Дослідницький простір терапевтичних практик (теоретично-практична конференція)

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
Рядок 20: Рядок 20:
  
  
<center>'''Теоретично-практична конференція:'''</center>
+
<center>'''[[Дослідницький простір терапевтичних практик (теоретично-практична конференція)|Теоретично-практична конференція:]]'''</center>
  
<center>'''«ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОСТІР ТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРАКТИК»'''</center>
+
<center>'''[[Дослідницький простір терапевтичних практик (теоретично-практична конференція)|«ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОСТІР ТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРАКТИК»]]'''</center>
  
 +
 +
__TOC__
  
 
== Мета конференції ==
 
== Мета конференції ==
  
#Знайомство з теоретичними основами і практичними методами основних напрямків у психології та психотерапії
+
# Знайомство з теоретичними основами і практичними методами основних напрямків у психології та психотерапії
#Надання  практичного інструментарію для майбутніх спеціалістів, отримання  особистісного досвіду роботи з проблемами
+
# Надання  практичного інструментарію для майбутніх спеціалістів, отримання  особистісного досвіду роботи з проблемами
#Представлення сучасних та класичних напрямків  психотерапії, використання досвіду в особистій практиці та власному житті
+
# Представлення сучасних та класичних напрямків  психотерапії, використання досвіду в особистій практиці та власному житті
  
  
 
== Секції конференції==
 
== Секції конференції==
  
#Танцювально-рухова терапія (тілесно-орієнтована);
+
# Танцювально-рухова терапія (тілесно-орієнтована);
#Арт-терапія;
+
# Арт-терапія;
#Гештальт;
+
# Гештальт;
#НЛП;
+
# НЛП;
#Терапія кольором;
+
# Терапія кольором;
#Наративне консультування та інше.
+
# Наративне консультування та інше.
 
 
 
 
  
Рядок 46: Рядок 48:
 
== Майстер-класи ==
 
== Майстер-класи ==
  
<center>1. Назва майстер-класу: '''«Практичні можливості арт-терапії. Подорож у підсвідоме»'''</center>
+
=== Майстер-клас: '''«Практичні можливості арт-терапії. Подорож у підсвідоме»''' ===
  
'''Короткий опис''' :  Майстер-клас розкриває практичні можливості арт-терапії, проводить дегустацію різноманітних методів та технік. Працюючи з ляльками, пластиліном, масками, мандалами, казкою і т.д.,  ми маємо можливість почути наше несвідоме, отримати творчий продукт, який дасть нам можливість відповісти на питання, які логічним та раціональним методом вирішити складно.
+
'''Короткий опис''':  Майстер-клас розкриває практичні можливості арт-терапії, проводить дегустацію різноманітних методів та технік. Працюючи з ляльками, пластиліном, масками, мандалами, казкою і т.д.,  ми маємо можливість почути наше несвідоме, отримати творчий продукт, який дасть нам можливість відповісти на питання, які логічним та раціональним методом вирішити складно.
  
'''Тренер:''' [[Калініна Юлія Миколаївна]] – практичний психолог, танцювально-руховий терапевт, керівник Інституту Провідних Психологічних Практик «Айседора».
+
'''Тренер''': '''[[Калініна Юлія Миколаївна]]''' – практичний психолог, танцювально-руховий терапевт, керівник [[Айседора|Інституту Провідних Психологічних Практик «Айседора»]].
  
  
<center>2. Назва майстер-класу: '''«Танцювально-рухова терапія у роботі з дітьми з особливими потребами»'''</center>
+
=== Майстер-клас: '''«Танцювально-рухова терапія у роботі з дітьми з особливими потребами»''' ===
  
 
'''Короткий опис''' :  на майстер-класі будуть представлені техніки танцювально-рухової терапії для роботи з дітьми з особливими потребами – аутисти, ЗПР, синдром Дауна, ДЦП.
 
'''Короткий опис''' :  на майстер-класі будуть представлені техніки танцювально-рухової терапії для роботи з дітьми з особливими потребами – аутисти, ЗПР, синдром Дауна, ДЦП.
  
'''Тренер:''' [[Озоренко Світлана]] - практичний психолог Центру соціально-психологічної реабілітації, танцювально-руховий психотерапевт.
+
'''Тренер:''' '''[[Озоренко Світлана]]''' - [[практичний психолог]] [[Центр соціально-психологічної реабілітації|Центру соціально-психологічної реабілітації]], танцювально-руховий психотерапевт.
  
 
   
 
   
<center>3. Назва майстер-класу: '''«Жувальна гумка консультування»'''</center>
+
=== Майстер-клас: '''«Жувальна гумка консультування»''' ===
  
'''Короткий опис :'''  Розглядається універсальна модель, яка застосовується психологом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в НЛП: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття.                                          (Нейролінгвістичне програмування).
+
'''Короткий опис :'''  Розглядається універсальна модель, яка застосовується [[психолог]]ом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в [[НЛП]]: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття.                                          ([[НЛП|Нейролінгвістичне програмування]]).
  
'''Тренер:''' [[Орєшков Микола Миколайович]] – психолог, арт-терапевт,  Майстер НЛП, тренер.
+
'''Тренер:''' '''[[Орєшков Микола Миколайович]]''' [[психолог]], арт-терапевт,  майстер [[НЛП]], тренер.
  
  
<center>4. Назва майстер-класу: '''«Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»'''</center>
+
=== Майстер-клас: '''«Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»''' ===
  
'''Короткий опис :'''  Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас.
+
'''Короткий опис :'''  [[Гештальттерапія]] - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас.
 
   
 
   
'''Тренер:''' [[Пішеніна Наталія Костянтинівна]] - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог.
+
'''Тренер:''' '''[[Пішеніна Наталія Костянтинівна]]''' - сімейний [[психолог]], [[гештальт]]-терапевт, дитячий [[психолог]].
 
   
 
   
  
<center>5. Назва майстер-класу: '''«Кольоротерапія»'''</center>
+
=== Майстер-клас: '''«Кольоротерапія»''' ===
  
 
'''Короткий опис :'''  Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось  з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д.
 
'''Короткий опис :'''  Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось  з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д.
 
   
 
   
'''Тренер:''' [[Рустемова Яна Шагаївна]] -  медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.
+
'''Тренер:''' '''[[Рустемова Яна Шагаївна]]''' -  медичний [[психолог]], груповий [[психоаналітик]], спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.
  
  
<center>6. Назва майстер-класу: '''«Невербальна взаємодія, контакт і його межі»''' </center>
+
=== Майстер-клас: '''«Невербальна взаємодія, контакт і його межі»''' ===
  
<center>(Для пізнання людини необхідно знати не тільки те, що вона нам говорить, але і то про що мовчить)</center>
+
''Для пізнання людини необхідно знати не тільки те, що вона нам говорить, але і то про що мовчить.''
  
'''Короткий опис :'''  майстер - клас про невербальну взаємодію. Взаємодія не тільки між людьми, а і з навколишнім світом.  
+
'''Короткий опис:'''  майстер-клас про невербальну взаємодію. Взаємодія не тільки між людьми, а і з навколишнім світом. Люди в більшій або меншій мірі використовують всі органи відчуттів, але майже завжди більше покладаються на зір, тому часто зменшують значення інших аналізаторів.
Люди в більшій або меншій мірі використовують всі органи відчуттів, але майже завжди більше покладаються на зір, тому часто зменшують значення інших аналізаторів.
+
 
   
 
   
 
На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.  
 
На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.  
  
'''Тренери:''' [[Пономаренко Ярослава Ігорівна]], [[Білет Ольга Володимирівна]] – практичні психологи в напрямку інтеграційного підходу в консультуванні, гештальт терапії.
+
'''Тренери:''' '''[[Пономаренко Ярослава Ігорівна]]''', '''[[Білет Ольга Володимирівна]]''' – практичні [[психолог]]и в напрямку інтеграційного підходу в консультуванні, гештальт терапії.
  
  
<center>7. Назва майстер-класу: '''«Краще помилятися і бути щасливим, ніж завжди бути правим і жити погано»'''</center>
+
=== Майстер-клас: '''«Краще помилятися і бути щасливим, ніж завжди бути правим і жити погано»''' ===
  
<center>(Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії)</center>
+
''Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії''
  
'''Короткий опис :'''  Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «..якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх  межі- гідна мета для людини.  Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку  її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища.
+
'''Короткий опис :'''  Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «...якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх  межі- гідна мета для людини.  Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку  її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища.
  
'''Тренер:''' [[Шрамко Олена]] - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії,  Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.
+
'''Тренер:''' '''[[Шрамко Олена]]''' - практикуючий [[психолог]]-консультант, тілесно-орієнтований [[психотерапевт]], танцювально-руховий [[психотерапевт]], ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії,  Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.
  
 
Психотерапія методом ТРТ (США, Германія, Англія)», директор Інституту Провідних Психологічних Практик.
 
Психотерапія методом ТРТ (США, Германія, Англія)», директор Інституту Провідних Психологічних Практик.
  
Практична робота: індивідуальне консультування та психотерапія, сімейне консультування, ведення терапевтичних груп та тренінгів.
+
'''Практична робота''': індивідуальне консультування та психотерапія, сімейне консультування, ведення терапевтичних груп та тренінгів.
  
  
<center>8. Назва майстер-класу: '''«Вчитель і проблеми дисципліни»'''</center>
+
=== Майстер-клас: '''«Вчитель і проблеми дисципліни»''' ===
  
 
'''Короткий опис :''' майстер-клас дозволить учасникам навчитися точно описувати «погану» поведінку учнів; визначити приховані мотиви вчинків дітей; розробляти і здійснювати систему впливів, які підвищують самоповагу дітей та навчають гідній поведінці; більш конструктивно взаємодіяти з дітьми та батьками.
 
'''Короткий опис :''' майстер-клас дозволить учасникам навчитися точно описувати «погану» поведінку учнів; визначити приховані мотиви вчинків дітей; розробляти і здійснювати систему впливів, які підвищують самоповагу дітей та навчають гідній поведінці; більш конструктивно взаємодіяти з дітьми та батьками.
  
'''Тренера:''' [[Воронович Ольга Федорівна]] – практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, кандидат філологічних наук.
+
'''Тренери:'''
Степура Ніна Петрівна - практичний психолог вищої кваліфікаційної категорії, звання «практичний психолог методист».
+
* '''[[Воронович Ольга Федорівна]]''' – практичний [[психолог]] вищої кваліфікаційної категорії, кандидат філологічних наук.
 +
* '''[[Степура Ніна Петрівна]]''' - практичний [[психолог]] вищої кваліфікаційної категорії, звання «практичний психолог методист».
 
   
 
   
  
<center>9. Назва майстер-класу: '''«Наративне консультування»'''</center>
+
=== Майстер-клас: '''«Наративне консультування»''' ===
  
 
'''Короткий опис :'''  На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини.
 
'''Короткий опис :'''  На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини.
  
Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання  та «мандрувати» з минулого у майбутнє.
+
[[Наративна терапія]] відома також «вмінням» ставити правильні питання  та «мандрувати» з минулого у майбутнє.
 +
 
 +
'''Тренер:'''  [[Царенко Людмила Григоріївна]] – [[практичний психолог]], старший науковий співробітник лабораторії наукової інформації, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, наративний психотерапевт.  
  
'''Тренер:'''  [[Царенко Людмила Григоріївна]] – практичний психолог, старший науковий співробітник лабораторії наукової інформації, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, наративний психотерапевт.
 
  
  
 +
== Дата проведення конференції ==
  
'''Дата проведення''' – 30.03.2010р.
+
'''Дата проведення конференції''' – 30.03.2010р.
  
 
Планується три блоки по три майстер-класи у кожному.
 
Планується три блоки по три майстер-класи у кожному.
Рядок 137: Рядок 141:
 
За детальнішою інформацією звертатися за тел. : 5929310; 0972846195
 
За детальнішою інформацією звертатися за тел. : 5929310; 0972846195
  
та на сайті [[Інститут провідних психологічних практик «Айседора»|Інституту провідних психологічних практик «Айседора»]]: [http://www.aysedora.com.ua]
+
та на сайті [[Інститут провідних психологічних практик «Айседора»|Інституту провідних психологічних практик «Айседора»]].
  
  

Версія за 13:20, 28 лютого 2010

Aysedora-logotyp.gif
Інститут провідних психологічних практик «Айседора»
Герб Інститут психології.gif
Інститут психології і соціальної педагогіки
Київського університету імені Бориса Грінченка


30 березня 2010 р.
м.Київ, пр.Тичини,17


Початок о 14 годині


Теоретично-практична конференція:
«ДОСЛІДНИЦЬКИЙ ПРОСТІР ТЕРАПЕВТИЧНИХ ПРАКТИК»


Зміст


Мета конференції

  1. Знайомство з теоретичними основами і практичними методами основних напрямків у психології та психотерапії
  2. Надання практичного інструментарію для майбутніх спеціалістів, отримання особистісного досвіду роботи з проблемами
  3. Представлення сучасних та класичних напрямків психотерапії, використання досвіду в особистій практиці та власному житті


Секції конференції

  1. Танцювально-рухова терапія (тілесно-орієнтована);
  2. Арт-терапія;
  3. Гештальт;
  4. НЛП;
  5. Терапія кольором;
  6. Наративне консультування та інше.



Майстер-класи

Майстер-клас: «Практичні можливості арт-терапії. Подорож у підсвідоме»

Короткий опис: Майстер-клас розкриває практичні можливості арт-терапії, проводить дегустацію різноманітних методів та технік. Працюючи з ляльками, пластиліном, масками, мандалами, казкою і т.д., ми маємо можливість почути наше несвідоме, отримати творчий продукт, який дасть нам можливість відповісти на питання, які логічним та раціональним методом вирішити складно.

Тренер: Калініна Юлія Миколаївна – практичний психолог, танцювально-руховий терапевт, керівник Інституту Провідних Психологічних Практик «Айседора».


Майстер-клас: «Танцювально-рухова терапія у роботі з дітьми з особливими потребами»

Короткий опис : на майстер-класі будуть представлені техніки танцювально-рухової терапії для роботи з дітьми з особливими потребами – аутисти, ЗПР, синдром Дауна, ДЦП.

Тренер: Озоренко Світлана - практичний психолог Центру соціально-психологічної реабілітації, танцювально-руховий психотерапевт.


Майстер-клас: «Жувальна гумка консультування»

Короткий опис : Розглядається універсальна модель, яка застосовується психологом в роботі з клієнтами. Вона ґрунтується на трьох складових процесу аналізу і здійснення змін в НЛП: логічних рівнях, часових параметрах та позиціях сприйняття. (Нейролінгвістичне програмування).

Тренер: Орєшков Микола Миколайовичпсихолог, арт-терапевт, майстер НЛП, тренер.


Майстер-клас: «Подорож у гештальт у роботі з ім'ям»

Короткий опис : Гештальттерапія - це допомога людині у пошуках справжньої життєвості, здатності отримувати задоволення від життя у теперешньому, тут і тепер не відкладаючи радість та щастя на невизначене "коли-небудь потім". Бути здоровим та щасливим, задоволеним собою, впевненим у своїх силах, любити друзів та близьких, не роздирати їх претензіями, а себе вічними сумнівами, бути відповідальним та зрілим, залишаючись при цьому веселим та спонтанним.Доторкнутись до світу гештальту та відкрити дверцята до своїх почуттів допоможе даний майстер-клас.

Тренер: Пішеніна Наталія Костянтинівна - сімейний психолог, гештальт-терапевт, дитячий психолог.


Майстер-клас: «Кольоротерапія»

Короткий опис : Цей майстер-клас буде присвячений кольорам, котрі нас оточують в повсякденному житті. Розповім про колір і магію первісних народів (про історичні аспекти кольору). Яке значення має колір в психодіагностиці. Ми дізнаємось з групою, як колір впливає на нашу психіку, чому жінки обирають той або інший колір в одежі, як сприймають колір чоловіки і який колір потрібно використовувати при роботі з дітьми. Значення кольору в сімейній психотерапії. Які кольори повинні використовуватися в інтер'єрі квартири, офісу для ефективної роботи і т. д.

Тренер: Рустемова Яна Шагаївна - медичний психолог, груповий психоаналітик, спеціаліст у галузі пісочної та кольоротерапії.


Майстер-клас: «Невербальна взаємодія, контакт і його межі»

Для пізнання людини необхідно знати не тільки те, що вона нам говорить, але і то про що мовчить.

Короткий опис: майстер-клас про невербальну взаємодію. Взаємодія не тільки між людьми, а і з навколишнім світом. Люди в більшій або меншій мірі використовують всі органи відчуттів, але майже завжди більше покладаються на зір, тому часто зменшують значення інших аналізаторів.

На майстер - класі надається можливість відчути - як це, коли забирається головний аналізатор (зір), і як активно починають працювати інші органи відчуттів. Наскільки доповненої стає картина світу, наскільки вона міняється, і наскільки світ є різноманітним.

Тренери: Пономаренко Ярослава Ігорівна, Білет Ольга Володимирівна – практичні психологи в напрямку інтеграційного підходу в консультуванні, гештальт терапії.


Майстер-клас: «Краще помилятися і бути щасливим, ніж завжди бути правим і жити погано»

Знаходження шляхів вирішення складних психологічних та соматичних проблем через вплив на тіло на мові свідомості (за методом дослідницької тілесно-орієнтованої та танцювально-рухової психотерапії

Короткий опис : Найбільша помилка людини - це страх зробити помилку. Але «...якщо хочеш мати те, чого ніколи не мав-зроби щось, чого ніколи не робив». Пізнати свої самообмеження, стереотипи поведінки і вийти за їх межі- гідна мета для людини. Зміни, які досягаються через рух і танець, сприяють глибинному самопізнанню людини, ведуть до перетворення та розвитку її особистості, покращення емоційного самопочуття та більш зрілого способу побудови міжособистісних стосунків та адаптації до середовища.

Тренер: Шрамко Олена - практикуючий психолог-консультант, тілесно-орієнтований психотерапевт, танцювально-руховий психотерапевт, ведуча тренінгів, навчання за Міжнародною програмою (Росія, Великобританія, Германія) з тілесно-орієнтованої психотерапії, Міжнародною професійною навчальною програмою поглибленого рівня «Майстер-рівень.

Психотерапія методом ТРТ (США, Германія, Англія)», директор Інституту Провідних Психологічних Практик.

Практична робота: індивідуальне консультування та психотерапія, сімейне консультування, ведення терапевтичних груп та тренінгів.


Майстер-клас: «Вчитель і проблеми дисципліни»

Короткий опис : майстер-клас дозволить учасникам навчитися точно описувати «погану» поведінку учнів; визначити приховані мотиви вчинків дітей; розробляти і здійснювати систему впливів, які підвищують самоповагу дітей та навчають гідній поведінці; більш конструктивно взаємодіяти з дітьми та батьками.

Тренери:


Майстер-клас: «Наративне консультування»

Короткий опис : На майстер-класі ви познайомитесь з методом наративного консультування. Він базується на уявленні про те, що ми будуємо своє життя на основі тих історій, які розповідаємо один одному та самому собі. Одна й таж сама історія може бути пересказана з різних точок зору, і те, як це буде зроблено, впливає на сприйняття, оцінку того, що діється та на подальші дії людини.

Наративна терапія відома також «вмінням» ставити правильні питання та «мандрувати» з минулого у майбутнє.

Тренер: Царенко Людмила Григоріївнапрактичний психолог, старший науковий співробітник лабораторії наукової інформації, Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України, наративний психотерапевт.


Дата проведення конференції

Дата проведення конференції – 30.03.2010р.

Планується три блоки по три майстер-класи у кожному.

Початок конференції о 14.00.

Вартість участі - 100 грн.

У програмі можливі зміни.


За детальнішою інформацією звертатися за тел. : 5929310; 0972846195

та на сайті Інституту провідних психологічних практик «Айседора».

Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама