Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Версія від 10:05, 15 січня 2012; Yrvi (Обговореннявнесок)
(різн.) ← Попередня версія • Поточна версія (різн.) • Новіша версія → (різн.)
Перейти до: навігація, пошук

Кафедра методики та психології дошкільної і початкової освіти - кафедра Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.


Зміст

Завідувач кафедри

Дятленко Наталія Михайлівна

Напрями і спеціальності

Кафедра здійснює фахове вдосконалення педагогічних і керівних працівників дошкільних навчальних закладів і шкіл м. Києва з таких напрямів і спеціальностей:

  • учитель фізичного виховання в школі та інструктор з фізичної культури ДНЗ;
  • учитель музики в школі та музичний керівник ДНЗ;
  • старша медична сестра ДНЗ.

Завдання кафедри

Робота кафедри спрямована на:

  • надання допомоги педагогам в оволодінні змістом освіти, набутті ними професійної компетентності, розумінні функціональних обов’язків;
  • вивчення питань основ трудового законодавства України;
  • ознайомлення з новими педагогічними технологіями та сучасними формами організації навчально-виховного процесу в дошкільних навчальних закладах та початковій школі;
  • розгляд особливостей чинних програм, підручників, сучасних посібників.

Консультування

Працівники кафедри консультують з таких питань:

  • методика організації навчально-творчої діяльності молодших школярів на уроках математики, української мови, природознавства;
  • методика викладання курсу «Логіка» в системі загальної середньої освіти;
  • організація навчально-виховного процесу в ДНЗ за різними розділами програм «Дитина», «Малятко», «Зернятко» та ін.;
  • організація контролю і керівництва в ДНЗ;
  • організація методичної роботи в ДНЗ, РНМЦ;
  • організація роботи в різновікових групах ДНЗ;
  • сучасні підходи до реалізації особистісно орієнтованого підходу у вихованні дошкільників;
  • упровадження інноваційних методів навчання в роботу ДНЗ та початкової школи;
  • застосування виховних технологій в початковій школі.


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама