Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 4

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 73: Рядок 73:
  
 
'''[[Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті]]'''
 
'''[[Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті]]'''
 +
 +
'''[[Мартиненко С.М. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня]]'''
  
 
'''[[Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах]]'''
 
'''[[Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах]]'''
Рядок 87: Рядок 89:
  
 
'''[[Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи]]'''
 
'''[[Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи]]'''
 +
 +
'''[[Толубко І.Г. Особистісно-орієнтоване навчання як необхідна умова реалізації творчого потенціалу майбутнього викладача-хореографа]]'''
  
 
'''[[Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам]]'''
 
'''[[Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам]]'''

Версія за 17:58, 3 січня 2011

ВІСНИК ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка. – Випуск 4. – К., 2010. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua

Титул Випуск 4.jpg


Рекомедовано до видання Вченою радою
Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка
(Протокол № 3 від 20.10. 2010 р.)


РЕДАКЦІЙНА КОЛЕГІЯ:

Безпалько Ольга Володимирівна, доктор педагогічних наук, професор, директор Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Іванов Олександр Володимирович, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Побірченко Неля Антонівна, доктор психологічних наук, професор кафедри дистанційного навчання Національного авіаційного університету;

Сєргєєнкова Оксана Павлівна, доктор психологічних наук, доцент, завідувач кафедрою загальної, вікової та педагогічної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Чернобровкін Володимир Миколайович, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедрою психології Луганського національного університету імені Тараса Шевченка;

Бакланов Костянтин Володимирович, кандидат педагогічних наук, професор, декан факультету соціальної педагогіки Московського гуманітарного педагогічного інституту;

Веретенко Тетяна Григорівна, кандидат педагогічних наук, доцент, завідувач кафедрою соціальної педагогіки та корекційної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка;

Прокопович Євгеній Михайлович, кандидат медичних наук, доцент кафедри практичної психології Київського університету імені Бориса Грінченка;

Юрченко Віктор Іванович, кандидат психологічних наук, доцент, директор Педагогічного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка (головний редактор);

Кудикіна Надія Василівна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою методики і технологій дошкільної освіти,Київський університет імені Бориса Грінченка;

Мартиненко Світлана Миколаївна, доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедрою теорії початкової освіти, індивідуального навчання та методик викладання дисциплін гуманітарного циклу,Київський університет імені Бориса Грінченка;

Митник Олександр Якович, доктор педагогічних наук, професор кафедри педагогіки початкової освіти та методик викладання природничо-математичних дисциплін,Київський університет імені Бориса Грінченка.


© Педагогічний інститут Київського університету імені Бориса Грінченка, Інститут психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка, Московський гуманітарний педагогічний інститут, 2010
© http://www.psyh.kiev.ua, 2010


Запрошуємо Вас презентувати науковій Інтернетспільноті свої пошукові доробки
Вимоги до оформлення статті


ЗМІСТ

Антипін Є.Б. Управління інноваційним розвитком дошкільного навчального закладу як педагогічна проблема

Вишнівська Н.В. Формування умінь і навичок особистої гігієни молодших школярів під час вивчення природознавства

Вишнівська Н.В. Поняття милосердя і його виховання у дітей

Делянченко В.М. Особливості процесу формування толерантності у майбутніх соціальних педагогів в системі вищої освіти України

Дорошенко Н.Й. Казка як засіб навчання й виховання в початковій школі

Дубовик С.Г. Мовний етикет у професійній культурі педагога

Закус О. І. Ставлення до світу підлітків з різним відчуттям самотності

Зюзіна З.В. Способи обгрунтування істинності суджень у математичній початковій освіті

Корсун С.І. Вивчення умов та характеристик діяльності оперуповноваженого податкової міліції

Кришень І. В. Розвиток творчих здібностей молодших школярів у процесі роботи з природнім матеріалом на уроках трудового навчання

Люріна Т.І. Змістові аспекти проблеми диференційованого різнорівневого навчання дітей у дошкільній і початковій освіті

Мартиненко С.М. Діагностична діяльність учителя початкової школи як шлях до розуміння учня

Марчун В.О. Цілі вивчення математики в початкових класах

Науменко В.О., Осколова М.Д. Спілкуймося красно

Новик І.М. Проектування навчальних компютерних ігор в освітньому процесі дошкільного навчального закладу

Поротнікова Г.С. Погляди С.Ф. Русової на вимоги до особистості вихователя та його підготовки

Приходько Ю.О., Кучеренко Є.В. Психологічні механізми професійного самовизначення студента: теоретичний аналіз проблеми

Руденко Л.С., Шинкар Т.Ю. Реалізація наступності у творчому розвитку дітей старшого дошкільного та молодшого шкільного віку

Рудєва Л.С. Сутність волонтерського руху як виду соціально-психологічної роботи

Толубко І.Г. Особистісно-орієнтоване навчання як необхідна умова реалізації творчого потенціалу майбутнього викладача-хореографа

Шипіло Л.Я. Театралізоване художнє слово дітям – дошкільнятам

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама