Колесниченко Т.В. Искусство как инструмент для проникновения в проблему целого]]
+
  
  

Версія за 11:24, 9 травня 2012

Збірник наук. праць. - Випуск 2
Безпалько Ольга Володимирівна Безпалько О.В. Наукові дослідження у галузі соціальної педагогіки (результати моніторингу 2007-2009 рр.)


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама