Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки
Комбінований показ журналів PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки.
Ви можете відфільтрувати результати за типом журналу, іменем користувача (враховується регістр) або зазначеною сторінкою (також враховується регістр).
(останні •
найстаріші) Переглянути (новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).
- 22:52, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13686 сторінки Новини/2013-06-14 (автоматично)
- 22:51, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13685 сторінки Новини (автоматично)
- 22:51, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13684 сторінки Черпак Ю.В. Ідеї П. Лесгафта про взаємообумовленість розвитку людини та її фізичної підготовки (автоматично)
- 22:50, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13683 сторінки Чередниченко С.В. Национальное воспитание как основа культурологической составляющей в практике современного дошкольного образования (автоматично)
- 22:50, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13682 сторінки Турекулова Д.Т. Некоторые аспекты развития профессионального образования в республики Казахстан (автоматично)
- 22:49, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13681 сторінки Терентьева Н.А. Приоритетные задачи деятельности университетов Украины: наука и инновации (автоматично)
- 22:49, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13680 сторінки Тасжурекова Ж.Т. Профессиональная подготовка учителя новой формации в условиях реализации компетентностного подхода (автоматично)
- 22:48, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13679 сторінки Таджиева М.К, Еленгеева В. Обзор дошкольных образовательных программ в зарубежных странах (автоматично)
- 18:30, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13678 сторінки Фараон О.В. (автоматично)
- 18:29, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13677 сторінки Apenko S.N. (автоматично)
- 18:28, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13676 сторінки Шаблон:Вісник психології і педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 12 (автоматично)
- 18:12, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перейменував «Довбня С.О. Педагогическое сопровождение творческих игр детей дошкольного возраста на субъект- субъектных принципах...» на «Довбня С.О. Педагогическое сопровождение творческих игр детей дошкольного возраста на субъект- субъектных принципах»
- 18:11, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13672 сторінки Амирова А.С., Таубаева Г.З. Инновационные формы вовлечения родителей в образовательный процесс дошкольной организации (автоматично)
- 18:11, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перейменував «Амирова А.С., Таубаева Г.З. Инновационные формы вовлечения родителей в образовательный процесс дошкольной организации...» на «Амирова А.С., Таубаева Г.З. Инновационные формы вовлечения родителей в образовательный процесс дошкольной организации»
- 18:09, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13669 сторінки Новини (автоматично)
- 18:08, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13668 сторінки Новини/2013-06-13 (автоматично)
- 18:07, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13667 сторінки Строяновская Е.В. Развитие профессионального творчества как фактора успешности будущих преподавателей высшей школы (автоматично)
- 18:06, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13666 сторінки Стаднийчук М.А. Развитие творческих способностей детей третьего года жизни средством дидактической игры (автоматично)
- 18:05, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13665 сторінки Сагайдак С.П. Развитие осознания будущими психологами роли невербальных средств общения в профессиональной деятельности (автоматично)
- 18:04, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13664 сторінки Полякова Е.В. Подготовка учителей начальных классов в системе последипломного педагогического образования (автоматично)
- 18:03, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перейменував «Полякова Е.В. Подготовка учителей начальных классов в системе последипломного педагогического образования...» на «Полякова Е.В. Подготовка учителей начальных классов в системе последипломного педагогического образования»
- 18:02, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13661 сторінки Искакова А.Т. Влияние социально-экономических условий на развитие инноваций в дошкольном образовании республики Казахстан (автоматично)
- 18:02, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перейменував «Искакова А.Т. Влияние социально-экономических условий на развитие инноваций в дошкольном образовании республики Казахстан...» на «Искакова А.Т. Влияние социально-экономических условий на развитие инноваций в дошкольном образовании республики Казахстан»
- 18:00, 15 червня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13658 сторінки Половина Е.А. Формирование у детей старшего дошкольного возраста эстетического отношения к природе средствами пейзажной живописи (автоматично)
- 19:30, 18 травня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 13422 сторінки Шаблон:Список простий (автоматично)
- 15:56, 11 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) вилучив «Категорія:123»
- 15:56, 11 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12829 сторінки Категорія:123 (автоматично)
- 15:54, 11 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) вилучив «Hubar Natalia»
- 15:54, 11 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12828 сторінки Губар Наталія Вікторівна (автоматично)
- 15:53, 11 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12827 сторінки Hubar Natalia (автоматично)
- 15:53, 11 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12826 сторінки Губар Наталія Вікторівна (автоматично)
- 16:07, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12817 сторінки Шелест Н.О. Формування іншомовної комунікативної компетентності у студентів немовних спеціальностей (автоматично)
- 16:05, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12816 сторінки В’юнник В.О. Сучасні методи навчання дітей дошкільного віку іншомовного спілкування: від теорії до практики (автоматично)
- 16:05, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12815 сторінки Удод Т.Г. Формування іншомовних орфографічних навичок молодших школярів: тенденції та інновації (автоматично)
- 16:05, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12814 сторінки Рой Т.М. Система застосування тренінгів іншомовної комунікативності у професійній підготовці майбутнього вчителя початкових класів (автоматично)
- 16:04, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12813 сторінки Лавриненко Д.Г. Особливості проведення позакласних заходів у початковій школі (автоматично)
- 16:04, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12812 сторінки Лабунець Ю.О. Самоосвіта в контексті становлення вторинної мовної особистості майбутнього вчителя іноземної мови (автоматично)
- 16:04, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12811 сторінки Колот К.В. Роль дистанційної форми навчання у розвитку іншомовної комунікативної компетентності майбутнього вчителя початкової школи (автоматично)
- 16:04, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12810 сторінки Заворотна О.І. Іншомовна компетентність студента багатопрофільного університету як умова становлення його лідерських якостей (автоматично)
- 16:03, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12809 сторінки Дениско С.М. Лінгво-методичні чинники активізації мовленнєвої діяльності студентів на заняттях з ІМ (автоматично)
- 16:03, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12808 сторінки Єременко І.І. Автентичні тексти як ефективний засіб формування іншомовної особистості студента (автоматично)
- 16:03, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12807 сторінки Vysotska M.I. Songs as a valuable pedagogical tool in teaching English of primary school students (автоматично)
- 16:03, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12806 сторінки Vysotska A.I. The use of verses, games, and problem-solving activities in English grammar teaching of primary school students (автоматично)
- 16:02, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12805 сторінки Tovkach O.V. The problem of forming and developing English vocabulary of future primary school teachers (автоматично)
- 16:02, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12804 сторінки Rusova Y.V. The ways of improving future primary school teachers’ English speaking skills (автоматично)
- 16:02, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12803 сторінки Pluzhnyk I.V. The approaches to English study of immigrants in primary school in the United States of America (автоматично)
- 16:02, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12802 сторінки Hubar N.V. Strategies for future primary school teachers’ listening skills developing (автоматично)
- 15:33, 9 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12801 сторінки Категорія:Вісник психології і соціальної педагогіки. Збірник наук. праць. - Випуск 11 (автоматично)
- 16:27, 1 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12711 сторінки Категорія:Послуги Центру (автоматично)
- 16:27, 1 квітня 2013 Themoony (Обговорення • внесок) перевірив версію 12710 сторінки Послуги науково-методичного центру соціально-психологічних тренінгів (автоматично)
(останні •
найстаріші) Переглянути (новіших 50 •
старіших 50) (
20 •
50 •
100 •
250 •
500).