Конференція "Технології формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій"

Матеріал з PSYH.KIEV.UA -- Вісник психології і соціальної педагогіки

Перейти до: навігація, пошук

30 квітня 2020 року на базі Лабораторії психології спілкування Інституту соціальної та політичної психології НАПН України відбулась Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ДУМКИ ЩОДО ОСВІТНІХ ІННОВАЦІЙ.

У зв’язку з карантинними заходами конференція відбувалася онлайн за допомогою сервісу віддаленого конференц-зв'язку Zoom.

Відео Конференція 30 квітня 2020.png

Представники наукової, академічної та педагогічної спільнот обговорили найбільш актуальні аспекти реформи загальної середньої освіти та формування позитивного ставлення громадськості до освітніх реформ загалом.

З вітальним словом до учасників конференції звернулися:

Сергій Максименко, президент Асоціації психологів України, академік-секретар Відділення психології, вікової фізіології та дефектології НАПН України, директор Інституту психології імені Г. С. Костюка НАПН України, доктор психологічних наук, професор.

Максименко та ін .jpg

Любов Найдьонова, заступник директора Інституту соціальної та політичної психології НАПН України, член-кореспондент НАПН України, доктор психологічних наук.

Конферн 30 04 2020.JPG

Галина Бевз завідувач Лабораторії психології спілкування ІСПП НАПН України, доктор психологічних наук, професор, презентувала інноваційні впровадження технологій формування позитивної громадської думки щодо освітніх інновацій.

Конференція 30кві39.JPG

Науковий співробітник лабораторії Людмила Гриценок

Конференція ЛПС 30 04 2020.JPG

та старший науковий співробітник лабораторії, кандидат психологічних наук Віктор Юрченко та представили підсумки Всеукраїнського конкурсу-квесту «Реформа – шлях до школи моєї мрії».

Відеоконферен 30 04 2020.png

Із доповіддю «Розвиток дивергентного мислення як основна ціль стратегії сучасної освіти» виступив Володимир Карапетян, завідуючий кафедри дошкільної педагогіки і методик Армянського державного педагогічного університету імені Х.Абовяна, доктор психологічних наук, професор.

Доцент кафедри психології управління Центрального інституту підвищення кваліфікації державного закладу вищої освіти "Університет менеджменту освіти" НАПН України, кандидат педагогічних наук, доцент Валерій Киричук представив доповідь на тему «Впровадження особистісно-розвивальної системи в ЗЗСО за допомогою хмарного сервісу управління освітнім процесом "Універсал-онлайн».

Софія Ставкова, кандидат педагогічних наук, старший викладач кафедри соціології та соціальної роботи Інституту гуманітарних та соціальних наук, Національного університету «Львівська політехніка» виступила з доповіддю "Принцип участі у розбудові системи освіти (на прикладі Канади)".

Участь у дискусії щодо проблем реформування освіти взяли Павло Лушин, завідуючий кафедри психології та особистісного розвитку державного закладу вищої освіти "Університет менеджменту освіти" НАПН України, доктор психологічних наук, професор, Тетяна Рєпнова, доцент кафедри загальнонаукових, соціальних та поведінкових дисциплін ПАТ "Вищий навчальний заклад" "Міжрегіональна Академія управління персоналом" Одеський інститут», кандидат психологічних наук, доцент, Світлана Трубачева, завідувач відділу інновацій та стратегій розвитку освіти Інституту педагогіки НАПН України, кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник, Мар'яна Марусинець, професор кафедри психології і педагогіки Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, професор, Ангеліна Корець, начальник управління Державної служби якості освіти у Волинській області управління Державної служби якості освіти у Волинській області.

ЛПС Каніболоцька.png

Усього у конференції взяло участь 90 учасників із різних регіонів України та зарубіжжя

Всі учасники конференції отримали Сертифікати.

Матеріали конференції розміщені на сайті Вісник психології та педагогіки. - Випуск 26



Особисті інструменти
Ми в мережі
Реклама