Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 4
Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Yrvi (Обговорення • внесок) |
Yrvi (Обговорення • внесок) |
||
Рядок 49: | Рядок 49: | ||
<center>'''ЗМІСТ'''</center> | <center>'''ЗМІСТ'''</center> | ||
+ | |||
+ | '''[[Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проб]]лема''' | ||
'''[[Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства]]''' | '''[[Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства]]''' | ||
Рядок 75: | Рядок 77: | ||
'''[[Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно]]''' | '''[[Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Поротнікова Г.С. Погляди С.Ф. Русової на вимоги до особистості вихователя та його підготовки]]''' | ||
'''[[Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми]]''' | '''[[Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми]]''' | ||
+ | |||
+ | '''[[Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку]]''' | ||
'''[[Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи]]''' | '''[[Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи]]''' |
Версія за 13:58, 26 грудня 2010
ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 4. – К., 2010. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua
РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:
Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, професор кафедри дистанційного навчання Національного авіаційного університету;
Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;
Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;
Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;
Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;
Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);
Кудикіна Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою методики і технологій дошкільної освіти,Київський університет імені Бориса Грінченка;
Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою теорії початкової освіти, індивідуального навчання та методик викладання дисциплін гуманітарного циклу,Київський університет імені Бориса Грінченка;
Митник Олександр Якович, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти та методик викладання природничо-математичних дисциплін,Київський університет імені Бориса Грінченка.
Вишнівська Н.В. Поняття милосердя і його виховання у дітей
Дорошенко Н.Й. Казка як засіб навчання й виховання в початковій школі
Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога
Закус О. І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності
Зюзіна З.В. Способи обгрунтування істинності суджень у математичній початковій освіті
Корсун С.І. Вивчення умов та характеристик діяльності оперуповноваженого податкової міліції
Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах
Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно
Поротнікова Г.С. Погляди С.Ф. Русової на вимоги до особистості вихователя та його підготовки
Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи
Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам