Орієнтовна тематика рефератів з психології вищої школи

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук


Зміст

Розвиток особистості майбутнього фахівця як головне завдання вищої школи.

Проблеми особистісного зростання студента в процесі професійного навчання.

Інтелектуальна готовність першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі.

Особистісна готовність першокурсників до навчання у вищій школі.

Викладач як суб'єкт науково-педагогічної діяльності

Дослідження особистості студента в зарубіжній психології.

Розвиток комунікативних умінь і навичок майбутніх педагогів.

Розвиток організаторських здібностей майбутніх педагогів.

Розвиток когнітивної сфери студентів у процесі навчання.

Розвиток емоційно-вольової сфери студентів у процесі навчання.

Розвиток потребно-мотиваційної сфери студентів у процесі навчання.

Суб'єктність як інтегративна властивість особистості педагога.

Психологічні умови попередження правопорушень серед студентів.

Мовленнєва культура майбутнього фахівця.

Розвиток професійної самосвідомості студентів у процесі навчання.

Розвиток взаємин у студентській академічній групі.

Надання психологічної допомоги старшокласникам у виборі професії.

Психологічне обґрунтування методики відбору абітурієнтів до ВНЗ різного профілю

Професійне самовизначення студентів протягом навчання у ВНЗ.

Психологічні особливості сприйняття студентами наукового тексту.

Розвиток у студентів психологічної готовності до подолання життєвих труднощів.

Культурологічні чинники соціалізації особистості студента як майбутнього педагога.

Соціально-психологічні чинники соціалізації особистості студента як майбутнього педагога.

Моє бачення психологічних передумов підвищення якості вищої освіти.

Соціально-психологічні особливості сучасної студентської сім'ї.

Вплив студентської сім'ї на формування особистості майбутнього фахівця.

Мотивація навчально-професійної діяльності сучасних  студентів.

Розвиток у студентів психологічної готовності до майбутньої професійно-трудової діяльності.

Психологічні передумови розв'язання проблем вищої освіти в України.

Психолого-педагогічна модель викладача вищої школи.

Створення сприятливого соціально-психологічного клімату в студентській академічній групі.

Психологічна культура як складова професіоналізму викладача.

Взаємні оцінні ставлення у педагогічній взаємодії викладача і студентів.

Формування у студентів-першокурсників уміння вчитися самостійно.

Психологічні передумови успішної соціально-психологічної адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі.

Психологічні передумови успішної дидактичної адаптації першокурсників до навчання у вищому навчальному закладі.

Прийняття і засвоєння першокурсником нової соціальної ролі "студент".

Зміст ціннісних орієнтацій сучасної студентської молоді

Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з гуманітарних дисциплін

Психологічні особливості засвоєння студентами навчального матеріалу з природничо-математичних дисциплін

Психологічний супровід проходження студентами виробничої (педагогічної) практики.

Психологічна діагностика розвитку педагогічних здібностей майбутнього вчителя.

Психологічна культура викладача вищої школи.

Психолого-педагогічні основи підготовки студентів до педагогічно-професійної творчості.

Психологічна адаптація викладача-початківця до науково-педагогічної діяльності.

Психологічне обґрунтування професіограми і освітньо-кваліфікаційної характеристики.

Студент як суб'єкт навчально-професійної діяльності.

Психологічні особливості організаційної культури у ВНЗ

Засвоєння майбутнім фахівцем організаційної культури професійної групи.

Українська наукова термінологія: психологія вищої школи

Математичні методи в психологічному дослідженні

Кореляційний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження

Факторний аналіз емпіричних даних психологічного дослідження

Роль психолого-педагогічної підготовки майбутнього викладача вищої школи.

Поради бувало студента першокурснику.

Своєрідність соціальної ситуації розвитку сучасних українських студентів.

Криза ідентичності в студентському віці.

Психологічна модель особистості фахівця з вищою освітою.

Мотивація студентами здобуття вищої освіти.

Мотиви вибору студентською молоддю професії.

«Я-концепції» студента як показника особистісного його зростання

Розвиток професійної ідентичності студента у процесі навчання.

Формування професійної спрямованості особистості студента.

Самовиховання і саморозвиток майбутніх фахівців з вищою освітою.

Соціально-психологічні чинники і психологічні механізми формування моральних якостей студентів.

Психологічні аспекти рейтингової системи оцінки знань студентів.

Психологічні особливості наукової діяльності студентів.

Пізнавальні психічні процеси в навчально-професійній діяльності студента.

Емоційно-вольові процеси і психічні стани в навчально-професійній діяльності студента.

Розвиток самостійного творчого мислення студентів у процесі навчання.

Психологічні критерії академічної успішності студентів

Причини неуспішності студентів та їх подолання.

Індивідуальний стиль навчально-пізнавальної діяльності студента.

Психологічні передумови ефективності діяльності викладача.

Шляхи формування педагогічної майстерності й підвищення рівня професіоналізму викладача вищої школи.

Психологічні передумови реалізації принципів Болонського процесу у ВНЗ України.

Соціально-психологічні передумови згуртування студентської групи.

Психологія лідерства в студентській академічній групі.

Психологічні засади студентського самоврядування.

Професійно-педагогічне спілкування у вищій школі

Психологічні умови ефективності професійного діалогу.

Позиція викладача в навчально-професійній взаємодії зі студентами (розуміння, визнання і прийняття студента).

Конфлікти у взаєминах «студент – викладач».

Конфлікти у взаєминах «викладач – студентська академічна група».

Основні напрями реалізації виховних функцій у вищій школі.

Врахування психологічних особливостей юнацького віку при роботі з студентами.

Розвиток творчості в студентів у процесі навчання.

Управління навчально-професійною діяльністю студентів

Гендерні відмінності в поведінці і діяльності студентів.

Розвиток професійної рефлексії майбутнього фахівця.

Етапи становлення моральної свідомості студента.

Соціально-психологічні чинники і психологічні механізми формування національної самосвідомості студентів.

Активне рефлексивне слухання та «Я-повідомлення» в комунікативній взаємодії.

Вплив «Я-концепції» викладача на його науково-педагогічну діяльність.

Психологічні особливості науково-педагогічної творчості.

Культура педагогічного мислення.

Психологічні особливості діалогу студента і комп'ютера.

Психологічні передумови запровадження сучасних інформаційних технологій у вузівський навчальний процес.

Професійна імпровізації в науково-педагогічній діяльності.

Педагогічна етика викладача

==

==


Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама