Категорія:Наукові праці Мартинчук О.В.

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

1. Мартинчук О.В. Розвиток мовлення глухих учнів 5-7 класів у процесі вивчення дієслова: дис... канд. пед. наук: 13.00.03 [Електронний ресурс] / Олена Валеріївна Мартинчук; Інститут спеціальної педагогіки АПН України. — К., 2006.

2.Колесник И.П., Мартынчук Е.В. Изучение глагола в средних классах школы для глухих детей (для школ с русским языком преподавания): Методические рекомендации. – К.: УГПУ, 1995. – 58 с.

3.Мартинчук О.В. Засвоєння теми “Дієслово” глухими учнями 5–7 класів // Дефектологія. – 1998. – № 3. – С. 31 – 35.

4.Мартинчук О.В. Робота над явищем багатозначності слова в середніх класах школи для глухих дітей // Дефектологія. – 1999. – № 3. – С. 4 – 17.

5.Мартинчук О.В. Стан мовленнєвих умінь і навичок глухих учнів під час вивчення дієслова // Питання оптимізації навчання і виховання осіб з вадами слуху: Збірник наукових праць. – К., 1998. – С. 52 – 67.

6.Мартинчук О.В. Робота над синонімією у процесі вивчення дієслова на уроках української мови у школі для глухих // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 1. – К.: Науковий світ, 1999. – С. 21 – 27.

7.Мартинчук О.В. Психологія мовлення у структурі підготовки майбутніх сурдопедагогів // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 2. – К.: Науковий світ, 1999. – С. 60 – 65.

8.Мартинчук О.В. Робота над явищем синонімії у процесі вивчення дієслова у школі для глухих // Дефектологія. – 2000. – № 2. – С. 28 – 31.

9.Мартинчук О.В. Психологія мовлення як компонент підготовки майбутніх сурдопедагогів // Психолого-педагогические основы личностно-ориентированного образования в МДЦ “Артек”: Сборник научных трудов. – Выпуск 2. – Артек, 2001. – С. 194 – 199.

10.Мартинчук О.В. Синонімія і антонімія у структурі вивчення дієслова в спеціальній школі для глухих дітей // Актуальні проблеми теорії і практики спеціальної педагогіки і психології: Збірник наукових праць. – Херсон, 2002. – С. 125 – 129.

11. Мартинчук О.В. Психологічні передумови розвитку мовлення у дітей з порушеннями слуху // Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Тези доповідей. – К.: Університет “Україна”, 2003. – С. 247 – 248.

12. Мартинчук О.В. Теоретичні основи навчання мови і мовлення дітей з вадами слуху // Загальні питання сурдопедагогіки / За ред. Л.І.Фомічової: Збірник наукових праць. – К.: НПУ імені М.П.Драгоманова. – 2003. – С. 75 –94.

13. Мартинчук О.В. Зміст і методика роботи з розвитку мовлення в процесі вивчення дієслова на уроках української мови в середніх класах школи глухих // Психологія та педагогіка спеціальні: Збірник наукових праць. – Книга 1. – К.: Нора-прінт, 2003. – С. 42 – 50.

14. Мартинчук О.В. До проблеми розвитку мовлення учнів з порушеннями слуху // Ювілейні V “Педагогічні читання – 2004”. Актуальні проблеми теорії та практики спеціальної психології: Збірник наукових праць. – Херсон, 2004. – С. 89 – 91.

15. Мартинчук О.В. Теоретичні підходи до розробки методики розвитку мовлення глухих учнів середнього шкільного віку в процесі вивчення дієслова // Корекційна педагогіка та психологія: Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. До 170-річного ювілею. – Серія 19. – Вип. 2. – К., 2005. – С. 39 – 43.

16. Мартинчук О.В. Особливості роботи з розвитку мовлення глухих учнів 5–7 класів у процесі вивчення дієслова // Корекційна педагогіка та психологія: Науковий часопис НПУ імені М.П.Драгоманова. – Серія 19. – Вип. 4. – К., 2005. – С. 172 – 179.



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама