Педагогічна та психологічна література (джерела)/Д

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук


Увага! На цій сторінці відібрана лише та література, бібліографічний опис якої починається з літери: Д

Щоб переглянути всі джерела, перейдіть за посиланням Педагогічна та психологічна література (джерела)!


  • Давиденко А.А. Науково-дослідницька діяльність учнів - членів Малої академії наук України: Посібник для вчителів та учнів. - Чернігів, РВВ ЧОІППО, 2001. - 38 с.
  • Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении. - М.: Педагогика, 1973. - 423 с.
  • Давыдов В.В. Виды обобщения в обучении: Логико-прихологические проблемы построения учебных предметов. - М.: Педагогическое общество России, 2000. - 480 с.
  • Давыдов В.В. О понятии развивающего обучения // Педагогика. - 1995. - №1. - С. 29-39.
  • Давыдов В.В. Принцип развития в психологии // Вопросы философии. - №2. - 1981.
  • Давыдов В.В. Проблемы развивающего обучения.Опыт теоретического и экспериментального психологического исследования.- М.: Педагогика, 1996. - 240 с.
  • Давыдов В.В. Содержание и структура учебной деятельности школьников Формирование учебной деятельности школьников. - М., 1982. - С. 10-21.
  • Давыдов В.В. Теория развивающего обучения. - М.: ИНТОР, 1996. - 544 с.
  • Давыдов В.В., Зак А.З. Уровень планирования как условие рефлексии // Мысли о мыслях. - Т.1. Рефлексивное мышление и творчество. - Ч. 1. -Новосибирск, 1995. - С. 67 - 73.
  • Давыдов В.В., Зинченко В.П. Культура, образование, мышление /Перспективы (вопросы образования). - 1992. - № 1, 2. - С. 27 - 36.
  • Давыдов Ю. С. Высшее образование: состояние проблемы, решения //Педагогика. - 1997. - №2 - С. 61-67.
  • Далькроз Е.Ж. Ритм, его воспитательное значение для жизни и для искусства. - СПб, 1908.
  • Дамбаева В.Х. Тренинг эмпатического слушания как активный метод психологической подготовки будущих учителей // Совершенствование профессиональной направленности учебно-воспитательного процесса в педвузе. - Материалы Всероссийской научно-практической конфе
  • Даниленко Л.І. Формування та розвиток творчого потенціалу педколективу // Рідна школа. - 1996. - № 10. - С. 28 - 32.
  • Данилова В. Как стать собою: Психотехника индивидуальности. - Харьков: ИМП "Рубин", 1994. - 125 с.
  • Данильченко Г.В. Сприймання чоловіка і жінки при формуванні першого враження // Психологія на перетині тисячоліття: збірник наукових праць учасників П'ятих Костюківських читань. - К.,1998.-Т 1. - С.373-378.
  • Даньшева С. О. Професійне самовиховання студентів технічних вузів: Автореф. дис. ... канд. пед. наук. -Харків, 2000, -16с. с.
  • Дарда І.М. Розвиваємо здібність малюка до художніх асоціацій // Обдарована дитина.-2001. - №5. - С.38-39.
  • Даскин В.А., Лаврентьева Н.А., Мирошников Н.П., Шарай В.Б. Тест дифференциальной самооценки функционального состояния // Вопросы психологии. - 1973, №6, С. 141 - 145.
  • Даценко І.І., Габович Р.Д., Йонда М.Є. Умови праці з комп'ютером і їх оптимізація: Науково практичне видання. - Львів, 1998. - 40 с.
  • Де Боно Э. Латеральное мышление: Пер. с англ. - СПб.: Питер Паблишинг, 1997.-320 с.
  • Делікатний К.Г. Становлення студента: Питання адаптації випускника школи у вузі. - К.: т-во "Знання" УРСР, 1983 - 48 с.
  • Дем'янчук Т.О. Деякі аспекти формування студентських колективів навчальних груп у вищих навчальних закладах // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі і вузі: Зб. наукових праць. - Вип.3. - Рівне: Волинські оберег
  • Демиденко В.К. Психологія вищої освіти. Навч. посібн. - Бердянськ, 2003.
  • Демиденко М. Інформаційна культура сучасного вчителя: Навч.посібн. - Черк.державн.ун-т ім.Б.Хмельницького. -Черкаси, 2003. - 95 с.
  • Демидова Л.А. Педагогические основы современного образовательного процесса в негосударственных вузах //Инновации в образовании. - 2003. - №3. - С.54-74.
  • Демичева А.В. Девиантное поведение в современном украинском обществе. - 1999. - № 2. - С. 94-98.
  • Денисова А.В. Особенности контингентов студентов юридических факультетов ВУЗов: психолого-педагогический аспект // Вестник университета Российской академии образования. - 2004. - №3 (25). - С.107-115.
  • Дербенев Д.П. Состояние психического здоровья городских подростков с неделинквентным и деликвентным поведением // Журн. Неврологии и психиатрии им. Корсакова. - 1997. - №8. - С.48-52.
  • Державна національна програма "Освіта" (Україна XXI століття).
  • Державний стандарт базової і повної середньої освіти // Освіта України.- № 1-2. 20 січня 2004.- с. 1-13.
  • Деркач А.А., Кузьмина Н.В. Акмеология: пути достижения вершин профессионализма. - М.: РАУ, 1993. - 32 с.
  • Деркач А.А., Ситников А.П. Формирование и развитие профессионального мастерства руководящих кадров: социально-психологический тренинг и прикладные психотехнологии. - М.: РАУ,1993-75 с.
  • Дерябо С, Ясвин В. Гроссмейстер общения. - М., 1997. - 145 с.
  • Десятникова Ю.М. Психологическое состояние старшеклассников при изменении социального окружения // Вопр. психологии. - 1996. - № 2, 5. - С.18-25.
  • Джонсон, Девід В. Соціальна психологія: тренінг міжособистісного спілкування / Пер. з анг. В.Хомика. - К.: Вид. дім "КМ Академия", 2003. - 288 с.
  • Джрназян Л.Н. Механизмы эмпатии в межличностных отношениях: Автореф.дис.канд.психол. наук. - Тбилиси, 1984.
  • Джуринский А. Н. Развитие образования в современном мире. - М., 2004. - 240 с.
  • Дзюба Л.А. Активні методи навчання у процесі оволодіння англійською мовою // Теоретичні і прикладні проблеми психології та педагогіки. Збірник наукових праць. № 1(1). - Луганськ, 2001. - С. 40-42.
  • Дзюба Л.А. До питання про сучасні освітні технології // Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць. Інститут психології їм. Г.С.Костюка АПН України / За ред. Максименко С. Д. - К.: 2002, т. IV, Ч. 7. - С. 27-29.
  • Дзюба Л.А. Професійна придатність і професійне становлення в процесі навчання у вищому навчальному закладі // Теоретичні і прикладні проблеми психології і педагогіки: Збірник наукових праць. - №4. - Луганськ, 2002. - С. 71-73.
  • Дзюба Л.А. Психологічні чинники культури впровадження сучасних освітніх технологій // Тенденції та сучасні психолого-педагогічні проблеми підготовки фахівців у вищій школі: Збірник наукових праць за матеріалами Всеукраїнської науково-методичної конференці
  • Диба Т. Всі проблеми з дітьми виникають тоді, коли вчителю не вистачає доброти в голосі і погляді // Педагогіка толерантності. - 2002. - №3. - С.55-56.
  • Дидактика и педагогическое мастерство преподавателя высшей школы. Учеб. пособие. - Ростов на Дону, 1998.
  • Дидусь Н.И. Подготовка будущего учителя к эмоциональной саморегуляции и диагностированию эмоциональных сосотояний учащихся // Диагнотика и регуляция эмоциональных состояний. - Ч.1. - М., 1990. - С.121-123.
  • Диксон Д. Проектирование систем: изобретательство, анализ и пришли решения: Пер. с англ. - М.: Мир, 1969. - 305 с.
  • Дистервег В. А. Руководство к образованию немецких учителей //Хрестоматия по истории зарубежной педагогики. - М., 1981.
  • Дмитриева В.Ф., Ившина Г.В., Матушанский Г.У. Модель преподавателя вуза технического профиля // Специалист. - 1997. - № 8.
  • Дмитриева М.С. Управление учебным процессом в высшей школе.
  • Дмитриева Т.Н. Формирование алкогольной зависимости у подростков с личностью аффективно-возбудимого типа // Журн. Неврологии и психиатрии им. Корсакова. - 1998. - 33. - С.11-14.
  • Дмитриевский В.А. Психологическая безопасность в учебных заведения. - М.: Педагогическое общество России, 2002. - 202 с.
  • Дмитрик И.О., Красовский Б.Д., Шевченко П.И. Подготовка студентов к профессионально-педагогическому творчеству. - К., 1992. - 148 с.
  • Дмитрієва С.М. Психологічні особливості педагогічної співтворчості викладача і студентів: Автореф.дис...канд.псих.наук:19.00.07 /Ін-т психології ім.Г.С.Костюка. - К., 1996. - 20с. с. с.
  • Дмитрова Т.В. Образ "Я" як регулятор міжособистісних стосунків у ранній юності: Дис... канд. психол. наук.: 19.00.01.- К., 1993. - 187 с.
  • До питання про генезис проблеми спілкування // Філософська думка. - К., 1987. - №5. - С.23-33.
  • Добринський В.С. Емоційна сфера особистості школяра // Харків. Худ.-пром.інстит. Педагогіка, психологія та мед.-біол.проблеми фізичного виховання та спорту: Зб. наук.пр. -1999. - №2.
  • Добрович А. Б. Воспитателю о психологии и психогигиене общения: Кн. для учителей и родителей. - М.: Просвещение, 1987. - 248 с.
  • Добрускин М.Е. Социально-психологический портрет вузовского педагога // Социологические исследования. - 1995. - № 9. - С. 137-141.
  • Добрынин Н.Ф. Внимание и его воспитание. - М.: изд. - во Правда, 1991. - 31 с.
  • Добрынин Н.Ф. О воспитании интереса // Педагогическое образование. - 1986. - № 6. - С. 87 - 103.
  • Добрынина В., Кухтевич Т. Ценностные ориентации учащейся и студенческой молодежи: особенности и тенденции // Вестник высшей школы. - 2003. - № 2. - С.13-17.
  • Додонов Б.И. В мире эмоций. - К.: Политиздат Украины, 1987. - 140 с.
  • Додонов Б.И. Эмоция как ценность. - М.: Политиздат, 1978. - 272 с.
  • Долинська Л. В. Діалогічна взаємодія викладача і студента як умова особистісно-професійного зростання майбутнього вчителя. // Психологія: Зб. наук. праць. - Вип.2. - К.: НПУ, 1998. - С. 93-97.
  • Долинська Л. В. Стилі педагогічного спілкування та можливості його формування в процесі професійної підготовки майбутнього вчителя // Психологія: Зб. наук. праць. - Вип. 1 (4). - К.: НПУ, 1999. - С. 64-69.
  • Долинська Л.В. Проблеми підготовки вчителя-предметника в світлі поглядів Д.Ф.Ніколенка //Психологія. Збірник наукових прць. - К.: НПУ імені М.П. Драгоманова. - Вип. 4(7). - 1999.-С.84-91.
  • Долинська Л.В. Розвиток комунікативних умінь майбутніх вчителів початкових класів //Тези Міжнарод. наук. Костюківських читань "Актуальні проблеми психології: традиції і сучасність. - НДІ психології України. - К., 1992. - Т.1. - С.156-157.
  • Долинська Л.В., Левченко М.В., Чепелєва Н.В., Уманець Л.І. Активні методи в роботі практичного психолога. - К., 1994. - 80 с.
  • Доній В.М. Життєві кризи особистості. - К.,1998. - С.229.
  • Донцов А.И., Белокрылова Г.М. Профессиональные представления студентов-психологов // Вопросы психологии. - 1999. - №2. - С. 42-49.
  • Дорфман Л.Я. Метаиндивидуальный мир: Методологические и теоретические проблемы. - М.: Смысл, 1993. - 239 с.
  • Дорфман Л.Я., Ковалева Г.В. Основные направления исследования креативности в науке и искусстве // Вопросы психологии, 1999. - № 2. -С. 101 -106.
  • Драгомирова І. Концептуальні аспекти формування сучасного спеціаліста // Вища школа. - 2002. - №2-3. - С. 49-52.
  • Дридзе Т.М. Язык и социальная психология. - М.: Высшая школа, 1980. - 224 с..
  • Дроб'язко П.І. Творчі групи вчителів // Педагогіка і психологія. - 1996. - № 1. - С. 150-154.
  • Дружинин В.Н. Интеллект и продуктивность деятельности: модель "интеллектуального диапазона" // Психологический журнал. - Том 19. -№2.-1998.-С. 61-70.
  • Дружинин В.Н. Психодиагностика общих способностей. - М.. ИЦ "Академия", 1996. -224 с.
  • Дружинин В.Н. Психология общих способностей. - СПб.: Издательство "Питер", 2000. - 368 с.
  • Дружинин В.Н. Психология творчества // Психологический журнал. - Т. 26, №5. - 2005. - С. 101-109.
  • Дружинин В.Н. Экспериментальная психология. - М.: ИНФРА-М, 1997. -255 с.
  • Дружинин В.Н., Хазратова Н.В. Экспериментальное исследование формирующего влияния среды на креативность // Психологический журнал. - 1994. - Т. 15. - № 4. - С. 83 - 93.
  • Дружиніна М. Активізуючі методики у профорієнтаційній роботі // Психолог. -2003. - №18-19..
  • Дубасенюк О.А. Дослідження професійно - педагогічної спрямованості майбутніх учителів //Вісник Житомирського педагогічного університету. - Вип. 6. - 2000.
  • Дубов И.Г. Такое многоликое влияние. - М., 1989. - С. 23-43.
  • Дубовицкая Т. Д. Диагностика уровня профессиональной направленности студентов // Психологическая наука и образование. - 2004. - №2. - С. 82-86.
  • Дубровина И.В. Рабочая книга школьного психолога. - М., 1995.
  • Дубровина И.В. Школьная психологическая служба: Вопросы теории и практики. - М.: Педагогика, 1991. - 232 с.
  • Дубровский Д.И. Обман. Философско-психологический анализ. - М.: Изд-во "РЭЙ", 1994. - 120 с.
  • Дубчак Г.М. Внутрішньо особистісні конфлікти студентів у період навчання у вузі. - Чернівці, 2000.
  • Дубчак Г.М. Моделі внутрішнього конфлікту в зарубіжній психології // Проблеми загальної та психологічної психології: збірник наукових праць інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С.Д.Максименка. - Рівне: "Волинські обереги".
  • Дубчак Г.М. Психоаналітичне трактування сутності внутрішніх конфліктів особистості // Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка. - К.: Вид-во "Люб
  • Дунець Л.М. Психологія спілкування. - Хмельницький, 2003. - 142 с.
  • Дункер К. Психология продуктивного (творческого) мышления // Психология мышления / Под ред. А.М.Матюшкина: Пер. с нем. и англ. -М.: Прогресс, 1965. - С. 86 - 234.
  • Дурай-Новикова К.М. Формирование профессиональной готовности студентов к педагогической деятельности: Автореф. Дис. ...д-ра пед.наук. М. - 1983. - 18 с.
  • Дьердь В. Немецкий образ подготовки будущих преподавателей // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі і вузі. - Рівне, 2002.
  • Дьюи Д. Психология и педагогика мышления. - СПб., 1914.
  • Дьяченко М. И., Кандибович Л. А. Психологическая проблема готовности к деятельности. - Минск: БГУ, 1976.
  • Дьяченко М. И., Кандыбович Л. А. Психология высшей школы: Учеб. пособие. - 3-е изд., перераб. и доп. - Мн.: Университетское, 1993. - 368 с.


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама