Всеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту»

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 22:19, 27 червня 2019; V.yurchenko (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук
ПЕРЕДМОВА

13 червня 2019 р. в Інституті соціальної та політичної психології НАПН України відбувся Всеукраїнський круглий стіл «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій: підсумки IV етапу експерименту», організований лабораторією психології спілкування.

У засіданні Круглого столу взяли участь представники закладів загальної середньої освіти різних регіонів України – учасники Всеукраїнського експерименту а також запрошені: керівники районних відділів освіти та відділів освіти місцевих громад, наукові і науково-педагогічні працівники (всього 49 учасників).

Робота круглого столу розпочалася вітальним словом Слюсаревського Миколи Миколайовича – директора Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, кандидат психологічних наук, член-кореспондент НАПН України.

Учасникам була надана інформація про результати моніторингового дослідження з питань формування громадської думки щодо реформи освіти в Україні (Віктор Юрченко, Світлана Кравчук).

Було проведено три майстер-класи, на яких презентовано органзаційні форми та методичні засоби психотехнологічного супроводу освітніх реформ :

Всеукраїнський конкурс-квест „Реформа – шлях до школи моєї мрії” (ведуча ст. наук. співробітник, канд. психол. н. Олена Капустюк);

«Дослідження шляхом участі» у формуванні позитивної громадської думки в освітній галузі (ведуча Галина Бевз – завідувачка лабораторії психології спілкування, доктор психол. наук, професор);

„Організаційно-діяльнісні ігри у вирішенні проблем, пов’язаних з освітньою реформою «Нова українська школа» (ведуча наук. співробітник Людмила Гриценок).

Ці форми запропоновані як напрями подальшої практичної співпраці на наступний, 2019-2010 навчальний рік у контексті Всеукраїнського експерименту «Формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій». Учасники Круглого брали участь у дискусії, були активними під час виступів.

Пропонуємо Вашій увазі матеріали, подані до засідання Круглого столу.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама