Маланьїна Тетяна Михайлівна

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

(відмінності між версіями)
Перейти до: навігація, пошук
(Створена сторінка: Фото: Маланьїна Тетяна Михайлівна '''Маланьїна Те...)
 
Рядок 6: Рядок 6:
 
== Освіта ==
 
== Освіта ==
  
*У 1986 р. закінчила Київський державний університет імені Т.Г. Шевченка, спеціальність „Географія”, кваліфікація „Економіко-географ, викладач”.
+
*У 1986 р. закінчила [[Київський національний університет імені Тараса Шевченка|Київський державний університет імені Т.Г. Шевченка]], спеціальність „Географія”, кваліфікація „Економіко-географ, викладач”.
  
*У 2000 р. закінчила Київський Міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б.Д. Грінченка (спеціальність «Практична психологія»).
+
*У 2000 р. закінчила [[Київський університет імені Бориса Грінченка |Київський Міжрегіональний інститут удосконалення вчителів імені Б.Д. Грінченка]] (спеціальність «Практична психологія»).
  
 
*Пройшла повний цикл 5-річного проекту по психотерапії „Трускавець 2000–2004” за напрямом „Індивідуальна психологія Адлера”.
 
*Пройшла повний цикл 5-річного проекту по психотерапії „Трускавець 2000–2004” за напрямом „Індивідуальна психологія Адлера”.
Рядок 19: Рядок 19:
 
*Має досвід роботи клінічного психолога.
 
*Має досвід роботи клінічного психолога.
  
*З 2000 р. працює на кафедрі загальної і практичної психології КМПУ імені Б.Д. Грінченка.
+
*З 2000 р. працює на кафедрі загальної і практичної психології [[Київський університет імені Бориса Грінченка |КМПУ імені Б.Д. Грінченка]].
  
 
*З січня 2008 р. – старший викладач [[Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка|кафедри практичної психології]].
 
*З січня 2008 р. – старший викладач [[Кафедра практичної психології Київського університету ім. Бориса Грінченка|кафедри практичної психології]].

Версія за 22:58, 6 березня 2010

Фото: Маланьїна Тетяна Михайлівна

Маланьїна Тетяна Михайлівна – старший викладач кафедри практичної психології Інституту психології і соціальної педагогіки Київського університету імені Бориса Грінченка.


Зміст

Освіта

  • Пройшла повний цикл 5-річного проекту по психотерапії „Трускавець 2000–2004” за напрямом „Індивідуальна психологія Адлера”.


Досвід роботи

  • Деякий час працювала вихователем, вчителем географії.
  • Має досвід роботи клінічного психолога.


Наукова діяльність

Працює над кандидатською дисертацією на тему: «Психологічні особливості подолання вчителями внутрішньоособистісних конфліктів».

Має більше 15 наукових статей та навчально-методичних розробок.

Наукові інтереси зосереджені у сфері психічного та психологічного здоров’я особистості, теоретичних та практичних досліджень внутрішньоособистісних конфліктів.

Член Української Спілки психотерапевтів, спеціалізується у психодинамічній психотерапії.


Викладає дисципліни

  • «Основи психотерапії»
  • «Сучасні теорії глибинної психології та проблеми психокорекції»
  • «Психологія статі»


Здійснює керівництво підготовкою курсових і дипломних робіт із психології.

Куратор академічної групи-психологів.

Основні публікації:

  1. Маланьїна Т.М. Вплив суб’єктивних оцінок міжособистісних стосунків на психосоматичне здоров’я вчителів / Т.М. Маланьїна // Актуальні проблеми психології : Зб. наук. праць Інститутуту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – Т.1. – Ч. 15. Соціальна психологія. – 2005. – С. 146-149.
  2. Маланьїна Т.М. Специфіка ціннісних орієнтацій вчителів із високим рівнем психосоматичної проблематики / Т.М. Маланьїна // Педагогічна освіта : Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. праць КМПУ ім. Б.Д. Грінченка. – №3. – 2005. – С.48-56.
  3. Маланьїна Т.М. Особливості системи психологічних захистів вчителів із високим рівнем психосоматичної проблематики / Т.М. Маланьїна // Педагогічна освіта : Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. праць КМПУ ім. Б.Д. Грінченка. – №4. – 2005. – С.27-30.
  4. Маланьїна Т.М. Внутрішньоособистісний конфлікт : основні теоретичні концепції / Т.М. Маланьїна // Педагогічна освіта : Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. праць КМПУ ім. Б.Д. Грінченка. – №7. –2007. – С.51-58.
  5. Маланьїна Т.М. Особливості психологічних захистів вчителів / Т.М. Маланьїна // Науковий вісник Південноукраїнського державного педагогічного університету ім. К.Д. Ушинського. – №11. – 2007. – С.49-54.
  6. Маланьїна Т.М. Стильові особливості копінг-поведінки вчителів / Т.М. Маланьїна // Педагогічна освіта : Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : Зб. наук. праць КМПУ ім. Б.Д. Грінченка. – №8. – 2007. – С.51-57.
  7. Маланьїна Т.М. Особливості внутрішньоособистісних конфліктів вчителів в залежності від рівня психосоматичного неблагополуччя / Т.М. Маланьїна // Вісник Харківського державного педагогічного університету ім. Г.С. Сковороди. Серія «Психологія». – Вип. 24. – 2008. – С.123-130.
  8. Маланьїна Т.М. Психологічні особливості подолання вчителями внутрішньособистісних конфліктів / Т.М. Маланьїна //Науковий вісних Чернівецького університету. – Вип. 449–450. – Педагогіка і психологія. – 2009. – С. 44–50.
  9. Маланьїна Т.М. Проблема внутрішньоособистісного конфлікту у психології / Т.М. Маланьїна [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка; Московський гуманітарний педагогічний інститут. – Випуск 1. – К., М., 2009. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua
  10. Маланьїна Т.М. Умови подолання внутрішньоособистісних конфліктів / Т.М. Маланьїна [Електронний ресурс] : Збірник наук. праць / Інститут психології і соціальної педагогіки КМПУ імені Б.Д. Грінченка; Московський гуманітарний педагогічний інститут. – Випуск 2. – К., М., 2010. – Режим доступу до збірника : http://www.psyh.kiev.ua
Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама