Богданець-Білоскаленко Наталія Іванівна

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 19:52, 17 травня 2015; Grineva olga (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук
Фото: Богданець-Білоскаленко Наталія Іванівна

Богданець-Білоскаленко Наталія Іванівна – доцент кафедри дошкільної освіти Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка, доктор педагогічних наук, доцент.

Зміст

Освіта


Досвід роботи

  • 1994-1999р. – працювала вчителем початкових класів та вчителем музики у загальноосвітній школі № 189 м.Києва.
  • Працювала старшим викладачем на кафедрі української літератури та методики навчання, викладала «Український фольклор» (влітку зі студентами здійснювали фольклорні експедиції різними теренами України і записували народну творчість), «Українська література», «Дитяча література», «Культура мовлення і виразне читання».

Наукова діяльність

Закінчила аспірантуру Київського міського педагогічного університету імені Бориса Грінченка і у 2006 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Проблема формування особистості у змісті підручників з читання для початкової школи (50-ті роки ХІХ – 50-ті роки ХХ ст.)».

У 2009 році отримала звання доцента.

Коло наукових інтересів

Опублікувала понад 65 наукових та методичних праць у фаховій періодиці. Видала більше 10 навчально-методичних посібників та книжок з проблем дитячої літератури, історії педагогіки, фольклору.

Досліджує діяльність громадсько-культурних діячів і педагогів минулого, зокрема Якова Чепіги, Бориса Грінченка, цікавиться проблемою формування ціннісних орієнтирів, слів-знаків національної культури у дітей засобами художньої літератури та розвитком дитячої літератури загалом.

Постійно бере участь у радіопередачах Національної радіокомпанії України. Прослухати запис можна на сайті: NRCU (національна радіокомпанія України) , далі – 1 канал, а внизу "Архів передач 1 каналу" - 19 січня - 22.40 - "Вечірній клуб актриси Лариси".

Викладає дисципліни

  • Дитяча література
  • Художня діяльність у розвитку мовлення дітей дошкільного віку.

Основні публікації

  1. «Віддав себе я праці без вагання…» (до 100-річчя вшанування пам’яті Бориса Грінченка.- К.: НВФ «Славутич-Дельфін», 2010. – 94 с.
  2. Методичні рекомендації до проведення фольклорної практики. – К.: КУ імені Б.Грінченка, 2009. – 24 с.
  3. У барвистому віночку. Хрестоматія. Навч.посібник для роботи з дітьми у дошкільн. навч. закладах. – К.: Видавничий Дім «Слово», 2012. – 728 с.
  4. Дитяча література. Біографії українських письменників ІІ половиниХІХ – початку ХХІ століття. – К.: КУ імені Бориса Грінченка, 2012. – 92 с.
  5. Ідеал учителя: порівняння ідей Якова Чепіги та педагогів кінця ХІХ – початку ХХ ст. Неперервна професійна освіта: теорія і практика // Науково-методичний журнал. – 2012. – Вип. 1-2. – С. 100-106.
  6. Просвітницько-культурний вплив історичних трансформацій суспільства на формування особистості Я. Ф. Чепіги // Неперевна професійна освіта: теорія і практика. Науково-методичний журнал. – 2011. – Випуск 1. – С.110-114.
  7. Основні принципи навчання і виховання молодших школярів у науковому доробку Я.Ф. Чепіги // Психолого-педагогічні проблеми сільської школи: зб.наук.праць Уманського держ. Пед.. ун-ту імені П.Тичини. – Умань, 2012. – Вип.42. – Ч.2. – С.162-169.
  8. Теоретична і практична діяльність Я. Чепіги у галузі українського підручникотворення початку ХХ ст.// Педагогічна освіта: теорія і практика: Збірник наукових праць. – Вип. 11. – Кам’янець-Подільський: ПП «Медобори-2006», 2012. – С. 54-60.
  9. Роль рідної мови в національному вихованні дитини у поглядах Софії Русової та Якова-Чепіги Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський держ. ун-т ім. М. Гоголя). – Ніжин: НДУ ім. М. Гоголя, 2011. – №8. – С. 103-105.
  10. Громадсько-просвітницька та культурна діяльність Бориса Грінченка // Рідна мова. –2011. – №15. – С. 57-60. (Польща)
  11. Становлення світоглядних позицій Бориса Грінченка // Бахмутський шлях, 2010. – № 1-2. – С. 72-77.
  12. Художнє слово для дитини – духовне джерело формування національних цінностей// збірник наук.праць «Педагогічна освіта: теорія і практика». – Вип. 5. – Кам’янець-Подільський, 2010. – С. 89-92.

Контакти

Зв’язатися можна: bogdanets@voliacable.com



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама