Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Комбінований показ журналів PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки.
Ви можете відфільтрувати результати за типом журналу, іменем користувача (враховується регістр) або зазначеною сторінкою (також враховується регістр).
(
останні •
найстаріші) Переглянути (
новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).
- 19:29, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4642 сторінки Комунікативна підготовка майбутнього педагога в організації навчально-виховного процесу (автоматично)
- 19:29, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Пісоцького Олександра Петровича» на «Пісоцький Олександр Петрович»
- 19:29, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4639 сторінки Когнітивний стиль як чинник розвитку інтелектуального потенціалу практичних психологів (автоматично)
- 19:28, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4638 сторінки Когнітивний стиль як чинник розвитку інтелектуального потенціалу практичних психологів (автоматично)
- 19:28, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4637 сторінки Пісоцького Олександра Петровича (автоматично)
- 19:27, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4636 сторінки Індивідуально-психологічні передумови ефективності діяльності студентів (автоматично)
- 19:27, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4635 сторінки Зміст ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді (автоматично)
- 19:27, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4634 сторінки Ергономічні основи навчального процесу у вищій школі (автоматично)
- 19:26, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4633 сторінки Головні аспекти адаптації першокурсників до умов навчання у внз (автоматично)
- 19:26, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4632 сторінки Валеологічна культура вчителя як чинник формування психічного здоров'я вихованців (автоматично)
- 19:26, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4631 сторінки Структура взаємин у студентській академічній групі (автоматично)
- 19:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4630 сторінки Проблема саморегуляції у педагогічному спілкуванні (автоматично)
- 19:21, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4629 сторінки Психологічний аспект формування педагогічної культури у професійній підготовці майбутніх учителів (автоматично)
- 19:21, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4628 сторінки Гендерно-перцептивні відмінності формування першого враження у студентської молоді (автоматично)
- 19:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4627 сторінки Взаємини викладачів зі студентами як чинник становлення особистості майбутнього фахівця (автоматично)
- 19:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4626 сторінки Атракція в структурі міжособистісних відносин (автоматично)
- 19:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4625 сторінки Шляхи створення сприятливого соціально- психологічного клімату в студентскій академічній групі (автоматично)
- 19:18, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4623 сторінки Соціальна ситуація розвитку студента (автоматично)
- 19:18, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4622 сторінки Формування творчої особистості вчителя (автоматично)
- 18:29, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Психолого–педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.)» на «Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.)»
- 18:28, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4571 сторінки Мелещенко Тетяна Володимирівна (автоматично)
- 18:28, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Психолого – педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.)» на «Психолого–педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.)»
- 18:27, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4568 сторінки Луговська Оксана Володимирівна (автоматично)
- 18:27, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4567 сторінки Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (автоматично)
- 18:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4566 сторінки Формування ціннісних орієнтацій у юнацькому віці (автоматично)
- 18:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4565 сторінки Психологічні засади використання фольклорної арт-терапії у навчанні студентів (автоматично)
- 18:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4564 сторінки Розвиток у студентів психологічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності (автоматично)
- 18:25, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4563 сторінки Студент як суб'єкт навчально-професійної діяльності (автоматично)
- 18:24, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації» на «Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Підкамінна Л.В.)»
- 18:23, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4560 сторінки Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (автоматично)
- 18:23, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4559 сторінки Підкамінна Людмила Василівна (автоматично)
- 18:22, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4558 сторінки Переживання студентами свого дорослішання в процесі навчання (автоматично)
- 18:22, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4557 сторінки Теоретико-методологічні основи розвитку комунікативної компетентності майбутніх практичних психологів освіти (автоматично)
- 18:21, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4556 сторінки Психологічні аспекти індивідуалізації навчання студентів (автоматично)
- 18:21, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4555 сторінки Психологічні особливості розвитку ''Я-концепції'' майбутнього психолога (автоматично)
- 18:21, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4554 сторінки Соціально-психологічні чинники розвитку взаємин у студентській академічній групі (автоматично)
- 18:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4553 сторінки Психологічна культура викладача вищої школи (автоматично)
- 18:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4552 сторінки Психологічні засади особистісного і професійного розвитку студ (автоматично)
- 18:20, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4551 сторінки Роль внутрішнього мовлення у мисленні студентів (автоматично)
- 18:19, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4550 сторінки Особливості профорієнтаційної роботи в умовах профільного навчання (автоматично)
- 18:09, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4549 сторінки Психологічна адаптація викладача-початківця до професійної діяльності в умовах вищої школи (автоматично)
- 18:08, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4548 сторінки Конгруентність особистості у міжособистісних взаєминах (автоматично)
- 18:07, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4547 сторінки Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (автоматично)
- 18:06, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології» на «Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Тертична К.В.)»
- 18:06, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перевірив версію 4544 сторінки Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (автоматично)
- 18:05, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4543 сторінки Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (автоматично)
- 18:04, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перейменував «Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології» на «Становлення особистості майбутнього педагога як проблема сучасної психології (реферат Луговська О.В.)»
- 18:04, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4540 сторінки Луговська Оксана Володимирівна (автоматично)
- 18:02, 12 квітня 2010 Snak (Обговорення • внесок) перевірив версію 4539 сторінки Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (автоматично)
- 18:02, 12 квітня 2010 Bot referat (Обговорення • внесок) перейменував «Психолого – педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації» на «Психолого – педагогічна модель викладача вищої школи та шляхи її реалізації (реферат Мелещенко Т.В.)»
(
останні •
найстаріші) Переглянути (
новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).