Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Комбінований показ журналів PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки.
Ви можете відфільтрувати результати за типом журналу, іменем користувача (враховується регістр) або зазначеною сторінкою (також враховується регістр).
(
останні •
найстаріші) Переглянути (
новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).
- 16:25, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2642 сторінки Підготовка вчителя національної школи: етнопсихологічний і соціальний ракурс (автоматично)
- 16:15, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) вилучив «ПІДГОТОВКА ВЧИТЕЛЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ШКОЛИ: ЕТНОПСИХОЛОГІЧНИЙ І СОЦІАЛЬНИЙ РАКУРС»
- 16:10, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2641 сторінки Навчальний посібник Подоляк Л.Г., Юрченко В.І. ПСИХОЛОГІЯ ВИЩОЇ ШКОЛИ. – К.: ТОВ «Філстудія», 2006. (автоматично)
- 16:06, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на Психологія вищої школи встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 16:06, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2639 сторінки Психологія вищої школи (автоматично)
- 15:59, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на Психологія вищої школи (навчальний посібник) встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 15:58, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2637 сторінки Психологія вищої школи (навчальний посібник) (автоматично)
- 15:52, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) завантажив «Файл:Фото обкладинки книги Психологія вищої школи (навчальний посібник).jpg»
- 15:35, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2635 сторінки Редакційна колегія сайту "Вісник психології і соціальної педагогіки" (автоматично)
- 15:24, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) вилучив «ФОРМУВАННЯ «ЯКОНЦЕЦІЇ» МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ В УМОВАХ ПЕДАГОГІЧНОГО УЧИЛИЩА»
- 15:24, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на Формування «Я-концепції» майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 15:24, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2633 сторінки Формування «Я-концепції» майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища (автоматично)
- 15:11, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2632 сторінки Формування «Я-концепції» майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища (автоматично)
- 15:11, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на Формування «Я-концеції» майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 15:10, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2630 сторінки Формування «Я-концеції» майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища (автоматично)
- 11:20, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2629 сторінки Я-концепці (автоматично)
- 11:19, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2628 сторінки О.Г. Мороз (автоматично)
- 11:18, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2627 сторінки Л.Г. Подоляк (автоматично)
- 10:56, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2626 сторінки PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки:Поточні події (автоматично)
- 10:54, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2625 сторінки Формування «Я-концеції» майбутнього вчителя в умовах педагогічного училища (автоматично)
- 09:59, 5 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2624 сторінки Головна сторінка (автоматично)
- 22:19, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) вилучив «ПСИХОЛОГІЯ РАННЬОГО ЮНАЦТВА (14, 1517, 18 років)»
- 22:18, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на Психологія раннього юнацтва (Лекція з вікової психології) встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 22:17, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2622 сторінки Психологія раннього юнацтва (Лекція з вікової психології) (автоматично)
- 21:51, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2621 сторінки PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки:Поточні події (автоматично)
- 21:49, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки:Поточні події встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 21:48, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2619 сторінки PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки:Поточні події (автоматично)
- 21:44, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2618 сторінки Юрченко Віктор Іванович (автоматично)
- 21:41, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на Слободянюк Т.Б. встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 21:40, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2616 сторінки Слободянюк Т.Б. (автоматично)
- 21:40, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2615 сторінки Кафедра педагогіки та психології вищої школи НПУ ім. М.П. Драгоманова (автоматично)
- 21:33, 4 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2614 сторінки Кафедра педагогіки та психології вищої школи НПУ ім. М.П. Драгоманова (автоматично)
- 14:22, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) вилучив «Список основних наукових та навчальнометодичних праць кандидата психологічних наук, доцента В.І. ЮРЧ»
- 14:22, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на Друковані праці Юрченка В.І. встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 14:22, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2612 сторінки Друковані праці Юрченка В.І. (автоматично)
- 14:15, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) вилучив «Актуалізація мотивації на педагогічну самоорганізацію майбутніх учителів: теоретичний та практичний»
- 14:15, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на Актуалізація мотивації на педагогічну самоорганізацію майбутніх учителів: теоретичний та практичний аспект встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 14:15, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2610 сторінки Актуалізація мотивації на педагогічну самоорганізацію майбутніх учителів: теоретичний та практичний аспект (автоматично)
- 14:06, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2609 сторінки Інтенсифікація навчального процесу у вищій школі (автоматично)
- 14:06, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на Інтенсифікація навчального процесу у вищій школі встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 14:06, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2607 сторінки Інтенсифікація навчального процесу у вищій школі (автоматично)
- 13:58, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) вилучив «Вісник психології і соціальної педагогіки»
- 13:57, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) вилучив «"ЯКОНЦЕПЦІЯ" ЯК ПОКАЗНИК ОСОБИСТІСНОГО ЗРОСТАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ»
- 13:56, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2606 сторінки Тривожність як прояв суперечливостей в "Я-концепції" майбутнього вчителя (автоматично)
- 13:55, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на Тривожність як прояв суперечливостей в "Я-концепції" майбутнього вчителя встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 13:55, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2604 сторінки "Я-концепція" як показник особистісного зростання майбутнього вчителя (автоматично)
- 13:53, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2603 сторінки "Я-концепція" як показник особистісного зростання майбутнього вчителя (автоматично)
- 13:53, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) захист на "Я-концепція" як показник особистісного зростання майбутнього вчителя встановлено [edit=sysop] (безстроково) [move=sysop] (безстроково) (історія)
- 13:53, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 2601 сторінки "Я-концепція" як показник особистісного зростання майбутнього вчителя (автоматично)
- 13:46, 3 січня 2010 Snak (Обговорення • внесок) вилучив «ТРИВОЖНІСТЬ ЯК ПРОЯВ СУПЕРЕЧЛИВОСТЕЙ В "ЯКОНЦЕПЦІЇ" МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ»
(
останні •
найстаріші) Переглянути (
новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).